ولی دوست داشتنم خیلی جالبع ها
چند روز پیش
یکی داشت میگف عشق برا قصه هاس
عشق وجود ندارع
دوست داشتن چرا ها
ولی عشق نع
راست میگفت
عشق وجود ندارع
اگه هم داره تو جامعه ما نیس حداقل
یه دوست داشتن ساده و عمیق خیلی قشنگتر از عشق توی قصه هاست...
هرچقدم تو بخوای جبران کنی
جبران نمیشع
نتجیش تا همیشه میمونع
کاراتون داره همه رو از بین میبرع...
ینی زنداییمو مامانم یه ورژنیو از من دیدن که هیشکی ندیده(امیدوارم هیچوقتم هیچکس نبینه)
من به هزار نوع میتونم عصبی بشم
اکثرا همه همون ورژن کع نشون میدمو میبینن اما من میتونم باهات بگم بخندم ولی از درون بسوزم...