eitaa logo
صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت...
138 دنبال‌کننده
323 عکس
421 ویدیو
0 فایل
باشد که با یاد و تکرار خاطرات دلاورمردان بی همتا ،ذره ایی پاس بداریم ایثار و گذشت رزمندگان سالهای دفاع مقدس... (شهیدان،ایثارگران،جانبازان و کهنه سربازان وطن) (با لینک زیر به ما بپوندید)
مشاهده در ایتا
دانلود
آقا دیوار تایید کرده توی قسمت فروش اسباب بازی بزاره ....ای خاک برسرت ترامپ😂😂😂 آگهی فروش جنگنده F_35 توی دیوار 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 نوشته هر کسی بیاد پای معامله بجای تخفیف خلبانهاشو هم اشانتیون میدیم...😀😀😀 ای خاک توی سرت ترامپ، این آگهیم بچه های مقاوم تهران برامون فرستادن ،،، جالبه دیوار هم تایید کرده😂 میدونم توی این مدت خانوادهایی شهید دادن عزیزانشون...نزدیکانشون... که فرقیم نمیکنه چون همه در این غمها شریک هستیم،،، ولی این دوستان که این آگهی را زدن میخواستن حال صهیونیسم و امریکا را بگیرن، و یه لبخندی هم روی لبهای هموطنان بیارن و انشاالله این آگهی را دست به دست کنید تا به دست این جنایتکارآ بیفته تحقیر بشن.... فراموش نکنید رزمنده های ما حتی با پای ترکش خورده و قطع شده،،، و در حین شهادت هم شوخی میکردن تا به بقیه روحیه بدن.... التماس دعا ارادتمند اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
66.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰به روز دوازدهم تجاوز آمریکایی، صهیونی رسیدیم... یادی کنیم از شهدای جنگ ۱۲ روزه خرداد ماه 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 شهدای دفاع ملی🇮🇷 از هموطنان عزیز گرفته تا نیروهای مسلح سپاه، ارتش،بسیج و نیروهای امنیت و پلیس.... یادشان تا ابد مایه افتخار ایران سرفراز است 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 مسلسل با مسلسل شد برابر به خون شوییم، خونت ای برادر پرت در خون کشیدن ای چکاوک تو را ای نازنین منزل مبارک نثار ارواح طیبه شهدا صلوات تدوین و اجرا : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لطفا این متن را تا آخر بخوانید. در ماه محرم هستیم ماهی که در مساجد و هیئت ها به سوگ مینشینیم. چند روز پیش شاهد شهادت هموطنانمان بودیم از کودک چند ماهه گرفته تا افراد مسن، شاید هیچ کسی فکرشم نمیکرد بعد از دهه شصت و اون همبستگیها، دیگر در اوج مشکلاتی که مردم دارند اون همدلی را ببینیم ،،ولی دیدیم که حتی مخالفان نظام و آنهایی که برای حجاب میجنگیدند و روسری از سر برمیداشتند، ولی در زمان تجاوز دشمن صهیونیسم با نظام و نیروهای مسلح یکی شدند و یک صدا در مقابل تجاوز دشمن ایستادند. میخواهم بگویم حتی آن مخالف هم حاضر نیست یک وجب از خاک ایران بدست بیگانه بیفتد، من به چشم خود دیدم همان دخترانی که روسری از سر برمیداشتند وقتی نیروی هوا فضای سپاه به قلب دشمن موشک میفرستاد، خوشحالی میکردند و اشک ذوق میریختند. 🏴شبهای محرم است. شبهای عزاداری سالار شهیدان ، بیاییم اگر خواستیم به دختران این سرزمین، فرزندان ایران اسلامی امر به معروف کنیم همانند این خانم که به زیبایی دو دختر بی حجاب این سرزمین را با رفتار انسانی امر به معروف کرد ، طوری که هر دو روسری به سر کردند ، و از ذوق رفتن به کربلا اشک ریختند ، ما هم بیاموزیم همان دختری که لج کرده و بی حجاب به خیابانها می آید ،همان دختریست که در تجاوز دشمن پشت نظام و نیروهای مسلح کشورش ایستاد و در انتقام سپاه از دشمن صهیونیسم اشک ریخت . فرزندانمان را دور نکنیم تا به دام دشمن بیفتن. ارادتمند اعرابی 📄صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
