نه من بهت حسودی نمیکنم
هیچوقت
چون چیزی تو خودم میبینم
که شاید صد سال دیگم بهش نرسی...
غرورمو دوس دارم
دیگه حاضر نیستم برا خیلیا زیر پا بزارمش
چون همیشه اون بازنده عه خودم بودم...
من تو بی حوصله ترین شرایط ممکنم حوصله تورو دارم
تو بدترین وضعیتم خودمو شاد نشون میدم بخاطرت....