هیچکدومتون
در اخر
برام نمیمونین
همونطور که شاید من برا خیلیاتون نمونم!
پس انتظاری نیس...
ارع من میخندم
یا دارم میخندم
یا دارم چرتو پرت میگم
ولی یه بغضی در کنار اون خنده ها هس که کسی نمیبینتش...
خیلی خودمو کنترل میکنم چیزی نگم کسی ناراحت شه حتی اگه خودم ناراحت شم
و خیلی خودمو کنترل میکنم به یسریاتون فحش ندم!