9.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 اظهارات پورآذر در اعلام برائت از فرقه مدعی یمانی
...اینجانب سیدحسن سیدپورآذر، هفت سال به دعوت احمدالحسن ایمان داشتم؛ در کتب احمد الحسن تحقیق کردم؛ مقالات متعددی در این زمینه تالیف کردم؛ در حوزه مهدویت تدریس داشتم و همچنین به عنوان مدیریت دانشکده مهدوی از طرف مسئولین منصوب شدم و برای پیشرفت علمی انصار فعالیتهای متعددی انجام دادم.
اما بعد تحقیق آزادانه و بدون تعصب به این نتیجه رسیدم که اشکالات متعدد و تعارضات و تناقضات علمی بسیار و کمبودهای تربیتی و تعارضات در مواضع سیاسی اجتماعی در این دعوت وجود دارد؛ لذا به صورت رسمی اعلام میکنم که دعوت احمدالحسن را دعوت حقی نمیدانم.
http://eitaa.com/joinchat/415432704C8ae17cca99
#روشنگری #لعنهای_مقدس
🔴لعن یعنی...
-لعن،إعلان برائت از عَدوست
بُغض تاریخ است که اَندر گلوست
-لعنتی که بر لَبانِ شیعه است
جلوهٔ رنجِ نهانِ شیعه است
-لعن،شرحِ اعتراض ما بُوَد
چون شعارِ مرگ بر أعداء بُوَد
-لعن یعنی مرگ بر کفر و نفاق
آن که در اُمّت،فِکَند این إنشقاق
-لعن یعنی معنی یک اعتقاد
اعتقاد کفرِ اصحاب عِناد
-لعن یعنی آرزوی مرگ خَصم
خشک کردنِ ساقه ها و برگِ خصم
-لعن یعنی تیشه ای بر ریشه اش
لعن کن،محکوم کن اندیشه اش
-لعن یعنی راه خود معلوم کن
دشمن مولای خود،محکوم کن
-لعن یعنی داروی درد علی(ع)
خنجری بر خصمِ نامردِ علی(ع)
-لعن یعنی ما سپاه حیدریم
گوش بر فرمان مولا،چو مالکْ اَشْتَریم
باسمه تعالی
با عنایات حضرت ولی الله الأعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف سلسه دروس امامت در مرکز حقایق اسلامی (مدرسه امامت) آغاز می گردد
* عنوان درس: کتاب تلخیص نفحات الأزهار في إمامة الأئمة الأطهار علیهم السلام (اثر حضرت آیة الله سید علی حسینی میلانی دامت برکاته)
* مدرس: رضا امیری سیرجانی
* زمان: روز سه شنبه 27 / 4 / 1400 ساعت 9 صبح (شنبه تا چهارشنبه)
* مکان: صفائیه، کوچه 34، فرعی اول سمت چپ، پلاک 33
📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇
🌐http://alhaqaeq.org
📎@alhaqaeq_org
علی قربانی
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ 🔊 #فایل_صوتی #فارسی حجت الاسلام علي قربانی 💢موضوع: وحدت
اتهام تفرقه گری به امام صادق علیه السلام
سید بن طاووس رضوان الله علیه روایت کرده است که شبی منصور دوانیقی لعنت الله علیه به زور امام صادق علیه السلام را به کاخش احضار کرد و به ایشان گفت:
قَالَ يَا جَعْفَرُ أَ مَا تَسْتَحِي مَعَ هَذِهِ الشَّيْبَةِ وَ مَعَ هَذَا النَّسَبِ أَنْ تَنْطِقَ بِالْبَاطِلِ وَ تَشُقَّ عَصَا الْمُسْلِمِينَ تُرِيدُ أَنْ تُرِيقَ الدِّمَاءَ وَ تَطْرَحَ الْفِتْنَةَ بَيْنَ الرَّعِيَّةِ وَ الْأَوْلِيَاءِ؟
آیا با این محاسن سپید و با وجود انتساب به رسول الله (صلی الله علیه و آله) حیاء نمیکنی که کلام باطل بر زبان جاری نموده و بین مسلمین تفرقه ایجاد میکنی؟ آیا قصد ایجاد خونریزی داری و میخواهی بین ما و مردم فتنه ایجاد کنی؟
مهج الدعوات، صفحه ۲۴۱
اسکن کتاب:
http://bit.ly/2tzdvhP
پوستر:
http://bit.ly/2gSFRxx
علی قربانی
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ 🔊 #فایل_صوتی #فارسی حجت الاسلام علي قربانی 💢موضوع: وحدت
‼️ ابن زیاد ملعون هم حضرت مسلم را به تفرقهاندازی متهم میکرد!!!
