eitaa logo
صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت...
138 دنبال‌کننده
323 عکس
421 ویدیو
0 فایل
باشد که با یاد و تکرار خاطرات دلاورمردان بی همتا ،ذره ایی پاس بداریم ایثار و گذشت رزمندگان سالهای دفاع مقدس... (شهیدان،ایثارگران،جانبازان و کهنه سربازان وطن) (با لینک زیر به ما بپوندید)
مشاهده در ایتا
دانلود
33.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰حماسه های هموطنان🇮🇷 شاید هیچ کسی فکرشم نمیکرد که دیگر آن همبستگیهای دهه شصت را شاهد باشیم. این روزها از کوچک و بزرگ یک دل و متحد ایستاده اند تا در برابر تجاوز دشمن صهیونیسم سربلند بیرون آییم... من دهه شصت را با پوست و استخوانم تجربه کرده ام و زیاد از کوچک و بزرگ یاد دارم که چه ایثارها،،، و از خودگذشتگیهایی پشت جبهه ها انجام میدادند، و اینک شاهد فرزندان نسل جدید هستیم،،،، از دهه نودی گرفته تا...... ،دختر ،پسر،زن،مرد،پیر و جوان در کمک به هموطنان، جهت جلوگیری از ضربه زدن جاسوسان و وطن فروشان،،، با جان و دل سر از پا نمیشناسند تا درس حسابی بدهند به صهیونیسم و اربابانشان... از اینکه میبینم خواهران ما درخواست دارند در ایست بازرسیها نقش ایفا کنند و در شناسایی جاسوسان حضور داشته باشند..... تا،،،، دختران وطن پرست ما که کلیپهای حماسی در حد توانشان تدوین و ارسال میکنند برای تقویت روحیه و قوت قلب هموطنان... همه با هم برای ایران 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 تدوین از : دختر وطن پرست دهه نودی فعال در رسانه👇👇👇 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
حیله ایی دیگر از گربه و روباه مکار 🦊🐱 (ترامپ‌ قمار باز و نتانیاهو بدبخت) 🔰دو روز، قبل از مذاکرات غیر مستقیم ایران و امریکا و در شب عید غدیر، شاید هیچ کسی فکرشم نمیکرد دشمن اینقدر پست و نامرد باشد که در چنین روز مبارکی سرداران و دانشمندان هسته ایی و تعدادی از هموطنان ما را به شهادت برسانند ،، ولی این بی شرمان بی بته، این کار را کردند..... ولی ضربه های سختی هم خوردند🚀🚀🚀 🔰شاید کسی فکرشم نمیکرد زمانی که ترامپ پست فطرت،،،، زمان دو هفته ایی میدهد برای اینکه آیا وارد جنگ با ایران بشود یا نه.... بخواهد فردای آن روز به تاسیسات اتمی ما تجاوز کند.... ولی چنین کار شیطانی انجام میدهد ،،،، ولی باز با جواب کوبنده موشکهای ما به پایگاه اصلیش روبرو میشود🚀🚀🚀 و اینک، حرف از آتش بس میزند بعد از ۱۲ ساعت!!!!!!!!!!!!! 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 بی شک حیله ایی دیگر در کار است و من اگر جای تصمیم گیران ارشد نظام بودم به شدت از رهبری و اعضای بلندپایه نظام محافظت میکردم،،، چرا که این جنایتکاران، تا این ساعت،،، هر کاری کردنده اند ولی نتوانسته اند ذره ایی عقب نشینی از ملت بزرگ ایران ببینند،،، و برخلاف اینکه در افکار جهان نشان میدهند پیروز میدان بوده انده،، ولی در عمل هیچ دستاوردی نداشته و به شدت درمانده و زخم خورده اند.. بی شک به دنبال جنایتی دیگر هستند 😡 اینها به دنبال آتش بس نیستند❌❌❌❌❌❌❌ به دنبال خام کردن ما و جنایتی دیگرند..... 🔰اگر....اگر آتش بس هم در میان باشد باید صدرصد هوشیار بود.... شاید ۹ دهه پیش هیلتر بهتر از هر کسی دیگر یهودیان را شناخته بود.. هیتلر در جایی مینویسد من با از بین بردن یهودیان لطف بزرگی به جهانیان میکنم ،چرا که اینها مردمانی هستند بی بته و هیچ منطقی ندارند و هیچ جنایتی، آنها را ارضاء نمیکند و من عده ایی از آنها را زنده نگه میدارم تا آیندگان بفهمند که اینها چه انسانهای پستی هستند... حال با گذشت چیزی حدود یک قرن تازه درک میکنیم هیتلر چرا اینقدر متنفر بوده از این مردمان...... ✍اشتباه برداشت نکنید ما ایرانیان ثابت کرده ایم نه شروع کننده جنگی بوده ایم و نه نژاد پرست و نه دشمن ادیان مختلف ،،، ولی در موقع هجوم بیگانگان سر از پا نمیشناسیم تا از سرزمین عزیزمان ایران🇮🇷 در برابر هر تجاوزی با جان و دل دفاع بکنیم👊 🤲انشاالله خداوند بزرگ حافظ رهبر و ملت غیور ایران باشد... ارادتمند اعرابی ارواح طیبه شهدا صلوات 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
