کاش یع جمله دیگه برا پرسیدن حال هم همدیگه پیدا کنیم
از جملات کلیشه ایه "خوبی، چته، چیشده، چخبر، مردی،..." خسته شدم
«نگاهی به چهره اش کردمو
گفتم با خود
او از کجا امده است؟
ندیدم تا الان کسی شبیه او
زیبا، مهربون، خوش قلب
بی شک او ماهی است در تاریکی شب من»
خودنوشت