انقد همیشه دارم فک میکنم
کلا در کنار انسان ها زندگی نمیکنم
یه جایی غرق افکار خودمم
کاش یکی به راننده سرویسمون بگه چرا دو دیقه به فکت استراحت نمیدی؟
دیوونمون کردی انقد حرف زدی
یه بنده خدایی میگف ممبرات بالا نمیره چون مشخص نیس چی به چیه تو کانال
نمیدونم شاید اینجوری باشه
ولی من اینجا رو زدم که هرچی تو روی بقیه نمیتونم بگمو اینجا بگم
پس برا من ارزشمنده