48.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰۲۳ خرداد روز شهدای اقتدار و اتحاد ملی ایران. سال گذشته در چنین روزی و در آستانه ماه محرم دشمن جنایتکار صهیونی ناجوانمردانه تعدادی از فرماندهان ارشد نظامی و دانشمندان هسته ایی ما به شهادت رساند... یادشان گرامی🌹 🏴سلام بر محرم 🏴سلام بر عاشقان امام شهید چه مردانه رفتند و چه سعادتی داشتند مردان خدا که در آستانه محرم به میهمانی سالار شهیدان رفتند.... و چه مردانه زیر بار ذلت نرفتند تا عزت را همچون حسین یاد جهانیان بدهند... سلام بر محرم تدوین : اعرابی اجرای متن : اعرابی تنظیم موزیک : اعرابی نوازده کیبورد: اعرابی تک نوازی فلوت: مهران معماریان نوازنده قانون: حمید رستگاری نوازندگان ترومپت : حسین موسوی و علی رحیمی نوازنده ترومبون : محسن ترابی نوازنده: طبل بزرگ : عباس محرابی نوازندگان طبل کوچک: کمال منفرد و سعید عظیمی نوازنده سنج: بهروز شریفی با تشکر فراوان از عزیزانی که با کمترین امکانات، بنده را در اجرای این موزیک یاری کردند... انشاالله در این ایام محرم، امام حسین علیه السلام حافظ شما عزیزان باشد، 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
🏴محرم و نفوذ موساد 🤲بنام خدا در ایام ماه عزداری سالار شهیدان امام حسین علیه السلام هستیم و در این ایام مردم در مساجد و هیئتهای سینه زنی حضور فعالی دارند ولی!!!!! باید یک سری موارد را به همدیگر گوشزد کنیم... ۱_ ما الان در آتش بس هستیم آن هم در مقابل دشمنی به نام صهیونیسم که در جنایت، و پایبند نبودن به هیچ پیمانی، شهره آفاق است ، پس در وهله اول باید بدانیم در موقعیت جنگی قرار داریم... ۲_در این شبها فعالیت جاسوسان، بخصوص در راس آنها موساد بسیار زیاد است و از هر راهی استفاده میکنند برای نفوذ در مساجد و هیئتها، و بدانید نقش یک مسلمان عزادار را در ایام محرم به خوبی ایفا میکنند تا اعتماد افراد را در این هیئتها بدست بیاورند، در جهت جمع آوری اطلاعات و ترور افراد مهم بخصوص افراد نظامی،،، _پس به جوانان خود یاد بدهید در این شبها به غریبه ها اعتماد نکنند و تا فردی، شناخته شده نباشد، برای کمک در مساجد و هیئتها از این افراد، به هیچ عنوان استفاده نشود. ۳_ اکثر مساجد دارای پایگاه مقاومت بسیج هست ،،، هئیت داران هر محله با فرمانده پایگاه در ارتباط باشد و بخواهد از نیروی بسیج در لباس شخصی کمک بگیرند، و در جمع عزادارن حضور داشته باشند، تا اگر مورد مشکوکی گزارش، یا مشاهده شد سریع اقدامات بعدی، انجام بگیرد، ۴_ تک تک افراد و خادمین امام حسین(ع) میبایست در این شبها یک مامور امنیت باشند و هوشیار و آماده برای جلوگیری از هر خرابکاری و نفوذ،،، ولی با هماهنگی، با نیروهای بسیج منطقه خود یا با گرفتن شماره هایی که در این چند روز اعلام شد. از اطلاعات سپاه ،بسیج، اطلاعات وزارت دفاع تا پلیس ۱۱۰، ۵_ لطفا با هوشیاری مواظب اتباع افغانی که در هئیتها حضور پیدا میکنند باشید، حال چه طرف شناخته شده باشد چه نه ، به جدیت از حضور این اتباع جلوگیری کنید چرا که بخش مهمی از ماموریت جاسوسی و خرابکاری به اتباع افغان سپرده شده... برادران و خواهران من، باز تاکید میکنم ما در آتش بس هستیم نه در صلح، آن هم در مقابل دشمنی که به هیچ عهد و پیمانی تا کنون وفادار نبوده و از هیچ جنایتی دریغ نکرده و نمیکند ، برای محافظت از خود و اطرافیان و سرزمین عزیزمان ایران توی این شبها هوشیار باشید و از هیچ مورد مشکوکی بی تفاوت رد نشوید... انشاالله در این شبها سیدالشهدا امام حسین علیه السلام یاور مسلمانان بخصوص کشور عزیزمان ایران باشد، ، کشوری که به واسطه امام خود آموخته... مرگ با عزت را میپذیرد ولی زیر بار ذلت نمیرود... 🇮🇷پاینده باد ایران🇮🇷 ارادتمند اعرابی ارواح طیبه شهدا صلوات 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
