eitaa logo
انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی حوزه علمیه جامعه الزهرا سلام الله علیها
411 دنبال‌کننده
439 عکس
91 ویدیو
48 فایل
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعة الزهرا سلام الله علیها
مشاهده در ایتا
دانلود
یا ؟ 🍀 واژۀ از pan‌ به معنای همه و psyche به معنای روان یا روح، و پسوند -ism كه نشانگر نظریه یا آموزه است، مركب است. با نگاه به همین سه جزء، ممكن است به نظر برسد كه ترجمۀ دقیق این اصطلاح، همه‌روان‌انگاری است، دراین‌صورت بیان‌گر این آموزه است كه همه چیز روح و روان‌اند. ☘️ در سال 1398 پایانه‌نامه‌ای با عنوان «همه روان‌انگاری در فلسفه ذهن معاصر» دفاع شده است https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/d9aa5a792d61c0992348d4cb232f5cc9 در ص3 گفته است: «همه‌روان‌انگاری در لغت به‌معنای اعتقاد به روح و روان بودن همه اشیاست» و در ص4 از دیوید چالمرز نقل می‌كند: «همه‌روان‌انگاری این برنهاد است كه برخی از هویات بنیادین فیزیكی آگاه هستند». مقاله‌ای نیز برگرفته از همین پایان‌نامه در 1401در مجله پژوهش‌های فلسفی و كلامی چاپ شده است با عنوان «بررسی استدلال از طریق نفی نوخاستگی آگاهی بر دیدگاه همه‌روان‌انگاری». https://pfk.qom.ac.ir/article_2366.html 🌿 اما به‌رغم ترجمۀ تحت‌اللفظی، برابرنهاد بهتر این اصطلاح، چنان‌كه رایج و جاافتاده است، همه‌روان‌دارانگاری است. مطابق این آموزه، همه چیز دارای روح و روان است. در مدخل panpsychism دانشنامه استنفورد در تعریف این واژه آمده است: The word “panpsychism” literally means that everything has a mind 🌱 باید توجه كرد كه این آموزه ویژگی خاصی را برای اشیای طبیعی در بر دارد و مفادش این است كه اشیای طبیعی روان یا ذهن یا آگاهی یا ... دارند، نه اینكه روان یا ... هستند. نباید واژۀ «همه» را بسیار وسیع و مطلق نگریست. مراد این است كه همۀ اشیای طبیعی (هر طور كه شیء طبیعی را تفسیر كنیم) روان یا ... دارند یا روان‌مند، ذهن‌مند یا آگاهی‌مندند. غالباً این نظریه در دایرۀ فیزیكالیزم غیرتحویل‌گرا قرار می‌گیرد، بنابراین نوعی دوگانگی میان شیء فیزیكی و روان آن را می‌پذیرد. 🎄 لزوماً با شناسایی اجزای لفظی یك اصطلاح مركب و در نظر گرفتن معناهای آنها، نمی‌توان به معنای دقیق آن اصطلاح رسید. هرچند به‌صورت تحت‌اللفظی، همه‌روان‌انگاری برابرنهاد درستی برای panpsychism به نظر می‌رسد، معنای دقیق اصطلاحی آن متفاوت است. به تعبیر یكی از نویسندگان: the etymology of a concept does not necessarily determine its meaning. اصطلاح فلسفی كوته‌واژه‌ای است برای اشاره به معنایی دقیق و نمی‌توان حضور تمام ظرائف را در آن انتظار داشت. 🌳 دیوید كلارك در فصل درآمد از كتابش (همه‌روان‌دارانگاری و نگرش دینی) تصریح می‌كند كه ریشه‌شناسی این واژه تا حدی می‌تواند ما را به معنایش برساند (ص1): The etymology of “panpsychism” provides us some suggestions of its meaning. به همین ترتیب، pancognitivsm را نباید همه‌شناختی‌انگاری ترجمه كرد، بلكه مثلاً «همه‌شناخت‌مندانگاری» می‌تواند معادل مناسبی باشد. 🖊 رضا درگاهی‌فر 👈به نقل از فلسفه ذهن ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