🔹 سید بن طاووس رضوان الله علیه در کتاب مشهور خود نقل کرده است:
🔸 وقتی حضرت مسلم را به مجلس عبید الله بن زیاد (لعنه الله) وارد نمودند، او به ابن زیاد سلام نکرد. یکی از سربازان به او گفت: به امیر سلام کن. مسلم پاسخ داد: خاموش باش! وای بر تو! به خدا سوگند او امیر من نیست! ابن زیاد گفت: مهم نیست، تو چه سلام بدهی چه ندهی کشته خواهی شد. مسلم پاسخ داد: اگر مرا به قتل برسانی عجیب نیست و تازگی ندارد، چه بسا که در طول تاریخ افراد بدتر از تو، انسانهای خوبتر از من را به قتل رساندهاند؛ و آگاه باش که کشتن انسانها و بریدن اعضای بدن آنها و همچنین قطعه قطعه کردنشان از موجود پستفطرت و ناپاکی مثل تو که سرشتی پست و پلید دارید بر میآید و همه نوع پستی و اعمال قبیح به هنگام غلبه بر مخالف از تو سر میزند، پس اینگونه جنایات در خور توست. ابن زیاد گفت: ای مخالف سرکش آشوبگر بر امام و پیشوایت خروج کردی؟ و صف وحدت مسلمین را در هم شکستی؟ و فتنه و آشوب برانگیختی؟ مسلم (علیه السلام) گفت: ای پسر زیاد وحدت مسلمانان را معاویه و پسرش یزید در هم شکستند و فتنه و آشوب را تو و پدرت زیاد بن ابیه برده بنی علاج از ثقیف، برپا نمودید و من امیدوارم که خداوند به دست بدترین افراد خلق، شهادت را نصیب من فرماید. ابن زیاد گفت: در آرزوی چیزی بودی که خداوند نگذاشت و آن را به دست اهلش سپرد؟ مسلم گفت: ای پسر مرجانه چه کسی صلاحیت آن را دارد؟ ابن زیاد گفت: یزید بن معاویه. مسلم گفت: سپاس خدای را که میان ما و شما حکم فرماید. ابن زیاد گفت: تو گمان کردهای که تو را در این کار بهره و نصیبی است؟ مسلم گفت: به خدا قسم نه این که گمان دارم بلکه به یقین میدانم. ابن زیاد گفت: بگو بدانم چرا به این شهر آمدی و محیط آرام شهر را به هم زدی و تفرقه میان اجتماع ایجاد کردی؟ مسلم گفت: منظور من از آمدن این نبود ولکن این شما بودید که کارهای زشت را آشکار و کارهای نیک را از میان اجتماع بردید و بدون رضای مردم بر آنان حکومت کردید، و خلاف دستورات الهی را بر آنان تحمیل نمودید، و به رسم کسری و قیصر در میان آنان رفتار نمودید، ما آمدیم تا برنامه امر به معروف و نهی از منکر و دعوت به حکم قرآن و سنت پیغمبر صلی الله علیه و آله را اجرا کنیم و صلاحیت این کار را نیز داشتیم. ابن زیاد (که دیگر جوابی نداشت) شروع کرد به ناسزا گفتن به علی و حسن و حسین علیهم السلام. مسلم گفت: تو و پدرت به دشنام سزاوارترید، هرچه خواهی بکن ای دشمن خدا. ابن زیاد به بکر بن حمران (لعنت الله علیه) ماموریت داد که مسلم را به بالای کاخ برده و بکشد. بکر نیز این دستور را اجرا کرد و در حالی که مسلم علیه السلام مشغول تسبیح خداوند و استغفار و صلوات بر پیامبر صلی الله علیه و آله بود او را به بالای کاخ برده و سرش را از تنش جدا کرد و هراسان نزد ابن زیاد برگشت. ابن زیاد به او گفت: دلیل وحشت تو چیست؟ بکر گفت: ای امیر، هنگام کشتن مسلم مرد سیاهچهره زشت و ترسناکی را روبروی خود دیدم که انگشتان و لبهای خود را میگزید و چنان وحشتی تمام وجودم را گرفت که تا کنون اینچنین نترسیده بودم. ابن زیاد گفت: شاید از وحشتی بوده که تو را فرا گرفته بود.