👀 آگاه باشید ♨️گوگل، شرکتی که همکاری خود را با رژیم صهیونیستی پنهان نمی کند چگونه از لیست تماس های شما که روی گوشی هوشمند خود ذخیره کرده اید هویت افراد را شناسایی می کند؟ 📌یک شخصیت فرضی به نام مهدی امیری با شماره 09121234567 داریم که افراد زیادی شماره تلفن او را روی گوشی هوشمندشان دخیره کرده‌اند. 📌هر کس نام او را یک جور ذخیره کرده است: برادرزاده‌اش ذخیره کرده «عمو مهدی»، همکارش ذخیره کرده «سردار امیری»، باجناقش که اتفاقا از او متنفر هم هست ذخیره کرده «باجناق عوضی»😉، خلاصه شرکت گوگل که اتفاقاً مالک اندروید هم هست هویت این آقا را اینطور تشخیص می‌دهد: 🔍سردار مهدی امیری فرمانده پادگان ولیعصر که باجناقش از او متنفر است و یک همسایه دارد که از آدم‌های مذهبی خوشش نمی‌آید و دو برادرزاده دارد و سال۷۲ خدمت سربازی را گذرانده است و عضو هیات امنای مسجد محل هم می‌باشد. 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
🔴گروسی :ایران به من یا همکارانم اجازه بازرسی بدهد،اما تلاش‌های ما برای تماس با مقامات نادیده گرفته شده..... 🤔🤔🤔 نه عزیزم اونطوریم که فکر میکنی نادیده گرفته نشدی ، عکستو روی دستمال توالت زدیم تا در موقع قضای حاجت بیشتر در این مورد صحبت کنیم.... چقدر تواقعاتشون بالاست😜 😀😀😀😀😀😀😀 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نفیسه کوهنورد، خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی: پیروز این جنگ ایران است؛ رهبران کشورهای منطقه‌ هم بر همین عقیده هستند... وقتی رهبران کشورهای عربی اعلام کنن پیروز این جنگ ایران بوده برای هفت پشت صهیونیسم و رژیم داغون اسقاطی بس است... حالا وطن فروشا بازم بشینن پای اخبار اینترنشنال ، صدای امریکا ، منو تو و شبکه های مسخره ایی مثل اینا بازم جفنگ بگن...البته اصلا هم مهم نیست چون خودمون میدونیم چه بلایی سرشون آوردیم👊 🔹کشوری که بیش از ۴۰ سال از همه طرف تحریم بوده توانست در برابر اسرائیل و آمریکا بایستد! 👆👆👆👆👆👆👆 به گفته کشورهای عربی... 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
39.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پارتی بازی حاج قاسم!!! حاجی از شما بعید بود بخدا!!!! شما همش به مسئولین میگفتی پارتی بازی نکنین!!! تبعیض قائل نشین!!! همش شعار بود؟؟؟ همه خوبان را یکجا سفارششونو پیش سیدالشهدا کردی!!؟؟؟ یکی پس از دیگری بردی پیش خودت!!!! این رسمش بود؟؟؟ مگه کم دورو برت بودن؟؟؟ حاج حسین خرازی، حاج احمد کاظمی، باکری، همت ،نیلفروشان ، زاهدی و...و..... اینا هر کدومشون یه لشگر بودن.... دیگه چرا ، باقری، سلامی، حاجی زاده ، ربانی و........ رسمش این نبود... بخدا ایران تنهاست،،،مظلومه... میدونم مثل خودت و مثل همرزمات که گلچین کردی ، زیاد داریم... ولی..... ایران خیلی مظلومه... مردمش، دلشون به شماها قرص بود.... اگه پارتی بازیه مارو هم ببر... تمام اینارو گفتم که پارتی ما هم بشی توی این شبهای محرم... ما بد هستیم میدونم.. ولی.... دست مارو هم بگیر... شفاعتمونم بکن... حله؟؟؟؟؟؟؟ 💻 تدوین : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
