بیا یه قولی بهم بدیم . اونم این باشه که علاقه های کوچیکمون ما رو از عشق واقعیمون دور نکنه .
شما عم نیم ساعت زودتر میرید رو تخت که خیال پردازی کنید بعد بخوابید یا فقط من اینجوریم؟
یجا نوشته بود منطقی ترین دلیل برای اینکه باید انگشتر داشته باشی اینه که انگشت داری ؛ پس منطقی ترین دلیلی برای اینکه دوسم داشته باشی اینه که قلب داری .
یوقتاییم توی چت با دوستام به این نتیجه میرسم که کاش یه لول بالاتر از این "🤣" وجود داشت .