ولی وقتی حالم بد بود حالتو خوب کردم
درد کشیدمو دم نزدم
گریه کردمو جلوت خندیدم
ولی همیشع درداتو برام اوردی
خنده هات برا کی بود!؟
همیشع ادم اون کلمه کلیدی ای که بیشتر از همع بهش اسیب زدع رو خیلی تکرار میکنع
از چیزایی که درد کشیده درموردشون زیاد حرف میزنع
که شاید مسکنی براش پیدا بشع...
من حس شیشم قوی ای ندارم
ولی به وقتش خیلی خوب کار میکنع
به اینم فک کنین قبل کاراعو رفتاراتون
من آدمایی که خیلی دوسشون دارمو سعی میکنم اذیت نکنم
سعی میکنم بهشون فشار نیارم
سعی میکنم اگه نمیخوان کنارم باشن یجوری برم انگار هیچوقت نبودم
پس بهم بگین اگه داشتم اذیتتون میکردم...
زندگیم انقد جذاب شده که وقت ندارم دو قسمت جدید از یاد رفته و قسمت اخر سووشون رو ببینم
خدایا شکرت
همینو میتونم بگم فقط....