٭
در بقیه به دنبال تو میگردم ، شاید هنوز هم میخواهم تو برگردی اما نه .. تو به من یاد دادی رها کردن چیزی را که با تمام وجود دوست دارم ، پس نه برنگرد و مرا بیش از این از احساساتم دور نساز .. نمیدانم علت اینکه دیگران را بازجویی میکنم چیست ولی شاید میخوام لابهلای شاخ و برگشان نسیم بوی تو را حس کنم ، شاید میخواهم به دنبال آن حس نور وقتی تو را برای خود میداشتم بگردم ، شاید میخواهم خودم را گول بزنم و فرض کنم دیگری در کار نیست و همه تویی .. چه فایده که در ارزیابیِ من خوبان عالم نیز چون "تو" نیستند مردود میشوند .. حال بگو با این غم که مرا از یاران اصلیِ خود جدا میسازد چه کنم ؟ بگو چگونه رد پایت در قلبم را پاک کنم ؟ بگو اعتمادی که بعد از تو به دیگری داده نشد و ارتباطهایم را زشتتر کرد چگونه بدست آورم ؟ از من بگو .. از آن منِ مهربان .. بعد از تو پیش خودت ماند ، نیازش دارم آن را به من برگردان .. میخواهم برای خودم زندگیای جدا از فکر و خیال تو بسازم و خود را نیازمندم ، لطفا آن را به من پس بده .. این منِ باقیمانده تمام نقشههایم را بر آب میسازد ، نمیتواند بهترین باشد ، توان تحملش پایین آمده ، زندگیاش جز غم نیست ، خوبان را از خود دور میکند ، او فقط همهچیز را خراب میکند .. بهترینِ من نزدِ توست ، آن را به من برگردان ..
~ آمازون ~
٭ در بقیه به دنبال تو میگردم ، شاید هنوز هم میخواهم تو برگردی اما نه .. تو به من یاد دادی رها کردن
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
جابهجا کردن صخرهها از جایگاه آنها از فهماندن به آن که نمیفهمد ، آسانتر است .
-
امیرالمومنینعلیعلیهالسلام-