هدایت شده از آبی؛
~fani
اگه من تو رو ببوسم و به جهنم برم ، این کارو میکنم ! بعد اونجا میتونم جلوی شیطان به خودم ببالم که من بهشت رو دیدم بدون اینکه حتی واردش بشم :)
-
ویلیامشکسپیر
به نظرتون شبهای قدر بیش از غمِ امامعلیعلیهالسلام ، نباید برای بیادبیهامون در برابر خداوندی که در تمام زمانها و لحظات حاضر و ناظر رفتار ماست ، همیشه کنارمونه ، وعدهها و قولهامون رو میشنومه و و و .. گریه کنیم ؟