آقا دیوار تایید کرده توی قسمت فروش اسباب بازی بزاره ....ای خاک برسرت ترامپ😂😂😂 آگهی فروش جنگنده F_35 توی دیوار 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 نوشته هر کسی بیاد پای معامله بجای تخفیف خلبانهاشو هم اشانتیون میدیم...😀😀😀 ای خاک توی سرت ترامپ، این آگهیم بچه های مقاوم تهران برامون فرستادن ،،، جالبه دیوار هم تایید کرده😂 میدونم توی این مدت خانوادهایی شهید دادن عزیزانشون...نزدیکانشون... که فرقیم نمیکنه چون همه در این غمها شریک هستیم،،، ولی این دوستان که این آگهی را زدن میخواستن حال صهیونیسم و امریکا را بگیرن، و یه لبخندی هم روی لبهای هموطنان بیارن و انشاالله این آگهی را دست به دست کنید تا به دست این جنایتکارآ بیفته تحقیر بشن.... فراموش نکنید رزمنده های ما حتی با پای ترکش خورده و قطع شده،،، و در حین شهادت هم شوخی میکردن تا به بقیه روحیه بدن.... التماس دعا ارادتمند اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
66.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰به روز دوازدهم تجاوز آمریکایی، صهیونی رسیدیم... یادی کنیم از شهدای جنگ ۱۲ روزه خرداد ماه 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 شهدای دفاع ملی🇮🇷 از هموطنان عزیز گرفته تا نیروهای مسلح سپاه، ارتش،بسیج و نیروهای امنیت و پلیس.... یادشان تا ابد مایه افتخار ایران سرفراز است 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 مسلسل با مسلسل شد برابر به خون شوییم، خونت ای برادر پرت در خون کشیدن ای چکاوک تو را ای نازنین منزل مبارک نثار ارواح طیبه شهدا صلوات تدوین و اجرا : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لطفا این متن را تا آخر بخوانید. در ماه محرم هستیم ماهی که در مساجد و هیئت ها به سوگ مینشینیم. چند روز پیش شاهد شهادت هموطنانمان بودیم از کودک چند ماهه گرفته تا افراد مسن، شاید هیچ کسی فکرشم نمیکرد بعد از دهه شصت و اون همبستگیها، دیگر در اوج مشکلاتی که مردم دارند اون همدلی را ببینیم ،،ولی دیدیم که حتی مخالفان نظام و آنهایی که برای حجاب میجنگیدند و روسری از سر برمیداشتند، ولی در زمان تجاوز دشمن صهیونیسم با نظام و نیروهای مسلح یکی شدند و یک صدا در مقابل تجاوز دشمن ایستادند. میخواهم بگویم حتی آن مخالف هم حاضر نیست یک وجب از خاک ایران بدست بیگانه بیفتد، من به چشم خود دیدم همان دخترانی که روسری از سر برمیداشتند وقتی نیروی هوا فضای سپاه به قلب دشمن موشک میفرستاد، خوشحالی میکردند و اشک ذوق میریختند. 🏴شبهای محرم است. شبهای عزاداری سالار شهیدان ، بیاییم اگر خواستیم به دختران این سرزمین، فرزندان ایران اسلامی امر به معروف کنیم همانند این خانم که به زیبایی دو دختر بی حجاب این سرزمین را با رفتار انسانی امر به معروف کرد ، طوری که هر دو روسری به سر کردند ، و از ذوق رفتن به کربلا اشک ریختند ، ما هم بیاموزیم همان دختری که لج کرده و بی حجاب به خیابانها می آید ،همان دختریست که در تجاوز دشمن پشت نظام و نیروهای مسلح کشورش ایستاد و در انتقام سپاه از دشمن صهیونیسم اشک ریخت . فرزندانمان را دور نکنیم تا به دام دشمن بیفتن. ارادتمند اعرابی 📄صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
