هدایت شده از تورکآی -
سلام و نور عزیزان من.
برام سخته این پیام رو بنویسم.چیزی شبیه به کندن کوه.. اما مینویسم. روزگار،دوباره گریبانِ مارو گرفته. عزیزِ ۱۸سالهمون،که قرار بود دوماه بعد کارتِ عروسیش رو به دست اطرافیان برسونیم، الآن تو دل خاکه. به رسم رفاقت،قصد داریم برای آرامش روحِ عزیزِ از دست دادهمون،ختم قرآنی برگزار کنیم و اسمش رو میون آیات قرآن بذاریم. ازتون دعوت میکنم؛اگر براتون مقدور بود،یک یا چند جزء،برای نوردیدهی ما تلاوت کنید و سهمی از کلام خدارو براش به یادگار بفرستید..
ء
اگر خوندید؛پیوی اطلاع بدید. @moheb_527