eitaa logo
صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت...
138 دنبال‌کننده
323 عکس
421 ویدیو
0 فایل
باشد که با یاد و تکرار خاطرات دلاورمردان بی همتا ،ذره ایی پاس بداریم ایثار و گذشت رزمندگان سالهای دفاع مقدس... (شهیدان،ایثارگران،جانبازان و کهنه سربازان وطن) (با لینک زیر به ما بپوندید)
مشاهده در ایتا
دانلود
20.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم... چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم... 🔰سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد تسلیت باد. 💻 تدوین و اجرا : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
51.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰این روزها چه روزهای پر عظمتی است..... _-موسی به طور میرود.... --فاطمه به خانه علی میرود..‌. --ابراهیم با اسماعیل به قربانگاه میرود... --محمد با علی به غدیر و حسین با تمام هستیش به کربلا ... 💻 تدوین و اجرا : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
83.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 عید غدیر روز بزرگ ولایت و امامت... روزی که رسول خدا (ص) حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود و امام بعد از خود معرفی کردند...‌ این عید نمادی از وحدت و همدلی است که در بین شیعیان جهان، جایگاه ویژه ایی دارد.... 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 عید سعید غدیر خم مبارک 💻 تدوین: اعرابی 🎼 موزیک و اجرا : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
60.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰عید غدیر در جبهه ها شب ، شب جمعه است و یاد شهیدان.... در آستانه عید غدیر خم... یاد کنیم با ذکر صلوات بر نثار ارواح طیبه شهدا 💻تدوین و اجرا : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت، https://eitaa.com/ARABI53
40.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📄تدوین : اعرابی 💻صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
62.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پدافند هوایی بسیار هوشیار و دقیق هر حمله ایی از طرف دشمن صهیونی را یکی پس دیگری دفع کرد و تا این ساعت بجز دو موشک که در حوالی انرژی اتمی اصابت کرد هیچ کاری، نتونستن انجام بدن... پدافند اصفهان واقعا شاهکار کرد ...‌به قول سردار سلامی خیلی ماشاالله دارن.... ارادتمند اعرابی
این هشدار را جدی بگیرید 🔻تصویربرداری و انتشار صحنه‌های مربوط به مناطقی از کشور که هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند، امنیت ایران ما را تهدید می‌کند. 🔻به جای عکس و ویدیو گرفتن، افراد و خودروهای مشکوک را از طریق شماره‌های درج شده در تصویر، گزارش کنید. 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
📢توجه توجه توجه 🔰دادستانی کل کشور: عناصری که به هر نحوی با رژیم صهیونیستی همکاری کنند با اشد مجازات روبه رو خواهند شد.... 📢بیانیه دادستانی کل کشور : قویاً تاکید می نماییم که با توجه به استمرار شرارتهای رژیم منحوس صهیونیستی علیه کشورماران ، با کلیه عناصری که به انحاء مختلف با متخاصمین به ویژه باند تبهکار و فاجر صهیونیستی همدستی و همکاری میکنند و ایضاً سعی در ارعاب و ارهاب مردم دارند، وفق قانون با قاطعیت برخورد خواهد شد و مجرمین با اشد مجازات روبرو خواهند شد... هر کسی در اطلاع رسانی به رژیم صهیونیسم نقش داشته باشد بدون تردید دستش آلوده هست به خون بچه ها و هموطنان عزیزمان و این رفتار خط قرمز هر ایرانی وطن پرست است... 📜 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت... https://eitaa.com/ARABI53