🚨 فــــــــــوری !!! لحظاتی پیش هواپیمایی ناشناس در آسمان اطراف اصفهان رویت شد که بعداز پیگیری ها توسط پدافند قرارگاه انرژی هسته ای معلوم شد که هواپیما متعلق به کشور آمریکا میباشد که با تهدید پدافند هوائی و تعقیب از سوی هواپیمای جنگنده شجاع ایرانی بدون درگیری مجبور به فرود و تسلیم شد ... خلبانان و سرنشینان هواپیمای آمریکایی در بازجوئیهای اولیه اعتراف کرده‌اند که هدف از آمدن به ایران برای جاسوسی نبوده و فقط آمده‌اند از اصفهان نذری بگیرند و برگردند ... 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰سپاه و ارتش در تدارک بزرگترین حمله ترکیبی و ویرانگر به .......‌‌‌‌‌......☠ به زودی🔥 شروع عملیات فوق سری 🕛ساعت صفر هدف............. محرمانه 🤲به حول قوه الهی 《لا حول ولا قوه الا باللّه العلی العظیم》 تدوین : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی بر عزاداران و عاشقان آن حضرت تسلیت باد. 💻 تدوین : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
🙈پشت پرده چین و روسیه 👍تو سود بردی حالا نوبت ماست! فقط سه دقیقه وقت بزار بخوان و تبیین کن🇮🇷 سالهاست امریکایها برای عربها و کشورهای منطقه اهرم ترسی ساخته به عنوان ایران🚀 بله ایران 🇮🇷 امریکایها با همین اهرم فشار حضور خود را برای محافظت از کشورهای منطقه به ویژه کشورهای عربی به ظاهر ملزم دانسته و با جوی که در بین این کشورها حاکم کرده خوده این کشورهای عربی را نیز به این باور غلط رسانده که اگر امریکا در خاورمیانه نفوذ نداشته باشد ایران یه تهدید جدی برای آنها خواهد بود 🚀 ولی اصل واقعیت قدرتها بخصوص امریکا چین و روسیه چیست؟ برخلاف دشمنیهای آشکار با هم در پس پرده این سه قدرت چه میگذرد؟ اگر فکر کنیم روزی این سه قدرت تمام منافع خود را که در کل دنیا متمرکز است بخصوص در خاورمیانه نابود میکنند و با هم وارد جنگ میشوند، نشان دهنده این است که این سه کشور در فریب دنیا به خوبی نقش ایفا کرده اند👌 یک سوال ؟ آیا توی این سالها چین و روسیه ایی که در ظاهر با ایران تعامل داشته و سود زیادی هم از این دوستی نصیبشان شده، و همیشه در سازمان ملل در طرف ایرانی قرار میگرفتند و بهتر از هر کشوری، دشمنی امریکا با ایران را میدانند،چرا وقتی به کشورهای دیگر همسایه سلاح و جنگنده میدهندحتی با وجود در خواست ایران تاکنون به ایران جنگنده ایی نداده اند؟ بله نقشی که امریکا به خوبی ایفا کرد، در ترساندن کشورهای عربی از ایران، و فروختن انواع سلاحهای ته انباریشان به میلیارها دلار به عربها، و نفوذ بیشتر در منابع آنها و همچنین برنامه ریزی و ایجاد تجاوزی نابرابر به ایران و قطعیت از اینکه ایران پس از حمله امریکا، به پایگاهای نظامی امریکا در کشورهای عربی حمله خواهد کرد. یک سناریو از پیش تعیین شده بود که میدانستند با تجاوز به ایران، ایران هم قطعا جواب خواهد داد و همان قضیه ترساندن کشورهای عربی از ایران تشدید خواهد شد و میدانستند فشار به ایران در جهت دفاع از خود ، ایران را مجبور به خرید جنگنده از چین و روسیه خواهد کرد. همان‌چیزی که سه قدرت امریکا،چین و