من دوست ندارم تو مجازی و بین رفیقای مجازیم با اسم اصلیم صدا شم خب؟
مها رو بیشتر دوس دارم
مها صدام کنین...
من دیگع نمیتونم
واقعا خستم
واقعا نمیدونم اینهمع فشار برا چیع
اینهمع استرس برا چیع؟!
نع آدما رو نباید تو عصبانیت شناخت
ادما تو عصبانیت نمیفهمن چی میگن
انقد حالشون بده که فقط میخوان خودشونو یجوری تخلیه کنن
پس بیاین بیخیال این حرف بشین
اما یسریا واقعا خوش قلبن
واقعا مهربونن
واقعا انسانن
واقعا شعور دارن
واقعا اختلاف تو عقاید براشون مهم نیس
*چند تایی از رفیقای مجازیم
تو تا با من بیشتر از یک سال رفاقت نداشته باشی اون مدل چت کردنمو نمیبینی
چون ببینیم نمیفهمی چی میگم
من نمیدونم من چجوری زندم
غذا که عین ادم نمیخورم
آبم که خیلی کم میخورم
هیچگونه میوه و خوراکیم که نمیخورم
من یه پدیدع جالب تو بشریتم...