eitaa logo
یا علی مدد حیدر
271 دنبال‌کننده
504 عکس
364 ویدیو
267 فایل
ارتباط با ما @A110_F135 لینک دعوت https://eitaa.com/joinchat/2153054208C936e9b12da
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥زیارت ائمه بقیع علیهم السلام
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تخریب قبور ائمه بقیع سلام الله علیهم اجمعین
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙داستان شنیدنی از بقیع - حجت الاسلام دارستانی
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙تخریب قبور بقیع - حجت الاسلام دانشمند
یوم الهدم در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری پس از اشغال مکه ، وهابیان به سرکردگی عبدالعزیزبن سعود روی به مدینه آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر ، سرانجام آن را اشغال نموده ، مأمورین عثمانی را بیرون کردند و به تخریب قبور ائمه بقیع و دیگر قبور هم چنین قبر ابراهیم فرزند پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) قبور زنان آن حضرت ، قبر ام البنین مادر حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و قبر عبدالله پدر پیامبر و اسماعیل فرزند امام صادق علیه السلام و بسیاری قبور دیگرپرداختند . ضریح فولادی ائمه بقیع را که در اصفهان ساخته شده بود و روی قبور حضرات معصومین امام مجتبی ، امام سجاد ، امام باقر و امام صادق علیهم السلام قرار داشت را از جا در آورده ، بردند . اما این اولین حمله آنان به مدینه نبود . آنان در سال ۱۲۲۱ هجری نیز یک بار دیگر به مدینه هجوم برده ، پس از یک سال و نیم محاصره توانسته بودند آن شهر را تصزف کنند و پس از تصرف اقدام به غارت اشیای گرانبهای حرم پیامبر (صلی الله علیه و آله) و تخریب و غارت قبرستان بقیع نمودند . طبق نقل تاریخی آن ها در این حمله چهر صندوق مملو از جواهرات مرصع به الماس و یاقوت گرانبها و حدود یکصد قبضه شمشیر با غلاف های مطلا به طلای خالص و تزیین شده به الماس و یاقوت و … به یغما بردند . و این نیز نخستین حمله آنان به مقدسات اسلامی نبود . صلاح الدین مختار نویسنده و مورخ وهابی در کتاب “تاریخ امملکه العربیه السعودیه کما عرفت” بخشی از افتخارات وهابیت در حمله به کربلای معلی را چینن شرح می دهد : در سال ۱۲۱۶ امیرسعود در رأس نیروهای بسیاری از مردم نجد و حبوب و حجاز و تهامه و نواحی دیگر به قصد عراق حرکت نمود و در ماه ذی القعده به شهر کربلا رسید و آن را محاصره کرد . سپاه مذکور باروی شهر را خراب کردند و به زور وارد شهر شدند . بیشترمردم را در کوچه و بازار و خانه ها به قتل رسانیدند و نزدیک ظهر با اموال و غنائم فراوان از شهر خارج شدند ، سپس در محلی به نام ابیض گرد آمدند . خمس اموالرا خود سعود برداشت و بقیه را به هر پیاده یک سهم و به هر سوار دو سهم قسمت کرد .(چون به نظر آنها جنگ با کفار بود) عثمان بن بشر از دیگر مورخان وهابی درباره حمله به کربلا چنین می نویسد: “… گنبد روی قبر (یعنی قبر امام حسین علیه السلام) را ویران ساختند و صندوق روی قبر را که زمرد و یاقوت و جواهرات دیگر در آن نشانده بودند، برگرفتند و آنچه در شهر از مال و سلاح و لباس و فرش و طلا و نقره و قرآن های نفیس و جز آن‌ها یافتند، غارت کردند و نزدیک ظهر از شهر بیرون رفتند در حالی که قریب به ۲۰۰۰ تن از اهالی کربلا را کشته بودند.” جالب این جاست که مورخ مزبور نام کتاب خود را “عنوان المجد فی تاریخ نجد” گذاشته و از این وقایع به عنوان نشانه‌های مجد و شکوه و عظکت وهابیت یاد کرده است! اما این فقط شیعیان و اماکن مقدسه آن‌ها نبودند که وهابیان آثار مجد