ینی زنداییمو مامانم یه ورژنیو از من دیدن که هیشکی ندیده(امیدوارم هیچوقتم هیچکس نبینه)
من به هزار نوع میتونم عصبی بشم
اکثرا همه همون ورژن کع نشون میدمو میبینن اما من میتونم باهات بگم بخندم ولی از درون بسوزم...
الان که دقت میکنم میبینم چقدادمای زیادی هستن که باید ریم شن
اینکارو به فاطمه میسپرم
بهتر میدونع کیا باید ریم شن!!