روسیه بازیگردانان آن بودند. (اتفاقی که در حال انجام است) و ما در این شرایط سخت مجبوریم. بله، مجبوریم و هیچ گزینه ی دیگری نداریم جز خرید جنگنده از چین و روسیه ! حالا معلوم نیست گرفتن جنگنده از این دو کشور به چه قیمتی برای سرزمین ما تمام خواهد شد؟! البته در این شرایط ضروری مجبوریم، و باید ورق را به نفع خودمان برگردانیم تا زین پس با جدیت در فکر ساخت جنگنده باشیم برای حفظ برتری، و دفاع هوایی. امریکایها سودشان از این سناریو، با حضور ترامپ در کشورهای عربی مشخص شد، آن هم با بزرگترین قرارداد فروش ۱۴۲ میلیارد دلاری تسلیحات نظامی به عربستان و تعهد سرمایه گزاری ۶۰۰ میلیارد دلاری عربستان در امریکا و قراردادهای مشابه در کشورهای عربی که اخیرا انجام شد و حالا نوبت چین و روسیه است که در این آب گِل آلود بخورند. و اما ما ! اگر ما در ایران بعد از ساخت موشکهای پیشرفته، که برخی از مسئولین خائن که زودتر از امریکایها و اروپایها دم از مخالفت میزدند و ذهن مردم را هم مسموم میکردند، شروع به ساخت جنگنده میکردیم که برای حریم هوایی کشور ، بخصوص کشور عزیزمان که دور تا دور آن را یک مشت کشورهای عربی خائن و دشمن ایران ،بخصوص اسرائیل گرفته ، آن وقت همه جا را پر میکردند که سرمایه های مردم را صرف ساخت موشک و جنگنده میکنند! برادران و خواهران من. ایران از دیرباز بخاطر منابع ارزشمند و منطقه جغرافیایی که در آن قرار دارد همواره مورد تهاجم بیگانگان بوده و همیشه هم مظلوم و تنهاست. ما راهی نداریم جز مقاومت و ایستادگی، در عین حال تمرکز بر ساخت تجهیزاتی که در مواقع تجاوز، این چنین مظلومانه هموطنان ، سربازان و دانشمندان خود را از دست ندهیم، و این میسر نیست جز با همکاری تمام ایران و اتحاد بیشتر ، اگر غیر از این فکر کنیم و با بی تفاوتی و با بدتر کردن اوضاع، کمک کنیم به آن تفکری که در مغز قدرتهاست ، که جز چپاول، تجزیه و فرو پاشی ایران نیست ، باید بدانید که در بهترین شکل عراق امروز در پیش روی ماست و در بدترین شکل که دور از واقعیت هم نیست سوریه امروز که معلوم نیست به کجا هم ختم خواهد شد. اگر ایرانی استوار و قدرتمند میخواهیم کمک کنیم تا قدرت را در زمین و هوا برای دفاع از کشور بدست بیاوریم. نه چین، نه روسیه و نه هیچ کشوری ، جز خودمان نگران کشورمان نیست... هر یک از این کشورها فقط و فقط به دنبال این هستند که در فشار بر ایران، منافع بیشتری عایدشان بشود و در این رویه مسئولین خیانکاری هم دست داشتند وگرنه نباید آویزان چین و روسیه باشیم برای جنگنده، آگاه باشیم 👌 همه با هم برای ایران 🇮🇷 ✍ ارادتمند : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
28.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنوز نفهمیدن با چه ملتی روبرو هستن!!! فدای آن قدوم مبارکتان در عزای سالار شهیدان... نمیدانند ما خودمان نمیگذاریم در شرایط خطرناک قدم به میدان بگذاری و لشگر به لشگر جان فدایت هستیم ... این را هم نمیدانند بدبختان فلک زده که رهبر ما در هیچ شرایطی امتش را تنها نمیگذارد و برای تسلای دل ملت با قدمهایشان مجلس ما را منور میسازند... جانمان فدای رهبر 🔰 لحظه ورود رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی(ره) در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53