📚 الملهوف علی قتلی الطفوف (لهوف)، تالیف سید بن طاووس، صفحه ۱۲۰-۱۲۲، چاپ دار الاسوة
📃 اسکن کتاب:
🌐 https://bit.ly/34wwP0h
📃 پوستر:
🌐 https://bit.ly/3htCvvT
📚 آهی سوزان بر مزار شهیدان (ترجمه لهوف)، تالیف سید بن طاووس، ترجمه فارسی از سید احمد فهری زنجانی، صفحه ۵۵-۵۸، چاپ انتشارات جهان
📃 اسکن کتاب:
🌐 https://bit.ly/32mnyW0
📚 لهوف علی قتلی الطفوف، تالیف سید بن طاووس، ترجمه فارسی از محسن غرویان، صفحه ۸۶-۹۰، چاپ انتشارات پیرامید
📃 اسکن کتاب:
🌐 https://bit.ly/2YzHOT4
📚 ترجمه لهوف، تالیف سید بن طاووس، ترجمه فارسی از سید ابو الحسن میر ابو طالبی، صفحه ۱۰۵-۱۰۷، چاپ انتشارات دلیل ما
📃 اسکن کتاب:
🌐 https://bit.ly/3lbq4qG
علی قربانی
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ 🔊 #فایل_صوتی #فارسی حجت الاسلام علي قربانی 💢موضوع: وحدت
#حدیث #تفرقه #وحدت
معنای وحدت و تفرقه در کلام امیرالمومنین صلوات الله علیه
وحدت با اهل بدعت همان تفرقه است!!!
وَ قَدْ سُئِلَ عَنْ تَفسيرِ السُّنَّةِ وَ الْبِدْعَةِ وَ الْجَماعَةِ وَ الْفُرْقَهِ ـ : اَلسُّنَّةُ ـ و اللّهِ ـ سُنَّةُ مُحمِّدٍ صلى الله عليه و آله وَ الْبِدْعَةُ ما فارَقَها وَ الْجَماعَةُ ـ وَ اللّهِ ـ مُجامَعَةُ اَهْلِ الْحَقِّ وَ اِنْ قَلّوا وَ الْفُرقَةُ مُجامَعَةُ اَهْلِ الْباطِلِ وَ اِنْ كَثُروا
امیرالمومنین علیه السلام در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، وحدت و تفرقه فرمودند:
به خدا سوگند، سنّت، همان سنّت محمّد صلى الله عليه و آله است و بدعت آنچه خلاف آن باشد و به خدا قسم، وحدت، همدست شدن با اهل حق است هر چند اندک باشند و تفرقه، همدستى با اهل باطل است هر چند بسيار باشند.
کتاب سلیم بن قیس الهلالی، نشر الهادی، صفحه ۴۸۵ ، حدیث ۹۶
اسکن روایت:
http://l1l.ir/rp2
پوستر:
http://l1l.ir/rp3
تعجیل در فرج صلوات
✨ رونمایی از نرم افزار «کتابخانه و درختواره کلام اسلامی»
🎙️سخنران: حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد تقی سبحانی
📆 چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰- ساعت ۱۰ صبح
🏢 مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی نور
🌐 پخش زنده: live.noorsoft.org
📲 t.me/mtsobhani
◀️ من دنبال رسمیت بخشیدنِ مذهبِ شیعه، در میان مذاهبِ اسلامیِ دیگر هستم!
📝از آیت الله محمد جواد علوی بروجردی شنیدم که فرمودند:
این قصهای است که خود من از آقای علامه امینی نقل میکنم. آقای کوپایی مرحوم آقای امینی را در اصفهان برای یک دهه منبر، دعوت کرده بود. ایشان موضوع بحث را اثباتِ کفرِ شیخین(= ابوبکر و عمر) قرار میدهند. دو شب منبر میروند و بعد از شب دوم، آقای کوپایی به ایشان میگوید از طرف آقای بروجردی چند نفر آمدهاند و با شما کار دارند. آقای بروجردی تقاضا کرده است که موضوع بحث را عوض کنید.