کتاب «متافیزیک معرفت»، نوشته کیث هوساک، در 328 صفحه توسط انتشارات آکسفورد در 2007 چاپ شده است. 🌕 در این کتاب چند مبحث و فصل مهم و مرتبط با فلسفه ذهن مطرح شده است. ✳️ پیش‌فرض نویسنده این است که معرفت درواقع رابطۀ بسیط غیرفیزیکی است و ازاین‌رو وظیفۀ معرفت‌شناسی تحلیل معرفت از راه صدق و توجیه نیست، بلکه مطالعۀ توجیه است با مفروض انگاشتن مفهوم معرفت. ☘️ فصل نخست تبیین می‌کند که معرفت رابطه‌ای میان ذهن و واقعیت است. در این فصل در این باره بحث شده است که آیا معرفت، یک است؟ سپس رابطۀ میان معرفت و حالات ذهنی را بررسی می‌کند. 🍀 محور بحث در فصل سوم، است و بیان می‌شود که محتوا گونه‌ای یک واقعیت است و محتوا ویژگی است و همین ویژگی، ارزش شناختی فعل ذهنی را متعین می‌سازد. سپس دربارۀ و رابطه‌اش با بحثی مطرح می‌شود. 🌿 نویسنده فصل پنجم را به بحث دربارۀ اختصاص می‌دهد و می‌کوشد و را از راه معرفت تعریف کند. می‌گوید یک حالت ذهنی آگاهانه است اگر مصداق گونه‌ای خاص از کلی (universal)، یعنی (quale)، باشد. 🌱 در فصل ششم دربارۀ چیستی بحث می‌شود و نویسنده، همنوا با جان لاک، شخص را نیز بر اساس معرفت تعریف می‌کند: شخص آن ذهنی است که می‌تواند تحت مفهوم "من" دربارۀ خود بیندیشد؛ پس شخص آن موجودی است که خود را تحت مفهوم "من" می‌شناسد. در این فصل دربارۀ ، و نظریۀ نیز مباحثی مطرح شده است. 🖊 رضا درگاهی‌فر ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 👈 کلیک کنید.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معرفی چند هوش مصنوعی قدرتمند برای ترجمه مقالات علمی ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج قاسم سلیمانی: هر وقت در سختی‌های جنگ فشارها بر ما حادث میشد، وقتی که به صورت بسیار مضطری هیچ کاری از ما بر نمی‌آمد، پناهگاهی جز زهرا(س) نداشتیم و ما هم پناهگاهمون زهرا(س) بود.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔊 🔸 صوت کامل کرسی علمی ترویجی تاملی بر حکمرانی نهاد علم 💢 بنیاد ارزشی، اصول و پیامدهای تربیتی مورد انتظار از منظر معارف تعالی بخش اسلامی 🔻 به مناسبت هفته پژوهش 🎙 با حضور: ✍️ دبیرعلمی: 📅 سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ 🏢 قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍اندکی اندیشه در فهم الگوی ، ، در پرتو زندگی و موضوع سخنرانی مراسم بزرگداشت حضرت زینب سلام الله علیها: حضرت زینب سلام الله علیها و تقابل رویکرد انفعالی با آزادسازی ظرفیت‌های نهفته ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
🔰معاونت پژوهش و پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار می کند. جهد علمی پشتیبانی تبلیغ 🔆بزرگداشت هفته پژوهش همراه با تقدیر از پژوهشگران برتر 🎙با حضور: مدیر محترم جامعه الزهرا سلام الله علیها سرکار خانم دکتر برقعی 🎙سخنران ویژه: آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی ره 🗓زمان: چهارشنبه 29 آذرماه 1402، ساعت 9 الی12 🏢مکان: ساختمان شهید بهشتی، آمفی تئاتر طبقه همکف 🌐کانال معاونت پژوهش 🆔https://eitaa.com/jz2602
845_28450448258888.pdf
418.3K
