یه بنده خدایی میگف ممبرات بالا نمیره چون مشخص نیس چی به چیه تو کانال
نمیدونم شاید اینجوری باشه
ولی من اینجا رو زدم که هرچی تو روی بقیه نمیتونم بگمو اینجا بگم
پس برا من ارزشمنده
فک کن اون همه دستو پا زدی از اون اتفاق فرار کنی
دوباره دارن با دست هلت میدن سمتش...
من دیگه تحملشو ندارم خدایا
میفهمی؟
دیگه نمیتونم
از جنگیدن با چیزایی که هرروز برام رقم میزنی خسته شدم...