و شکوه خود را در آن به نمایش گذاشته‌اند، مکه مکرمه و طائف نیز از حملات آنان در امام نماند. “جمیل صدقی زهاوی” در خصوص فتح طائف می نویسد: “طفل شیرخواره را بر روی سینه مادرس سر بریدند، جمعی را که مشغول فراگیری قرآن بودند کشتند، چون در خانه‌ها کسی باقی نماند، به دکان‌ها و مساجد رفتند و هر کس بود، حتی گروهی را که در حال رکوع و سجود بودند، کشتند. کتاب‌ها را که در میان آن‌ها تعدادی مصحف شریف و نسخه‌هایی از صحیح بخاری و مسلم و دیگر کتب فقه و حدیث بود، در کوچه و بازارافکندند و آنها را پیمال کردند.” سرزدن این قبیل امور از پیروان محمد بن عبدالوهاب شگفت نیست! تابعان کسی که همه مسلمانان را کافر و مشرک می دانست و مکه و مدینه را قبل از آنکه به دست وهابیان بیافتد، دارالحرب و دارالکفر!می دانست. در کتاب “الدررالسنیه” می خوانیم: “وی (محمد بن عبدالوهاب) از صلوات بر پیامبر صلی الله علیه و اله نهی می‌کرد و از شنیدن آن ناراحت می‌شد. صلوات فرستنده را اذیت می‌کرد و به سخت‌ترین وجه مجازات می نمود. حتی او دستور داد مرد نابینای متدینی را که مؤذن بود و صوت خوشی داشت، چون به حرف او گوش نداده، بر پیامبر صلوات فرستاده بود، به قتل رسانند. بسیاری از کتب مربوط به صلوات بر پیامبر صلی الله علیه و آله را به آتش کشید و به هریک از پیروانش اجازه می داد قرآن را مطابق فهم خود تفسیر کند.” ادامه دارد👇
قبل👆 محمد بن عبدالوهاب به نوبه‌ی خود در اعتقادات پیرو”ابن تیمیه حنبلی” است، که در قرن هشتم هجری می‌زیسته است، از ابن تیمیه عقاید جالبی نقل شده است. از جمله اینکه او خدا را جسم می‌دانست! برای ذات مقدس خداوند دست و پا و چشم و زبان و دهان قائل بود! ابن بطوطه جهانگرد معروف در سفرنامه‌ حود می گوید: “ابن تیمیه را بر منبر مسجد جامع دمشق دیدم که مردم را موعظه می‌کرد و می‌گفت: خداوند به آسمان دنیا می‌آید، همان گونه که من اکنون فرود می‌آیم! سپس یک پله از منبر پائین می‌آمد!” عقاید او آنچنان سخیف و بی‌مقدار بود که خود اهل سنت وی را به زندان افکندند و در رد او کتب متعددی را به رشته تحریر درآوردند. این قطره‌ای کوچک از مرداب اعتقادات و عملکرد وهابیان در طول این سالیان است. در طول این دوران دانشمندان زیادی چه شیعه و چه سنی به نقد عقاید وهابیت دست زده‌اند و به شبهات گوناگون آنان پاسخ داده‌اند. یکی از شبهات آنان مسأله‌ی بناء بر قبور است. آن‌ها ساختن بنا اعم از مسجد یا غیر آن را بر قبر حرام می‌دانند. در این نوشتار سعی می کنیم پاسخی مناسب به شبهه‌ی مذکور بدهیم. نخست آنکه: این شبهه‌ی آنان را صریح آیه‌ی ۲۱ سوره کهف دفع می‌نماید، که در خصوص ماجرای اصحاب کهف از قول مومنانی که می‌خواستند یاد اصحاب کهف را گرامی دارند می فرماید: لَنَتَّخِذَنَّ عَلَیْهِم مَّسْجِدًا (بی تردید بر روی قبور آنان مسجدی بنا می کنیم) دوم آنکه: هنگام ظهور اسلام و در دوران فتوحان اسلامی بناهایی بر قبور انبیاء گذشته وجود داشت. از جمله می‌توان به قبر حضرت داوود و حضرت موسی در بیت المقدس اشاره نمود. جالب اینجاست که خلیفه دوم که طبق نظر این آقایان از صحابه است و معصوم، خود برای انعقاد پیمان صلح به بیت المقدس رفت و پس از تسلط بر آن شهر، اقدامی در راستای از بین بردن این قبور به عمل نیاورد ،اما به راستی قومی که در تاریخ نه چندان طولانی خود، چنان که از زبان مورخین خودشان شنیدیم قرآن‌ها را در خیابان‌ها لگد مال ساختند و در قتل عام پیروان علی علیه السلام و سایر خلفا فرقی نگذاشتند و مجد خود را در غارت و قتل جستجو می کردند، شایستگی این را دارند که مخاطب یک استدلال قرآنی و یا حتی تاریخی قرار گیرند؟!