بررسی توان رقابت هوش مصنوعی با ذهن انسان از منظر قرآن نویسندگان: ابوذر تشکری صالح، محمود رجبی چکیده مسئله امکان رقابت هوش مصنوعی با ذهن انسان سالهاست به عنوان موضوعی جذاب در فلسفه ذهن مطرح است از طریق بررسی آیات و استنباط مبانی انسان شناختی قرآن میتوان میزان مطابقت نظریه هوش مصنوعی را با نگاه کلی مکتب اسلام به انسان مشخص کرد هدف این مقاله مقایسه میان مبانی انسان شناختی قرآن با اصول کلی نظریه هوش مصنوعی است. بر اساس این مقایسه روشن می‌شود میان نگاهی که قرآن به ابعاد وجودی ،انسان استعدادها و قابلیت‌های او و معارف ویژه بشری دارد، با رویکرد قوی به نظریه هوش مصنوعی ناسازگاری جدی وجود دارد قرآن انسان را خلیفة الله میداند که به روح او وحی میشود و استعداد رسیدن به مقام قرب الهی را دارد؛ در حالی که نظریه هوش مصنوعی انسان و ذهن او را تماماً مادی می‌پندارد و با استناد همه فعالیتهای ذهنی به مغز، امکان تقلید تحرکات مغزی توسط یک ماشین را کاملاً ممکن می‌داند. کلیدواژه ها: ذهن، هوش مصنوعی، روح، استعدادهای انسان، معارف بشری ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔊 • به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه( ۲۷ آذر ۱۴۰۲) • دومین از سلسله نشست های تخصصی «هوش مصنوعی و تعلیم و تربیت» با رویکرد هوش مصنوعی و نسبت آن با حکمرانی نوین • دکتر کاظم فولادی عضو هیئت علمی و سرپرست آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران • حوزه علمیه تخصصی فاطمیه گرمسار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
💢معرفی سایت هایی که با هوش مصنوعی کار میکنن 🔗mubert.com - موسیقی بدون کپی رایت تولید شده است. برای آهنگ، می توانید ژانر، حالت و مدت زمان را انتخاب کنید. 🔗 craiyon.com - تصاویر زیبا در صورت درخواست. آنچه را که می خواهید ببینید توصیف کنید و هنرمند با هوش مصنوعی آن را به تصویر می کشد. 🔗 dream.ai — تصاویر غیرمعمول به سبک انتزاعی. به عنوان یک درخواست، کافی است یک یا دو کلمه، به عنوان مثال، "غروب آفتاب" را تایپ کنید. 🔗 watermarkremover.io - واترمارک ها را از عکس ها حذف کنید. این نورون آنها را در عرض چند ثانیه حذف می کند. ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
ماهیت تکنولوژی از دیدگاه هایدگر  چکیده مارتین هایدگر از جمله معدود فیلسوفانى است که درباب تکنولوژى تامل فلسفى نموده و از ظواهر امر فراتر رفته و سعى در کشف «روح حاکم بر تکنولوژى جدید» و بنیادهاى وجودى آن مى‏نماید. او در درس - گفتار خود تحت عنوان «پرسش از تکنولوژى‏» به این مهم پرداخته و سعى مى‏کند تا با نقد دیدگاه رایج از تکنولوژى، تکنولوژى به عنوان یک ابزار انسانى، به سوى ماهیت تکنولوژى گام بر دارد. او با گفتن این سخن که «ماهیت تکنولوژى هم، به هیچ وجه، امرى تکنولوژیک نیست‏» سعى مى‏کند تا ماهیت تکنولوژى را از مصادیق و ظواهر آن تفکیک نماید او در این درس - گفتار خود - به تبیین رابطه تکنولوژى با حقیقت پرداخته و آن را «نحوه‏اى از انکشاف حقیقت‏» مى‏شمارد، انکشافى تعرض‏آمیز که به موجب آن نگاه انسان به عالم و آدم عوض شده و همه چیز براى او در قالب یک «منبع ذخیره‏» آشکار مى‏شود، منبع ذخیره‏اى که آماده تصرف و ذخیره شدن است. به گفته هایدگر: «اکنون هوا مورد تعرض قرار مى‏گیرد تا نیترژن خود را عرضه کند، زمین مورد تعرض قرار مى‏گیرد تا مواد معدنى خود را عرضه کند، مواد معدنى هم به عنوان منبع اورانیم مورد تعرض قرار مى‏گیرند و اورانیم هم به عنوان منبع انرژى.....» کلیک کنید. ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