🔰حمله به انرژی اتمی ایران، فقط بهانه ایی برای شروع جنگ و انهدام زیر ساخته های مهم ایران🤔 اگر برگردیم به سالهای قبل ، امریکایها یک پازل طراحی کرده بودند برای نابودی کشورهایی در خاورمیانه، کشورهایی که طبق خواسته امریکایها گام برنمیداشتند و همچنین برای ناآرام کردن خاورمیانه و دوشیدن کشورهای عربی،،، به واسطه ترساندن آنها از برخی کشورها،،، به خصوص ترساندن از ایران شروع شد ... این پازل که ایران در انتهای آن قرار داشت همچون سناریو تکراری حمله به عراق و با اتهام داشتن سلاحهای کشتار جمعی،،، ولی این بار با هدایت صهیونیسم توسط امریکای جنایتکار طراحی شد..‌. برای اینکه چهره واقعی امریکا را بعد از هزاران جنایت و دشمنی با ملت ایران بار دیگر مردم ایران ببینند و بشناسند،، نظام برای مذاکره غیر مستقیم با امریکا هیچ محدویتی جز غنی سازی که خط قرمز ملت است قائل نشد تا دوباره اتهام نزنند که نظام مانع مذاکرات شد‌‌‌ه... ولی مردم و جهانیان دیدند که امریکا به دنبال مذاکره نبود و با حمله ور کردن صهیونیسم کودک کش به بهانه حمله به تاسیسات صلح امیز هسته ایی ، جنگی را رقم زد تا به واسطه آن زیرساختهای انرژی، و نظامی ایران را منهدم و در خلع سلاح کردن همچون عراق ، سوریه و.... باعث تضعیف حداقلی ایران شوند❌ 🔰برادران و هموطنان من، مسئله اتمی ایران فقط بهانه ای بیش نیست، بهانه ایی که امریکا میخواهد با سیاه نشان دادن آن، ملت بزرگ ایران را همچون عراق، افغانستان، سوریه، غزه ،لبنان و..و... ضعیف و دست خود را در خاورمیانه باز کند... اگر آن همبستگیهای دهه شصت جای خود را به چند دستگی بدهد ،آن هم در این وضعیتی که از خارج و داخل در فضای مجازی میخواهند آن همبستگی را برهم بزنند،،، قطعا بازنده این تجاوز دشمن خواهیم شد ،،،شک نکنید اگر همه با هم پشت نیروهای مسلح باشیم و در اطلاع رسانی در جهت مانع شدن از خرابکاری و جاسوسی وطن فروشان منافق،،، مانع از درز اطلاعات کشور بشویم،،،با یاری خداوند پیروز این تجاوز دشمن خواهیم شد... شک نکنید تمام کسانی که در این وضعیت، با اخبارهای دروغین، همکاری با دشمن، ایجاد رب و وحشت،،، باعث بر هم زدن آسایش مردم و به خاک و خون کشیده شدن بچه های بی گناه،،،،، هم وطنان و سربازان سرافراز این کشور بشوند،، ، قطعا به سختی و بسیار دردناک مجازات خواهند شد، ایران این روزهای تجاوز را زیاد دیده ،ما دنبال کنندگان راه شهدا، خرازیها،کاظمیها،باکریها، سلیمانیها، باقریها،سلامیها و حاجی زاده ها هستیم... عاشق شهادت و از هیچ تجاوزی حراس که نداریم هیچ با تمام وجود استقبال خواهیم کرد... چرا که ....... (گر ایران نباشد تن من مباد) ارادتمند : اعرابی 📜 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شادی و خنده مجری شبکه ۱۴ اسرائیل از هدف قرارگرفتن پخش زنده شبکه خبر 👈 منتظر تلافی ما باشد... همین امشب👊👊👊 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
صحبت خانم امامی بعد از ضربه اول و قبل از ضربه دوم رژیم به صداوسیما بود که اینگو حماسی صحبت میکرد سخنگوی رژیم غاصب صهیونسیتی موقع صحبت در شرایط عادی از شدت لرزش دست، مجبوره دستش رو بکنه تو جیبش! مجریِ زن تلویزیون ایران بعد از حمله اول با رجزخوانی و با دست بالا دشمن رو رسوا میکنه! ما چنین ملتی هستیم 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
این باید نماد شود نماد شیرزن ایرانی در دل جنگ این نماد شیرزن ایرانیست نه شعار زن زندگی آزادی که از دل همین جاسوسان برانداز بیرون آمده... برندازانی که آنقدر بدبخت هستند که میخواهند از آب گِل آلود ماهی بگیرند... ولی بدانند یک به یک به سزای ننگین کارهای خود خواهند رسید..‌‌. 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53