چقدر فرق هست؟ تصویر خفه کردن و در نهایت کُشتنِ یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس آمریکا و بوسیدن دست یک طلبه آفریقایی توسط آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع شیعه
🎥زیارت ائمه بقیع علیهم السلام 📝خلاصه ای از وهابیت - ادامه 📝 یوم الهدم 📝 عنایت و اعجاز حضرت علی علیه السلام در حمله وهابیت به نجف - متن عربی 🎥 بیانات رهبری به مناسبت سال روز تخریب بقیع به دست آل سعود خبیث 🎥 📜 مستند حریم شکسته - بقیع 🎥مستند تخریب بارگاه ائمه بقیع علیهم السلام به دست وهابیون سعودی 🎥 تخریب بقیع 🎥 تصاویری نایاب از مرقد ائمه اطهار علیهم السلام در قبرستان بقیع 🎥 نابود کردن ادله روایی وهابیت برای تخریب قبور توسط آیت الله استاد حسینی قزوینی (تنها در 10 دقیقه❗️ 🎥 فتاوای رسمی وهابیت در مورد لزوم سوزاندن، تخریب گنبد و نبش قبر مطهر پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله - استاد حسینی قزوینی 🎥 پاداش ساخت گنبد و بارگاه بر قبور ائمه در روایات اهلبیت علیهم السلام - استاد حسینی قزوینی 🎥 نکاتی در مورد تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام توسط وهابیت - استادحسینی قزوینی 🎥 هدف وهابیت جز غارت نبوده...! استاد غیب غلامی 🎥 جنة البقیع یا قبر ابن تیمیه؟! ( یک بام و دو هوا) 🎥 تبرک جستن پسر ملک فهد به پرده کعبه و درخواست تدفین در بقیع - توسل وهابیت 🎥 آیا پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله به امیرالمؤمنین علیه السلام دستور تخریب قبور دادند؟- استاد یزدانی 🎥 برخورد متناقض و بهت‌آور وهابیت در مورد حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها و قبر خالد بن ولید 🎥 شباهت های رژیم سعودی و داعش 🎥 کلیپ "بهشت زمینی" 🎥 نماهنگ__تخریب_بقیع "درد ودل کبوتربقیع باکبوترحرم امام رضاعلیه السلام" -حاج_امیــر_عـــــــــــــــــارف 🎥 نماهنگ بسیار زیبا - غریبانه ؛ از بقیع تا طوس - سیدرضا_نریمانی 🎥 من آخر روزی وسط صحن حسن سینه زنی خواهم کرد 🎥 روایت صابر خراسانی - تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام 🎥 میروم‌مشهد خیابان ها شلوغ بود - کربلایی سیدامیرحسینی 📸 پوستر هایی از بقیع 📸 وهابیت قبل از نفت - فایل اصلی 📸 تمامی مقبره هایی که توسط وهابیت تخریب شدند 📷 شکوهت را باز خواهم گرفت 📷 اگر مدافعان حرم نبودند،تا الان روزی هم در تقویم به عنوان روز تخریب حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) ثبت شده بود 🎙بقیع آه از مصیبت خوانی تو (زمزمه)-حاج میثم مطیعی 🎙سلام من به چهار امام بی حرم (زمینه) - حاج میثم مطیعی 🎙ای بقیع، می سازم ایوان طلاتو ، گنبد و گلدسته هاتو (شور)-حاج میثم مطیعی 🎙می سوزونه دلمو شوق دیدار بقیع (واحد)- حاج میثم مطیعی 🎙غریب کوچه‌ها شدن با من، غریب کربلا شدن با تو (زمزمه) - حاج میثم مطیعی 🎙من بقیعم همون زمین پرستاره (واحد)-حاج میثم مطیعی 🎙سلام من به بقیع و به مدینه - حاج جواد نادری 🎙زمینه/دم دیوار بقیع هنوزم از این غم و غصه ها می سوزند- سیب سرخی 🎙روایتی زیبا از بقیع - دارستانی 🎙تخریب قبورائمه بقیع - دانشمند
