eitaa logo
صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت...
138 دنبال‌کننده
323 عکس
421 ویدیو
0 فایل
باشد که با یاد و تکرار خاطرات دلاورمردان بی همتا ،ذره ایی پاس بداریم ایثار و گذشت رزمندگان سالهای دفاع مقدس... (شهیدان،ایثارگران،جانبازان و کهنه سربازان وطن) (با لینک زیر به ما بپوندید)
مشاهده در ایتا
دانلود
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‏سلام و عرض ادب، این کلیپ را یکی از بچه های سپاه برایم ارسال کرد و دلم نیامد تنهایی ببینم چرا که دوست داشتم در این روز پا بوس امام رضا علیه السلام باشم...ولی سعادت یار نشد. حس و حالش خیلی خوب است... گفتم دیگران هم توی این روز ،،، روز شهادت امام مهربانیها ، امام غریب ، امام رضا علیه السلام ببینند و حس خوبی بگیرند... هر کسی الان سعادت پا بوسی آقا امام رضا علیه السلام را دارد... تو را به همان غربت امام... به همان مهربانی امام خوبیها ... ما را هم دعا کند ... همه را دعا کند،،، بخصوص توی این روزهایی که دشمنان خارجی و داخلی ثانیه ایی آرام نشسته،،، و مداوم در حال توطئه و ضربه زدن به این سرزمین مقدس هستند... 《 یا شاه مردان مدد 》 التماس دعا🤲 ارادتمند اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
57.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹پنج شنبه ها و یاد شهدا 🌹 یادی کنیم از دلاورمردان ایثار و گذشت که در مقابل تک تک خون این عزیزان مدیون و مسئول هستیم... ارواح طیبه شهدا صلوات ✍روایتی از شهید/ سرتیپ پاسدار اکبر آقابابایی مرد شماره یک کرکوک / فرماندهی که به قلب تاسیسات نفتی بعثی ها زد👊 عملیاتی که در نوع خود در جنگهای چریکی دنیا بی سابقه بود/ 🇮🇷مسئولیت‌ها: مربی و مسئول کمیته تاکتیک پادگان آموزشی ۱۵ خرداد اصفهان/ فرماندهی طرح و عملیات سپاه سنندج(اسفند ماه ۱۳۵۹) فرماندهی تیپ ۱۱۰ شهید بروجردی(فروردین ۱۳۶۴) فرماندهی تیپ۱۸ الغدیر( اردیبهشت ۱۳۶۶) گذراندن دوره فرماندهی و ستاد(دافوس) با موفقیت و دریافت درجه سرتیپ دومی در ۲۹ سالگی/ قام مقام فرماندهی لشگر ۱۴ امام حسین (شهریور ۱۳۶۷) معاون عملیات یکی از یگانهای سپاه پاسدارن(سپاه قدس در سال۱۳۷۲) دریافت درجه سرتیپی( سوم شهریورماه ۱۳۷۶) 💻 تدوین ، راوی و جمع آوری اطلاعات: اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
22.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به این میگن عملیات تروریست کشی👌👌👌 🔰دلاورمردان سپاه استوار و مجهز به تجهیزات پیشرفته در پی مجازات متجاوزین،جاسوسین و تروریستهای تحت فرمان رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیسم👊👊👊 🔸هلاکت تروریست های کوردل و عوامل وابسته رژیم صهیونیستی، توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با همکاری سربازان گمنام امام زمان و فراجا.. برای سلامتی این عزیزان گمنام و دلاورمردان سپاه صلوات. 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گر پدر رفت پسر هست هنوز... 《السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه》 عرض تسلیت آقا جان... شهادت امام حسن عسکری علیه السلام تسلیت باد. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گر چه در این روز در سوگ پدر غمگین هستیم ولی از آغاز امامت و ولایت《 مهدی موعود (عج)》 غافل نشویم.... مژده به دلها دهید موسم شادی رسید. وز شب هجران و غم، صبح سعادت دمید. نور دل و دیده ی آن حسن عسکریست. نازم از این گل که از،گلشن پیغمبریست. آغاز امامت و ولایت مهدی موعود (عج) مبارک... اللهم عجل لیک الفرج 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رسانه روسی ترامپ را دست انداخت 😀😀😀😀 🔸بعد از ادعای چچنی‌ها مبنی بر این که ترامپ تبار چچنی دارد، رسانه‌های روسی ویدئویی از ترامپ در لباس چچنی را با هوش مصنوعی تولید و منتشر کردند. 