من تو بی حوصله ترین شرایط ممکنم حوصله تورو دارم
تو بدترین وضعیتم خودمو شاد نشون میدم بخاطرت....
ولی وقتی حالم بد بود حالتو خوب کردم
درد کشیدمو دم نزدم
گریه کردمو جلوت خندیدم
ولی همیشع درداتو برام اوردی
خنده هات برا کی بود!؟
همیشع ادم اون کلمه کلیدی ای که بیشتر از همع بهش اسیب زدع رو خیلی تکرار میکنع
از چیزایی که درد کشیده درموردشون زیاد حرف میزنع
که شاید مسکنی براش پیدا بشع...
من حس شیشم قوی ای ندارم
ولی به وقتش خیلی خوب کار میکنع
به اینم فک کنین قبل کاراعو رفتاراتون