زندگیم انقد جذاب شده که وقت ندارم دو قسمت جدید از یاد رفته و قسمت اخر سووشون رو ببینم
خدایا شکرت
همینو میتونم بگم فقط....
منم خیلی وقتا بهم برمیخورع
ولی دیگه کاملا خنثی ام
هیچی برام مهم نیس
حتی ناراحت شمم بروز نمیدم
بیخیال بابا
همه ادما تهش ولت میکنن
تهش دیگه براشون مهم نیستی
همه فقط اولاش ادعا دوس داشتنتو دارن
پوففف
خدا انگار منو قرار داده
بقیه هرکاری دوس دارن بکنن من هیچی بهشون نگم
من یکاری کنم همه خراب شن سرم
خدایا شکرت...