eitaa logo
صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت...
138 دنبال‌کننده
323 عکس
421 ویدیو
0 فایل
باشد که با یاد و تکرار خاطرات دلاورمردان بی همتا ،ذره ایی پاس بداریم ایثار و گذشت رزمندگان سالهای دفاع مقدس... (شهیدان،ایثارگران،جانبازان و کهنه سربازان وطن) (با لینک زیر به ما بپوندید)
مشاهده در ایتا
دانلود
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام صبح بخیر🌹 صبحتان پر از نور الهی 🤲دعای روز پنج شنبه 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشتhttps://eitaa.com/ARABI53
25.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(پنج شنبه ها و یاد شهدا) 🔰شمارش معکوس....۱۴۰۳/۱۰/۳ 🇮🇷بزرگداشت عملیات کربالای ۴ ✅زمان : ۱۴۰۳/۱۰/۳ ✅ساعت : ۱۸/۳۰ الی ۲۰ ✅مکان : خیمه گلستان شهدا 🔰در چنین روزهایی دلاورمردان خط شکن غواص ( گردان حضرت یونس (ع) ) درگیر تمرینات و بررسی چندین جبهه ،جهت حمله و شکستن خطوط دشمن بعثی بودند... عملیاتی که شب قدر بچه های گردان حضرت یونس (ع) بود.. 💻تدوین، اجرا : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام صبح بخیر🌹 صبحتان پر از نور الهی 🤲 دعای روز جمعه 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
101.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰شمارش معکوس.۱۴۰۳/۱۰/ هنوزم نمیدانیم چرا غواصان با شنیدن نام اروند هوایی میشوند؟؟؟!!!! 🇮🇷بزرگذاشت عملیات کربلای ۴ برادر شهیدی تعریف میکرد... سال ۶۵ چند تا از بچه های فامیلمون به تازگی شهید شده بودن و برادر من هم جبهه بود و مادرم خیلی بی تابی میکرد برای برادرم... تا اینکه راهی منطقه ایی شدم که برادرم اعزام شده بود... میگفت چون خودم نظامی بودم ، راحت رفتم جایی که غواصها داشتن تمرینهای پایانی عملیات پیش رو را انجام میدادن...‌میگفت من سه شبانه روز پیش برادر کوچکترم بودم که جز غواصهای گردان حضرت یونس(ع) بود، ولی هر شب که میخواستم بهش بگم من اومدم دنبالت با خودم ببرمت خونه ،، ولی نمیتونستم بگم...چرا که هر شب این بچه ها تا دم صبح مشغول خوندن قران و رازونیاز با خدا بودن،،، و اینقدر مشتاق شهادت که واقعا زبونم نمیچرخید به برادرم بگم بیا برگردیم خونه.... خلاصه ایشون میگه من بدون برادرم سوار اتوبوس شدم و راهی اصفهان... و در نیمه های شب که خوابم برده بود داخل اتوبوس، خواب دیدم کبوتر سفیدی روی شونهام نشسته و تا اومدم بگیرمش پر زد و رفت........ ایشون میگه همون موقع فهمیدم برادرم شهید میشه و همینطور هم شد. برادر ایشون در عملیات کربلای ۴ به فیض شهادت میرسن و بعد از ۵۰ روز که جسم ایشون در نیزارها با بیش از ده گلوله در بندن جا مونده بود به آغوش وطن باز گرداننده میشه... برادر این شهید بزرگوار اصرار داشتن که نامی از ایشون و شهید برده نشه... یاد و خاطره شهدای گرانقدر غواص گرامی باد. 💻تدوین و اجرا : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار وگذشت https://eitaa.com/ARABI53 .
32.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شمارش معکوس...۱۴۰۳/۱۰/۳ بزرگداشت عملیات کربلای ۴ خاطره ایی از کهنه سرباز دفاع مقدس، غواص خط شکن گردان حضرت یونس(ع) آقای اکبر نریماتی تدوین و راوی : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53 .