‍ سؤال و جواب در كلاس درس استاد : به نظر شما چرا حضرت محمد(صلوات الله علیه و آله) دانشجوها : اللهم صل علي محمد و آل محمد! استاد : بله آفرين! ميخواستم از شما بپرسم که چرا حضرت محمد.. دانشجوها : اللهم صل علي محمد و آل محمد! استاد : ان شاءالله به نظر شما چرا حضرت محمد… دانشجوها : اللهم صل علي محمد و آل محمد! استاد : لا اله الا الله! چرا آن حضرت دانشجوها : کدام حضرت؟ استاد : حضرت محمد! دانشجوها : اللهم صل علي محمد و آل محمد...!!!! حال كردين؟؟؟ اصلأ حواستون بود مجبورتون كردم چند صلوات بفرستين؟؟ بفرست واسه بقیه تا میلیونها صلوات فرستاده بشه 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَي مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
جامع الاحادیث_1.1.0.apk
13.58M
جامع الاحادیث نور در سایت نور در مایکت عرضۀ مجموعه روایات موجود در 199 عنوان از مصادر حدیثی شیعه شامل حدود 400 هزار روایت و ترجمه‌ها و شروح، احادیث مرتبط و ... تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۲۵
جعفرٌ الصادق عند اهل السنة.pdf
1.38M
جعفرٌ الصادق علیه السلام عند اهل السنة
جعفرٌ الصادق علیه السلام عند اهل السنة مقام حضرت امام جعفر صادق علیه السلام نزد علمای اهل سنت فایل pdf 👈 ایتا تلگرام
مکتبه اهلبیت علیهم السلام - اندروید https://ablibrary.net/download/android/Ahlulbayt_(pbut)_Library_v1.5.0.apk
قال الامام محمد بن علی الجواد (صلوات الله علیه و آبائه) : العفاف 👈زينة الفقر والشكر 👈زينة الغنى والصبر 👈زينة البلاء وخفض الجناح👈زينة العلم وحسن الأدب 👈زينة العقل وبسط الوجه👈زينة الكرم وترك المنّ👈زينة المعروف والخشوع👈زينة الصلاة وترك ما لا يعني👈زينة الورع (الإمام علي الرضا ورسالته في الطب النبوي ، د. محمد علي البار،دار المناهل بيروت ؛ص105) زینتِ فقر 👈 عفاف و پاکدامنی زینتِ مال و ثروت 👈 شکر خداوند متعال زینتِ بلاء و گرفتاری 👈 صبر کردن زینتِ علم 👈 تواضع و فروتنی زینتِ عقل 👈ادب داشتن و مؤدب بودن زینتِ کریم و بزرگواری 👈 گشاده رویی و خوش رویی زینتِ احسان و بخشش 👈 منّت نگذاشتن زینتِ نماز 👈 خشُوع(تذلل و ترس قلبی و فکری = دلهره و نگرانی) زینتِ وَرَع(دوری از محرمات و شُبُهات)👈 ترک و رهایی از آرزوها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قال الامام محمد بن علی الجواد (صلوات الله علیه و آبائه) : العفاف 👈زينة الفقر والشكر 👈زينة الغنى والصبر 👈زينة البلاء وخفض الجناح👈زينة العلم وحسن الأدب 👈زينة العقل وبسط الوجه👈زينة الكرم وترك المنّ👈زينة المعروف والخشوع👈زينة الصلاة وترك ما لا يعني👈زينة الورع (الإمام علي الرضا ورسالته في الطب النبوي ، د. محمد علي البار،دار المناهل بيروت ؛ص105) زینتِ فقر 👈 عِفاف و پاکدامنی زینتِ مال و ثروت 👈 شکر خداوند متعال زینتِ بلاء و گرفتاری 👈 صبر کردن زینتِ علم 👈 تواضع و فروتنی زینتِ عقل 👈ادب داشتن و مؤدب بودن زینتِ کریم و بزرگواری 👈 گشاده رویی و خوش رویی زینتِ احسان و بخشش 👈 مِنّت نگذاشتن زینتِ نماز 👈 خُشُوع(تذلل و ترسی که در ظاهر آشکار می شود) زینتِ وَرَع(دوری از محرمات و شُبُهات)👈 تَرک و رهایی از آرزوها
