وقتی هیچکس نبود من بودم
حالا من شدم ادم بدع؟
منی کع تمام تلاشمو کردم برگرده پیشت؟
ماشالا بع اینهمه معرفت...
یوقتایی با یسری پیاما بدون اینکه بفهمم خیلی اروم لبخند میزنم
لطفا فرستنده یکی از اون پیاما باشین
وقتی میگم باشه، اهان، اوکی، درسته، بیخیال در بعضی مواقع ینی دیگع نه حرفی برا گفتن دارم نه حوصلع