✍دلنوشته خواهر شهید، به مناسب گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای چهار(شهدای غواص خط شکن گردان حضرت یونس(ع) 📓دفتر تاریخ  را ورق میزنم....... هنوز جای  جای  وطن بوی  خون  میداد. خون  جوانان  مبارز و انقلابی  که با امید  ایرانی  بهتر ،زندگی بهتر و روزگاری بهتر جان برکف  برگ دیگری  بر تاریخ ایران  زمین  افزودند. ورق  این سرزمین  برگشت. انقلاب  شد. همه شاد و خوشحال  از اینکه  دیو  را بیرون کردند.... تازه  از هول و ولای  انقلاب  بیرون آمده  بودیم هنوز عرق انقلاب  به تنمان  نخشکیده  بود که : توجه  توجه علامتی که هم اکنون می شنوید  اعلام وضعیت  قرمز ......... و جنگ  شروع  شد جنگی خانمانسوز و ویرانگر و رفت که برگی  خونین به دفتر این سرزمین خسته و درد مند بیفزاید . پیر و جوان آماده  دفاع  شدند دل از خانه و خانمان برکندند و  راهی  شدند . لباس رزم  برتن  و جان  بر کف  بار دیگر  برای دفاع از وطن  و آب و خاک  و پاسبانی ناموس ،وطن در برابر آتش دشمن قیام کردند . خالص ترین، پاک ترین وشجاع ترین  مردان و زنان همانهایی هستند که به هر شکل و هر لباس خود را متعهد و مسئول میدیدند  وبا هم  ودر کنار هم در مبارزه ای بی امان سهیم  بودند . ایران لبریز شد از شقایقهای  سرخ وکوچه های شهر هایمان ا ز گلبرگ  سرخ لاله ها بوی شهادت گرفت .وداغ ها بر جان و دل عزیزانشان نهاد. و قصه  جنگ  مثنوی هفتاد من کاغذ شد . در طول ۸  بهار و خزان  چه سرو قامتانی که در بهار عمر بیداد خزان  پیکر جوانشان  را خمید. و همچون بنفشه  سر در گریبان ،خاک بردند . و داغی  ابدی بر دل میهن  نهادند . ..................................................................... از آن روزگاران   چهل  و شش بهار و خزان دیگر گذشت . و ما زمستانی شدیم... زمستانی سرد و تیره طومار هستی مان  را  در هم  پیچید . برادرم برادرانم : شرمنده ک باید بگویم  چه ها دیدیم و چه ها کشیدیم وچگونه پاسخ  شهامت، شجاعت،رشادت  سخاوت،طراوت و شهادت  شما  را دادند ارزشهایی که با خون  خود در دفتر انسانیت  به ثبت  رساندید پامال انسانهای بی ارزشی شد  که داغ  ما را سنگین تر کرد . چه خوب که نیستید ببینید سه متاع  زر  و زور  و تزویر   این  روز ها  بیداد  میکند . چه خوب که نمی بینید ارزشها  چگونه  عوض  شد و آنچه  از دید شما  جوانان غیور  بی ارزشی بود  اکنون  برای  نامردمان  ارزش  شده است و شما  فقط قابی شدید در گوشه ای از تاریخ و غبار  بیگانگی بر رخساره تان نشست . برادرم..... هرگاه دلتنگی و رنج  دنیا  مرا به سوی  تو و آرامگاه ابدیت  میکشاند و از ورای قاب عکست، چشمان معصومت با چشمانم تلاقی  میکند، راز هایی  نهان و غباری از غم،خود را به رخ میکشاند به دیدگان  همرزمانت  مینگرم آنها نیز با تو هم داستان  هستند و من در خود گم میشوم و گرمی اشک  را بر گونه هایم حس میکنم از دور دستها  جایی دور از این برهوت و این خاکدان ،نوایی آسمانی گوش جانم را مینوازد و لحظه ای بعد دردی به وسعت  بیکرانه  اروند خونین، در جانم  حس میکنم که میگوید قرار این نبود........ ارزشهای مادی  غوغا میکند . شرف، انسانیت  و معرفت، با پول و مقام و قدرت  سنجیده میشود .و ناکسان بالا نشین شده اند  و آنان که رهرو راستین راه شما هستند مظلومانه و معصومانه  گوشه نشین خلوت ناکامی  شده اند و در این وانفسای  معرفت معتکف  دیر تنهایی و سکوتند . لحظه  لحظه  عشق  و شوق شما برای پاکبازی در راه میهن  یکطرف؛ و حرص و طمع دنیا پرستان که در راه رسیدن به اهداف  شوم  خود از هیچ  چیز فروگذار نیستند و حال و روز این روزهای وطن طرف دیگر. که با هیچ ترازوی عدالتی سنجیده نمی شود . حق این نبود . حق این مردم سراپا  ایثار و از خود گذشته  این  نبود . شهدای  ناکام و از جان  و مال  و آمال گذشته: شرمنده ایم. کجای کار و از چه وقت  خراب شد ؟! شما میدانید. و ما اگر هم بدانیم ،چه حاصل ؟! مارا دریابید. این روزها  بد جوری حالمان خراب است ... پیشاپیش فرا رسیدن سالگرد عملیات کربلای چهار گرامی و یاد و خاطره شهدای غواص خط شکن گردان حضرت یونس (ع) گرامی باد⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘ ای شهیدی که گذشتی زهمه  هستی  خود مست از ساغر   مینای  شها دت گشتی شِکوه   ملت   رنجیده   ما  را  بشنو تو که  از این  قفس  تنگ  به شادی رستی.... تقدیم به ارواح طیبه شهدای وطنم و خانواده معزز شهدا وجانبازان و ایثارگران گرامی و بازماندگان و مردم قدرشناس و دردمند میهنم! شیدا  اعرابی  اصفهان 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53 .
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢🔊توجه توجه... خبرهای جدید حاکی از اینه که این گروه خیلی خیلی قدرتمند هستن🤔🤔🤔
بسم رب الشهدا و الصدیقین 🔰هرکس شب جمعه شهدا را یاد کند، شهدا او را نزد اباعبدالله یاد میکنند... 📓تلاوت دست جمعی قرآن کریم هدیه به روح پاک مطهر شهدا و تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف... انشاالله 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53 .