بنظرم از اینجا به بعد باید نسبت به خودم مهربون باشم . مهربون بودن با آدما دیگه فایده ای نداره .
تنهایی هرچقدرم بد باشه ، می ارزه به بودن با آدمایی که جز شکستن دلت کار دیگه ای بلد نیستن .
دیگه حتی حوصله و وقت توضیح دادن رفتارامم برای اونایی که دچار سوتفاهم میشن رو ندارم .