💠 |ظرفیت‌شناسی در علوم و فرهنگ اسلامی 🖇 پیش نشست همایش بین المللی هوش مصنوعی، فرهنگ و علوم اسلامی ◽️دکتر محمد رضا قاسمی با موضوع ابعاد راهبردی هوش مصنوعی ◽️دکتر سید روح الله میرحسینی با موضوع ماهیت شناسی هوش مصنوعی 🗓پنجشنبه نهم دی ماه 🕒 ساعت 15 الی 17 🏢مکان: قم، بلوار بسیج (هنرستان)، پلاک 245، جنب بیمه ایران، موسسه رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج نژاد ☑️برای حضور در نشست به صورت حضوری به آیدی @f_neshast پیام دهید. ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
🌀 دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با همکاری دانشکده مهندسی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار می‌کند: 💢 سلسله نشست‌های «فلسفه هوش مصنوعی» نشست چهارم موضوع نشست: 🔻 هوش مصنوعی و خطر وجودی 👤 ارائه‌کننده: دکتر محمدحسن مرصعی دانشگاه صنعتی شریف 🗓 سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ⏰ ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۲ 📍 قم، ابتدای جاده قدیم تهران، دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، دانشکده مهندسی، سالن اجتماعات 📌 https://balad.ir/p/POi01R3IoFzLRV 🔵 لینک شرکت در جلسه به‌صورت برخط: 🔗 http://vroom.cysp.ir/a ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
✨🌱 گروه های مهندسی انرژی و فیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میکنند 🔹 سلسله گفتار های تخصصی و کاربردی در حوزه هوش مصنوعی (AI) 🖋️سخنران: جناب آقای دکتر سعید ستایشی استاد دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عضو هیئت رئیسه انجمن سیستم های هوشمند ایران عضو فرهنگستان علوم  💡گواهی نامه حضور در سخنرانی از سوی سخنران صادر میشود 🎓 سخنرانی بصورت حضوری و وبینار در دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌گردد. ⏳ ۱۵ جلسه ۱ ساعت و نیمه 🗓️ تاریخ برگزاری: از سوم دی ماه ۱۴۰۲ ⏰ ساعت ۱۳ الی ۱۵ برای ثبت نام، مشاوره و اطلاعات بیشتر با آیدی زیر در ارتباط باشید: (کانال تلگرامی) 🆔@Ermiamm 🌱@Energycompaut 🌱 @EnergyE_AUT
🔰معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می کند 🔸دومین پیش نشست چهارمین همایش کتاب سال بانوان 🔆موضوع: «فرصت ها و چالش های استفاده از هوش مصنوعی در تألیفات» 🎙استاد: سرکار خانم رضوان هامانی (دبیر انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام الله علیها) 📌لینک حضور مجازی: http://online.jz.ac.ir/rbhyyb897yoy/ 🗓زمان: دوشنبه 4 دی ماه ساعت ۱۰ 🏫مکان:جامعه الزهرا سلام الله علیها، ساختمان کتابخانه، معاونت پژوهش، طبقه سوم 🌐کانال معاونت پژوهش 🆔https://eitaa.com/jz260
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 رابطه علی نفس و بدن (علیت ذهنی) در حکمت متعالیه و فلسفه ذهن معاصر 👥 حجت‌الاسلام‌ و المسلمین استاد امینی‌نژاد و حجت‌الاسلام درگاهی‌فر ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
https://www.aparat.com/v/wagOW ویدیوی فوق نشست کامل جلسه به همراه پرسش و پاسخ است. در این جلسه دکتر در سه مرحله بحث کردند: 📌 بیوگرافی علمی و بیان دلیل روی‌ آوردن به مباحث و 📌 بیان ادعای 📌 تطبیق بر آیات در پایان به نقدهای مطرح بر کتاب «معناشناسی 1 و 2» پاسخ داده شده است. به نقل از حکمت بالغه ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