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 استقبال متفاوت مردم یمن از سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) 🔸برگزاری سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) در یمن، متفاوت‌تر از سایر کشورهای اسلامی است و مردم یمن، برنامه‌های ویژه‌ای برای بزرگداشت این مناسبت تدارک می‌بینند. حالا من کاری به اون آتیش بازی ندارم ببینین تا چشم کار میکنه چراغونی کردن!!!!!! دردو بلاتون بخوره توی سر وزارت نیروی ما😡 قابل توجه وزارت نیرو..... خداوکیلی یکم تلاش کنید ۱۹ شهریور شب میلاد رسول اکرم (ص) بتونیم دو تا لامپ کم مصرف در خونه بزنیم !!!! نکنه همون شب برقو قطع کنید!!!؟؟؟🙈🙈 حالا یه مسئول میاد میگه : عزیزم شمع را گذاشتن برای اینطور مواقع.... صرفه جویی کنید ...صرفه جویی آقا ما که دیگه از یمن کمتر نیستیم.... من پیشاپیش میلاد حضرت رسول اکرم(ص) تبریک میگم به همه به جز وزارت نیرو😄 البته کلیپ اصلی تبریک شب میلاد ارسال میشه اونم نه برای وزارت نیرو .... برای بقیه😂 به نظر من شما هم به وزارت نیرویها اصلا تبریک نگین😠 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
54.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤲خدایا شب که از نیمه میگذرد سرگردانی عجیبی تمام وجودم را فرا میگیرد و سوالهای زیادی ذهنم را درگیر میکند.... 🤲خدا مرا به حال خود رها نکن... 🤲خدایا ثانیه ایی چشم بر این بنده گرفتارت ببندی به تباهی خواهد رفت.... 🤲الهی و ربی...... خودت گفتی تا خدا یک رگ گردن باقیست... خودت گفتی الا بذکرالله تطمئن القلوب،،، خودت گفتی الله غفورا رحیما خودت گفتی الله یغفر ذنو بکم جمیعا... خودت گفتی الله یحب المحسنین، ندایت را شنیدم..... به خودت قسم صدایت گوش نوازترین موسیقی عاشقانه دنیاست..... چگونه عاشقت نباشم؟؟؟ چگونه عبادت نکنم؟؟؟ چگونه به تو پشت کنم؟؟؟ چگونه با وجود تو روی دیگران حساب کنم؟؟؟ آمده ام بگویم ، باز آمده ام.... سپاسگزارم از بودنت..... آهنگ مناجات: 💻 تدوین : اعرابی 🎼ساخت آهنگ و اجرا : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰هر کس شب جمعه شهدا را یاد کند ، شهدا هم او را نزد اباعبدالله یاد می کنند... 🏴نثار ارواح طیبه شهدا صلوات. 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فحاشی سلطنت‌طلبان به مردم 🔸خاک بر سرتان احمق‌های عوضیِ گاو! چنان پادشاه پادشاه میکنن که انگار یادشون رفته این گوزو پسر محمدرضا پهلویه که زوتر از همه پا به فرار گذاشت و سرمایه های این ملتو چمدون ، چمدون بار کرد و برد که این پسر وطن فروش صهیونیسمش یه عمر فقط بخوره و برینه🤣🤣🤣🤣🤣 فقط قیافه اون یارو که ادا مردم ایرانو درمیاره ببینین ....، میمون پیشش از خوشگلی مثل ظریفه😉😉😉😉 وظیفه دارید این کلیپ را پخش کنید تا مردم ببینند این سلطنت طلبان از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل تجاوز دشمن از شدت عصبانیت و درماندگی به چه روزی افتاده اند.... واقعا چهرهای منفورشان دیدنیست... 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
22.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با مرامهای قزوین جمع شدن دوتا مغازه برای پسر و پدری که مورد ضرب و شتم ماموران شهرداری قرار گرفتن خریدن... اون کلیپی که پخش کرده بودن که این دست فروشه اون مامورها را زده حتما دیدین... حالا خودتون این بنده خدا را با پدرش که جانباز این سرزمین هست ببینین و قضاوت کنید... اصلا پسرش اسکته خالیه، این میتونسته اون مامورای گردن کلفت شهرداری را بزنه؟؟؟؟ یا پدر پیر جانبازش؟؟؟؟ بعدم اگر این پدر و پسر مقصر بودن چرا شهرداری گیره رضایت این پدر و پسر دست فروشه؟؟؟؟ اصلا چرا یه جانباز باید نه خودش کار داشته باشه نه پسرش؟؟؟؟ خدا به فریاد اون مامورهای شهرداری برسه که قطعا خدا چوب بدی به زندگیشون خواهد زد.... روی فیلمهایی که درست میکنن تا نشون بدن مردم مقصر هستن زود قضاوت نکنید و به عقلتون رجوع کنید... سابقه مامورهای شهرداری در برخورد بد و ضرب و شتم برای همه روشنه .... پس بیایم از مظلوم حمایت کنیم نه ظالم.... این راه شهداست ارواح طیبه شهدا صلوات 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواهشا اینقدر پخشش کنید تا شاید پیدا شد . لطفا بی تفاوت نباشید و کمک کنید این پدر از نگرانی دربیاد... انشاالله که این فرزند گم شده صحیح و سالم به آغوش خانواده برگرده... 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53