-آیمآه؛
سورپرایزای نزدیک تولد..
«یه سال گذشت،
شاید با خنده شاید با گریع
شاید با ناراحتی شاید با خوشحالی
گاهی با دعوا گاهی با ذوق
ولی گذشت
یه سال بزرگتر شدم
خیلیا رو از دست دادم خیلیارم بدست آوردم
نتونستم به آرزو هام برسم ولی تلاشمو براشون کردم،
بگذریم»
( - تولدم مبارکـ -)
مرسی از کسایی که تبریک گفتن
چه حضوری چه مجازی و کسایی کع امکان شات از پیام قشنگشون نیس
ولی خوشحالم کردین
یع خنده از ته دل
«ممنونم»