ارع من دوست داشتم
تا وقتی تنهام گذاشتی
تا وقتی وقتی که باید میبودی نبودی
دیگه دوست ندارم
ولی دوست داشتنم خیلی جالبع ها
چند روز پیش
یکی داشت میگف عشق برا قصه هاس
عشق وجود ندارع
دوست داشتن چرا ها
ولی عشق نع
راست میگفت
عشق وجود ندارع
اگه هم داره تو جامعه ما نیس حداقل
یه دوست داشتن ساده و عمیق خیلی قشنگتر از عشق توی قصه هاست...
هرچقدم تو بخوای جبران کنی
جبران نمیشع
نتجیش تا همیشه میمونع
کاراتون داره همه رو از بین میبرع...