قال الامام محمد بن علی الجواد (صلوات الله علیه و آبائه) : العفاف 👈زينة الفقر والشكر 👈زينة الغنى والصبر 👈زينة البلاء وخفض الجناح👈زينة العلم وحسن الأدب 👈زينة العقل وبسط الوجه👈زينة الكرم وترك المنّ👈زينة المعروف والخشوع👈زينة الصلاة وترك ما لا يعني👈زينة الورع (الإمام علي الرضا ورسالته في الطب النبوي ، د. محمد علي البار،دار المناهل بيروت ؛ص105) زینتِ فقر 👈 عفاف و پاکدامنی زینتِ مال و ثروت 👈 شکر خداوند متعال زینتِ بلاء و گرفتاری 👈 صبر کردن زینتِ علم 👈 تواضع و فروتنی زینتِ عقل 👈ادب داشتن و مؤدب بودن زینتِ کریم و بزرگواری 👈 گشاده رویی و خوش رویی زینتِ احسان و بخشش 👈 منّت نگذاشتن زینتِ نماز 👈 خشُوع(تذلل و ترس قلبی و فکری = دلهره و نگرانی) زینتِ وَرَع(دوری از محرمات و شُبُهات)👈 ترک و رهایی از آرزوها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قال الامام محمد بن علی الجواد (صلوات الله علیه و آبائه) : العفاف 👈زينة الفقر والشكر 👈زينة الغنى والصبر 👈زينة البلاء وخفض الجناح👈زينة العلم وحسن الأدب 👈زينة العقل وبسط الوجه👈زينة الكرم وترك المنّ👈زينة المعروف والخشوع👈زينة الصلاة وترك ما لا يعني👈زينة الورع (الإمام علي الرضا ورسالته في الطب النبوي ، د. محمد علي البار،دار المناهل بيروت ؛ص105) زینتِ فقر 👈 عفاف و پاکدامنی زینتِ مال و ثروت 👈 شکر خداوند متعال زینتِ بلاء و گرفتاری 👈 صبر کردن زینتِ علم 👈 تواضع و فروتنی زینتِ عقل 👈ادب داشتن و مؤدب بودن زینتِ کریم و بزرگواری 👈 گشاده رویی و خوش رویی زینتِ احسان و بخشش 👈 منّت نگذاشتن زینتِ نماز 👈 خشُوع(تذلل و ترس قلبی و فکری = دلهره و نگرانی) زینتِ وَرَع(دوری از محرمات و شُبُهات)👈 ترک و رهایی از آرزوها
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آيا گريه براي اين حسين، حرام است؟! گريه براي اين حسين، شرك است؟! اين مطلب براي من واضح شد كه آيا امام حسين (عليه السلام) را در قبر به خاطر گريه من عذاب مي دهند ـ نعوذ بالله ـ ؟ در بخاري آمده است: إن الميت ليعذب ببعض بكاء أهله. ميت را در قبر، به خاطر گريه اهلش، عذاب مي دهند. صحيح البخاري، عنايت امام حسين (عليه السلام) بود. امام حسين (عليه السلام) اين را به ذهن من انداخت كه من از مولوي سوال كردم و گفتم: ببخشيد! قبل از اين كه درس را شروع كنيد، يك سوالي براي من پيش آمده است. گفت: چه سوالي؟ گفتم: سوال من اين است كه آيا ميت را براي گريه ما در قبر عذاب مي دهند؟ گفت: بله، عذاب مي دهند. گفتم: شيعيان كه براي امام حسين (عليه السلام) گريه مي كنند، مشرك هستند؟ گفت: بله، مشرك اند؛ چون براي غير خدا گريه مي كنند. گفتم: واقعا خداوند متعال به خاطر گريه شيعيان، امام حسين (عليه السلام) و سيد شباب اهل الجنة را عذاب مي دهد؟ باور كنيد كه اين مولوي، همين طور ساكت ماند. بعد از چند لحظه گفت: كاري به اين كارا نداشته باش. كتاب درسي را جلو بياور. داستان شیعه شدن محمد شریف زاهدی بلوچ👇 قسمت ۱ : آيا گريه براي اين حسين، حرام است؟! قسمت ۲ : یکی از كرامات حضرت زهراء (سلام الله عليها) قسمت ۳ : سوال از مولوی عبد الحی قسمت ۴ : اولين سوال بعد از شيعه شدن از مفتی زاهدان ؛ مفتی قاسمی قسمت ۵ : گِلِه و اعتراض به خداوند متعال قسمت ۶: کتابی که مرا شیعه کرد متن و صوت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من يكي از كرامات حضرت زهراء (سلام الله عليها) را در اين منطقه چشيدم و سه بار در طول دو هفته، اين كرامت حضرت زهراء (سلام الله عليها) اتفاق افتاد و تا الآن هم شاهد عيني سني دارم؛ ملاي سني گواه است، عوام سني گواه است، زنان سني گواه هستند. اين مثل أظهر من الشمس است و همه آنها، هنوز هم به ما احترام دارند و اين كه از آنجا چقدر شيعه شده اند، شايد صلاح نباشد بگويم. اين نماز باران بود كه بنده به حرمت حضرت زهراء (سلام الله عليها) سه مرتبه نماز باران خواندم و به حضرت فاطمه زهراء (سلام الله عليها) قسم! در هر سه مرتبه، باران آمد و آن نماز باران، كاري كرد كه به حرمت حضرت فاطمه زهراء (سلام الله عليها)، سد بسيار بزرگ و مشهوري در هرمزگان درست شد. سدّ آنجا هم معروف است و حتي شنيده ام كه بعضي ها از تهران و اصفهان براي گردش به آنجا مي روند. همه آنها، شاهد عيني اين قضيه بودند و براي آنها هم گفتم كه اين از حضرت فاطمه زهراء (سلام الله عليها) است؛ چون آب مهريه حضرت فاطمه زهراء (سلام الله عليها) است و اين مطالب را در آنجا گفته ايم. داستان شیعه شدن محمد شریف زاهدی بلوچ👇 قسمت ۱ : آيا گريه براي اين حسين، حرام است؟! قسمت ۲ : یکی از كرامات حضرت زهراء (سلام الله عليها) قسمت ۳ : سوال از مولوی عبد الحی قسمت ۴ : اولين سوال بعد از شيعه شدن از مفتی زاهدان ؛ مفتی قاسمی قسمت ۵ : گِلِه و اعتراض به خداوند متعال قسمت ۶: کتابی که مرا شیعه کرد متن و صوت
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
يكي از مولوي هاي ديگر به نام مولوي عبد الحي آمد ـ از مولوي هايي است كه در پاكستان تحصيل كرده و از مفتي هاي آنجاست و عالم مشهوري است در سيستان و بلوچستان ـ . اين سوال را از ايشان كردم: ما به چه دليلي شيعه را مشرك مي دانيم؟ چطور توسل به علي شرك است و توسل به ابوبكر شرك نيست؟! نوشته كه نويسنده كتاب: حضرت مولانا محمد عمر سربازي است. اين مولانا خيلي مهم است. به جناب مولوي عبد الرحمان گفتم: كلمه مولي در رابطه با خليفه چهارم تان، علي بن ابي طالب به معناي دوست مي آيد، ولي درباره برادرت محمد عمر، به معناي آقا و واجب و رهبر مي آيد؟ داستان شیعه شدن محمد شریف زاهدی بلوچ👇 قسمت ۱ : آيا گريه براي اين حسين، حرام است؟! قسمت ۲ : یکی از كرامات حضرت زهراء (سلام الله عليها) قسمت ۳ : سوال از مولوی عبد الحی قسمت ۴ : اولين سوال بعد از شيعه شدن از مفتی زاهدان ؛ مفتی قاسمی قسمت ۵ : گِلِه و اعتراض به خداوند متعال قسمت ۶: کتابی که مرا شیعه کرد متن و صوت