من آدمایی که خیلی دوسشون دارمو سعی میکنم اذیت نکنم
سعی میکنم بهشون فشار نیارم
سعی میکنم اگه نمیخوان کنارم باشن یجوری برم انگار هیچوقت نبودم
پس بهم بگین اگه داشتم اذیتتون میکردم...
زندگیم انقد جذاب شده که وقت ندارم دو قسمت جدید از یاد رفته و قسمت اخر سووشون رو ببینم
خدایا شکرت
همینو میتونم بگم فقط....
منم خیلی وقتا بهم برمیخورع
ولی دیگه کاملا خنثی ام
هیچی برام مهم نیس
حتی ناراحت شمم بروز نمیدم