مرسی از کسایی که تبریک گفتن
چه حضوری چه مجازی و کسایی کع امکان شات از پیام قشنگشون نیس
ولی خوشحالم کردین
یع خنده از ته دل
«ممنونم»
من اهل تلافی نیستم
فقط یع گوشه از رفتارای زشت خودت رو بت نشون میدم که ببینی چه حسی دارع...