📌آقای امینی نپذیرفتند و شب سوم هم ادامه دادند. فرداش آقای کوپایی آمد و گفت:
جلسه تعطیل شده است! چون آقای بروجردی دستور دادهاند که جلسه تعطیل باشد.
آقای امینی میگفتند:
من خیلی عصبانی و ناراحت به قم آمدم و خانه آقای بروجردی رفتم و به ایشان گفتم:
آقا! علی- علیه السلام- پدر شما است، من از او دفاع میکنم و شما مجلسش را تعطیل میکنید!
📌آقای بروجردی فرمودند:
من امروز کاری را مشغول هستم که سید مرتضی علم الهدی میخواست انجام دهد، و آن رسمیتِ مذهبِ شیعه بین مذاهب هست!
هزار سال گذشته و شیعه هنوز نتوانسته این کار را انجام دهد. من با شیوخ الازهر مراوده دارم، اگر این منبر شما را امروز بیایند ضبط بکنند و بروند آن جا بگذارند، تمام فعالیتهای ما بر باد میرود.
آقای امینی! من کاری را مشغول هستم که به
خاطر آن حاضرم صد تا آقای امینی را فدا کنم!
📌آقای امینی میگفتند:
من آن وقت قانع نشدم و ناراحت از پیش ایشان خارج شدم و پولی را هم که برای من فرستادند، قبول نکردم. آقای بروجردی فوت شدند و من چند سفر به مصر رفتم. آن جا فهمیدم که این فتوایِ شیخ محمود شلتوت چه اثری داشته و متوجه شدم که آقای بروجردی چه افقی را میدیدند.
🔻سیره فرزانگان، عبدالحسن بزرگمهرنیا، نشر سامان دانش، به نقل از:
گروه حوزه علمیه در واتساپ، سید حسین کشفی، ۱۴۰۰/۷/۲۵.
http://t.me/sireyefarzanegan
📚@nasiri1342
🔶 بازخوانی حیات علمی علامه میرحامدحسین 🔶
🔸میرحامدحسین نیشابوری هندی یکی از بزرگ پاسداران حریم ولایت در قرن سیزدهم هجری است.
🔸خاندان این علامه مجاهد همگی در علم و زهد و فضیلت سرآمدان روزگار خود و مدافعان مذهب حقه امامیه در جوامع اسلامی بویژه هندوستان بودهاند.
🔸کتاب شریف «عبقات الانوار فی مناقب الائمه الاطهار علیهم السلام» از شاهکارهای علمی و اعتقادی شیعه و برترین اثر علامه به شمار میرود.
✨چكيده:
🔸ميرحامد حسين هندى (۱۲۴۶ ـ ۱۳۰۶ ق) از دانشمندان شيعه قرن سيزدهم در هند است كه كتاب «عبقات الانوار» او در اثبات امامت، جاوانه است.
🔸وى مجموعهاى از نامهها و نوشتههاى متفرّقه خود را در كتاب «الدرر السنيّة» گردآورده است.
🔸اين كتاب كه تاكنون چاپ نشده، گوشهها و زاويههايى از زندگى ميرحامد حسين را بازمىگويد كه تاكنون در جايى گفته نشده است.
🔸كتاب يادشده در زمان حيات مؤلّف توسط محمّدجعفر ظهيرى گرد آمده است.
🔸برای مشاهدهی ادامهی مطلب به لینک زیر مراجعه کنید ↙️
🌐 https://b2n.ir/h89391
🆔 @laknavi_congress
9.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ مهم
🍃اعلام برائت و توبه و استبصار بزرگترین مهره علمی فرقه یمانی در ایران
✍️ سیدحسن سیدپورآذر، قدیمیترین عضو #فرقه_مدعی_یمانی و رئیس دانشکده این فرقه در ایران، ضمن اعتراف به وجود اشکالات و تناقضات اساسی در این جریان، رسماً حق نبودن دعوت احمدالحسن را اعلام کرده است.
http://eitaa.com/baassirraat
📚@nasiri1342
#فقط_به_عشق_علی
📸 #اعدام به جرم محبت علی علیهالسلام
💥ببینید و انتشار دهید
🚩کانال حقیقت شيعه
🆔 @hagigatshia14