#تکههاییازکتاب
#روانشناسی
«یک سال تموم رو هدر دادم ؟»
-«اشکالی نداره، میتونی یه سال دیگه رو زندگی کنی! »
📍𝐁𝐨𝐨𝐊 : تصمیم گرفتم -خودم- باشم
_+___+___+___+___+___+___+_
📍𝐦𝐲 𝐨𝐩𝐢𝐧𝐢𝐨𝐧 :
خیلی خیلی کتاب خوبیه برای اینکه جای خودمون زندگی کنیم..
@AMBooK
#تکههاییازکتاب
𝐁𝐨𝐨𝐊 :شازده کوچولو
-آدم فقط با قلبش میتونه درست ببینه، چیز های مهم رو چشم نمیتونه ببینه.🌑🦊🌹
@AMBooK