*خطای شناختی سوگیری (Cognitive Bias)* 🔷 به معنای تمایل ذهنی و ناخودآگاه به تفسیر و ارزیابی اطلاعات به صورتی که با منطق و واقعیت مطابقت ندارد است. این خطاها ممکن است به دلیل تحریف اطلاعات، تمایل به تأیید نظرات و باورهای قبلی، تمایل به اطمینان از صحت تصمیمات گذشته و یا تأثیرات اجتماعی و فرهنگی رخ دهند. برخی از خطاهای شناختی سوگیری عبارتند از: 1. تأثیر تأیید: تمایل به جستجوی و توجه به اطلاعاتی که نظرات و باورهای قبلی را تأیید می‌کنند و نادیده گرفتن اطلاعات متناقض. 2. خطای تأیید: تمایل به تفسیر اطلاعات به نحوی که باورها و نظرات قبلی را تأیید کند و نادیده گرفتن اطلاعات متناقض. 3. خطای تأثیر تجربه شخصی: تمایل به ارزیابی و تفسیر اطلاعات بر اساس تجربه شخصی خود و نادیده ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پلتفرم تولید صدای شما با هوش مصنوعی با استفاده از AI Voice Generator PlayHT، متن به گفتار فوق العاده واقعی ایجاد میشه. هوش مصنوعی صوتی ما فوراً متن را به صدایی طبیعی در هر زبان و لهجه ای تبدیل می کنه. https://play.ht/ به نقل از هوش مصنوعی ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
20130313093218-9767-19.pdf
1.04M
رویکرد دوفضایی به آسیب های مجازی و دین: نگرش ها و تجربه ها نویسندگان: سعیدرضا عاملی مجتبی حاجی جعفری چکیده تجربه شناسی آسیبی کاربران فضای مجازی ایران، چه نسبتی با اعتقاد دینی و اخلاقی آنها دارد؟ آیا می توان میان سطوح مختلف دینداری و تجربه های آسیبی، ارتباط معناداری یافت؟ از سوی دیگر آیا نسبتی میان نگرش ها به آسیب های مجازی (ناهنجاری و جرم) و سطح دینداری وجود دارد؟ میان سه متغیر تجربه شناسی آسیبی، نگرش سنجی نسبت به آسیب ها و سطح دینداری کاربران فضای مجازی ارتباط معناداری وجود دارد؟ موارد فوق، سؤالات اساسی است، که در این مقاله مورد بحث قرار می گیرد. برای پاسخگویی به این سؤالات نیازمند مفهوم شناسی رویکرد دوفضایی به آسیب های مجازی خواهیم بود. لذا در این مقاله ابتدا پارادایم دوفضایی شدن تبیین شده و در ذیل این نگاه، تبدیل هایی که از آسیب فیزیکی به آسیب مجازی رخ می دهد، مورد توجه قرار می گیرد. سپس داده های پرسشنامه برخط با رویکرد اکتشافی، جهت تجربه شناسی آسیبی، نگرش سنجی آسیبی و همچنین سنجش سطح دینداری مطالعه می شود. پس از آن رابطه میان سطح دینداری و تجربه شناسی آسیبی و سطح دینداری و نگرش سنجی آسیبی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در پایان به عنوان جمع بندی مباحث مطرح شده، همچنین طرح الگویی برای تبیین روابط میان سه متغیر، به ترسیم نقشه مسیر روابط میان متغیرهای مورد توجه خواهیم پرداخت. این نقشه مسیر را می توان بر اساس روش تحلیل مسیر و منطق اکتشافی بودن پژوهش، نوعی تحلیل مسیر اکتشافی و یا نقشه مسیر اکتشافی دانست. 🧠 کلیک کنید.
1_4592411677.pdf
1.59M
Skillful Coping Hubert L. Dreyfus تقابلی ماهرانه تألیف هیوبرت دریفوس ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ
💢رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: به‌کارگیری هوش مصنوعی در تنقیح قوانین 🌀وی به استفاده از هوش مصنوعی در تنقیح قوانین اشاره کرد و گفت: به‌زودی این برنامه به پایان رسیده و مورد استفاده قانونگذاران و پژوهشگران حوزه حکمرانی و قوانین قرار می‌گیرد. ------------- 💠 پایگاه خبری تحلیلی فناوری های هوشمند 🌐 @ainews_ir 📌جهت مشاهده کامل خبر کلیک کنید ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🧠 انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا سلام الله علیها https://eitaa.com/AIandCSJZ