تـو را مولانا سروده ، شجریان خوانده ؛
مشکاتیان نواخته . . .
فرشچیان کشیده و شاملو نوشته است : )
هدایت شده از ☆ستاره تاریک☆
تنها چیزه خوبیکه امسال داشت واسه من فقط وجود اون یه نفر بود تمام :)