👀 آگاه باشید ♨️گوگل، شرکتی که همکاری خود را با رژیم صهیونیستی پنهان نمی کند چگونه از لیست تماس های شما که روی گوشی هوشمند خود ذخیره کرده اید هویت افراد را شناسایی می کند؟ 📌یک شخصیت فرضی به نام مهدی امیری با شماره 09121234567 داریم که افراد زیادی شماره تلفن او را روی گوشی هوشمندشان دخیره کرده‌اند. 📌هر کس نام او را یک جور ذخیره کرده است: برادرزاده‌اش ذخیره کرده «عمو مهدی»، همکارش ذخیره کرده «سردار امیری»، باجناقش که اتفاقا از او متنفر هم هست ذخیره کرده «باجناق عوضی»😉، خلاصه شرکت گوگل که اتفاقاً مالک اندروید هم هست هویت این آقا را اینطور تشخیص می‌دهد: 🔍سردار مهدی امیری فرمانده پادگان ولیعصر که باجناقش از او متنفر است و یک همسایه دارد که از آدم‌های مذهبی خوشش نمی‌آید و دو برادرزاده دارد و سال۷۲ خدمت سربازی را گذرانده است و عضو هیات امنای مسجد محل هم می‌باشد. 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
🔴گروسی :ایران به من یا همکارانم اجازه بازرسی بدهد،اما تلاش‌های ما برای تماس با مقامات نادیده گرفته شده..... 🤔🤔🤔 نه عزیزم اونطوریم که فکر میکنی نادیده گرفته نشدی ، عکستو روی دستمال توالت زدیم تا در موقع قضای حاجت بیشتر در این مورد صحبت کنیم.... چقدر تواقعاتشون بالاست😜 😀😀😀😀😀😀😀 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نفیسه کوهنورد، خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی: پیروز این جنگ ایران است؛ رهبران کشورهای منطقه‌ هم بر همین عقیده هستند... وقتی رهبران کشورهای عربی اعلام کنن پیروز این جنگ ایران بوده برای هفت پشت صهیونیسم و رژیم داغون اسقاطی بس است... حالا وطن فروشا بازم بشینن پای اخبار اینترنشنال ، صدای امریکا ، منو تو و شبکه های مسخره ایی مثل اینا بازم جفنگ بگن...البته اصلا هم مهم نیست چون خودمون میدونیم چه بلایی سرشون آوردیم👊 🔹کشوری که بیش از ۴۰ سال از همه طرف تحریم بوده توانست در برابر اسرائیل و آمریکا بایستد! 👆👆👆👆👆👆👆 به گفته کشورهای عربی... 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
39.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پارتی بازی حاج قاسم!!! حاجی از شما بعید بود بخدا!!!! شما همش به مسئولین میگفتی پارتی بازی نکنین!!! تبعیض قائل نشین!!! همش شعار بود؟؟؟ همه خوبان را یکجا سفارششونو پیش سیدالشهدا کردی!!؟؟؟ یکی پس از دیگری بردی پیش خودت!!!! این رسمش بود؟؟؟ مگه کم دورو برت بودن؟؟؟ حاج حسین خرازی، حاج احمد کاظمی، باکری، همت ،نیلفروشان ، زاهدی و...و..... اینا هر کدومشون یه لشگر بودن.... دیگه چرا ، باقری، سلامی، حاجی زاده ، ربانی و........ رسمش این نبود... بخدا ایران تنهاست،،،مظلومه... میدونم مثل خودت و مثل همرزمات که گلچین کردی ، زیاد داریم... ولی..... ایران خیلی مظلومه... مردمش، دلشون به شماها قرص بود.... اگه پارتی بازیه مارو هم ببر... تمام اینارو گفتم که پارتی ما هم بشی توی این شبهای محرم... ما بد هستیم میدونم.. ولی.... دست مارو هم بگیر... شفاعتمونم بکن... حله؟؟؟؟؟؟؟ 💻 تدوین : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
🚨 فــــــــــوری !!! لحظاتی پیش هواپیمایی ناشناس در آسمان اطراف اصفهان رویت شد که بعداز پیگیری ها توسط پدافند قرارگاه انرژی هسته ای معلوم شد که هواپیما متعلق به کشور آمریکا میباشد که با تهدید پدافند هوائی و تعقیب از سوی هواپیمای جنگنده شجاع ایرانی بدون درگیری مجبور به فرود و تسلیم شد ... خلبانان و سرنشینان هواپیمای آمریکایی در بازجوئیهای اولیه اعتراف کرده‌اند که هدف از آمدن به ایران برای جاسوسی نبوده و فقط آمده‌اند از اصفهان نذری بگیرند و برگردند ... 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53