اما یسریا واقعا خوش قلبن
واقعا مهربونن
واقعا انسانن
واقعا شعور دارن
واقعا اختلاف تو عقاید براشون مهم نیس
*چند تایی از رفیقای مجازیم
تو تا با من بیشتر از یک سال رفاقت نداشته باشی اون مدل چت کردنمو نمیبینی
چون ببینیم نمیفهمی چی میگم
من نمیدونم من چجوری زندم
غذا که عین ادم نمیخورم
آبم که خیلی کم میخورم
هیچگونه میوه و خوراکیم که نمیخورم
من یه پدیدع جالب تو بشریتم...
نگین گذشته
نگذشتع
من هنوز دردشو حس میکنم
پس نگذشته
حتی اگه مال صد سال قبل باشه
گذشته حاله مارو میسازع
نمیتونیم بگیم بیخیالش...