من زخم های زیادی بر تن دارم ،
اما تو عمیق ترینشان هستی ...
عزیزترینشان...
بعد از تو آدم ها تنها خراش های کوچکی هستند بر پوستم که تو را از یادم ببرند ... اما نمیبرند !
تو بعد از هر زخم تازه ای ، دوباره باز میگردی ...
و هر بار عزیز تر از پیش ...
هر بار عمیق تر :)))
Naji ~ Music-Fa.ComNaji - Vasiat 2 (320).mp3
زمان:
حجم:
13M
اینو باید امروز گوش داد :)
اینکه دفتر خاطراتی که توش پر از خاطرات قشنگ با تو بودن بود دیگه کاغذ خالی نداره عمیقا ناراحتم میکنه .