وقتی میگم باشه، اهان، اوکی، درسته، بیخیال در بعضی مواقع ینی دیگع نه حرفی برا گفتن دارم نه حوصلع
همه عاشق چشمو ابروت نیستن خانوم محترم
قطعا یه نفعی براشون داری که اینجوری بات رفتار میکنن
انقد همیشه دارم فک میکنم
کلا در کنار انسان ها زندگی نمیکنم
یه جایی غرق افکار خودمم
کاش یکی به راننده سرویسمون بگه چرا دو دیقه به فکت استراحت نمیدی؟
دیوونمون کردی انقد حرف زدی