eitaa logo
صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت...
138 دنبال‌کننده
323 عکس
421 ویدیو
0 فایل
باشد که با یاد و تکرار خاطرات دلاورمردان بی همتا ،ذره ایی پاس بداریم ایثار و گذشت رزمندگان سالهای دفاع مقدس... (شهیدان،ایثارگران،جانبازان و کهنه سربازان وطن) (با لینک زیر به ما بپوندید)
مشاهده در ایتا
دانلود
47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هفته بسیج مبارک 🌹🌹🌹 میخواهم از لباس خاکیها بگویم که مرامشان هم همانند لباسشان خاکیست... انسانهایی که بیش از چهار دهه است بدون خستگی و بدون مزد و بی منت به طور شبانه روز در عرصه های مختلف فعالیت دارند و فقط مزدشان را از معبود طلب میکنند... آن هم با شهادت🌹🌹🌹 🔰شعار هفته بسیج... (بسیج با مردم برای مردم) 🔰روز شمار هفته بسیج.. ✅بیست ونهم آبان : بسیج ،معنویت،دلدادگی،انتظار ✅سی آبان : بسیج انقلابی،فرصت ساز،بن بست شکن ✅یکم آذر : صبح مقاومت، شهادت،اقتدار ملی ✅دوم آذر : امتداد مکتب علوی،فاطمی و حسینی ✅سوم آذر : بسیج گره گشا،خدمت رسان،امیدآفرین ✅چهارم آذر : بسیج،جهادعلمی،کارآمدی و خودباوری ✅پنجم آذر : بسیج استحکام،آمادگی همه جانبه، استکبارستیزی 💻 تدوین : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎤سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد بسیج.... هم در عرصه علم ✅ هم در عرصه فرهنگ✅ هم در عرصه اقتصاد✅ هم در عرصه خدمت رسانی✅ وقتی میگن بسیج بی ترمزه یعنی همین👌 هفته بسیج مبارک باد⚘ تدوین: اعرابی کانون بسیج هنرمندان اصفهان ناحیه امام صادق علیه السلام
🔰نمایشگاه اسوه بسیج امام صادق علیه السلام 🔰بازدید از فعالیتهای بسیجیان کانون بسیج هنرمندان اصفهان ناحیه امام صادق علیه السلام جهت معرفی فعالیتهای کانون برگذار میکند. ✅غرفه خوشنویسی ✅غرفه هنرهای تجسمی ✅اجرای موسیقی سنتی ✅معرفی فعالیتهای فرهنگی ✅معرفی اساتید هنر، ✅معرفی اساتید شعر و موسیقی سنتی، ✅ معرفی مولفین کتاب، ✅معرفی فعالیتهای فرهنگی کانون در طول سال گذشته از شما شهروندان عزیز دعوت به عمل می آید جهت بازدید. __مکان : خیابان گلدسته، سالن شهدای بسیج امام صادق علیه السلام __زمان :نهم آذر الی یازدهم آذر __صبح از ساعت ۸ الی ۱۲ __بعداظهر از ساعت ۱۴ الی ۲۰ کانون بسیج هنرمندان اصفهان ناحیه امام صادق علیه السلام
47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥀دلم نیامد این جمع قشنگ کودکان پیش دبستانی را در مراسم فاطمیه به اشتراک نگذارم... کودکانی که شاید درک چندانی از این مراسمات نداشته باشند ولی ظاهر و باطنشان یکی است و قطعا حضرت فاطمه (س) عنایت خاصی به این عزیزان داشته که مربیانشان این مراسم را برایشان تدارک دیده اند... آشنایی با سیره زندگی امامان و اهل بیت ،یکی از زیباترین و موثرترین راه های پرورش روح کودکان با ارزشهای دینی و انسانی است و در میان این بزرگان حضرت فاطمه (سلام الله علیها) جایگاه ویژه ایی دارد.. داستان کوتاه زندگی حضرت زهرا ( س) برای کودکان با زبانی ساده و کودکانه بسیار دلنشین بوده و کودکان را در مسیر درست زندگی هدایت خواهد کرد. ایام شهادت دخت گرامی پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) تسلیت باد🖤 با تشکر از مدیریت و مربیان دلسوز فرهنگسرای آیت الله اهتمام 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
29.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نخونی از دستت رفته... آنها کجا و ما کجا......... دهه شصت در خط مقدم جبهه ها مردم برای رزمنده ها پتو و مقداری لباس گرم فرستاده بودند که در بین آنها یک گونی نان خشک هم بود... گونی نان خشک را برداشتم و شروع به پخش کردن در بین رزمنده ها کردم که رسیدم به یک رزمنده نوجوان بسیجی که به اکراه کمی نان خشک برداشت ،،، تعجب کردم پیش خودم گفتم حتما توقع کباب و جوجه داشته!!!!... خلاصه نظرم را جلب کرد و همینطور که به کارم ادامه میدادم، حواسم بهش بود تا دیدم آن نوجوان بسیجی همانطوری که تکه ایی نان خشک در دستانش بود ، دستها را رو به آسمان کرد و با بغض گفت : خدایا این نان خشک مال کدام خانواده است که از بچه های خود زده و برای ما فرستاده!!!! من چگونه میتوانم راحت این نان خشک را بخورم................‌‌‌‌.... (روایتی بود از رزمنده بسیجی سالهای دفاع مقدس که اجازه ندادند نامی از ایشان برده شود) سالهاست بعد از جنگ دیگر حس وحال جبهه ها و آن احساس مسئولیت در مقابل بیت المال..‌ مال مردم...مال کشور و..‌‌‌.... در بین مسئولین که بیت المال این مردم دستشان است ندیده ایم... شهدا حتی نان خشک ارسالی مردم را هم با دلی خون استفاده میکردند چرا که هیج مزدی در مقابل آن همه فداکاری و ایثار نمیخواستند و خود را مسئول در برابر مردم میدانستند و این معامله ایی بود که فقط با معبود خود کرده بودند... هفته بسیحیان خاکی مبارک.‌‌ 💻 تدوین : اعرابی ارواح طیبه شهدا صلوات 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز بار دگر شهرهای ایران عطراگین شدند... آن هم از لاله هایی که نمیخواستند شهادتشان ریا شود و در دل خاک با همان مرام خاکیشان سالها آرمیدند ولی می بایست بعد از سالها به خانه باز میگشتند تا ما فلک زدگان مانده در منجلاب پست و مقام و ثروت با تلنگری به خود آییم که این سرزمین با وجود کسانی استوار مانده که در (((( طلب راه گمنام شدند و ما در طلب نام گمراه........)))) ارواح طیبه شهدا،،، به خصوص شهدای گمنام وطن صلوات 💻 تدوین و راوی : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
شما هم دعوت هستید🌹 نمایشگاه اسوه بسیج امام صادق علیه السلام برگذار میکند : بازدید از فعالیتهای بسیج... کانون بسیج هنرمندان اصفهان.... با برگذاری : غرفه های خوشنویسی، هنرهای تجسمی... اجرای موسیقی سنتی و...و..... منتظر شما همشریان عزیز است در بازدید از غرفه: (کانون بسیج هنرمندان امام صادق(ع) مکان : خیابان کمال اسماعیل، خیابان پاسداران سالن شهدای بسیج امام صادق علیه السلام. زمان : ۹ آذر الی ۱۱ آذر از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بعداظهر از ساعت ۱۴ الی ۲۰ کانون بسیج هنرمندان اصفهان ناحیه امام صادق علیه اسلام 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
31.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰هرگاه شب جمعه شهدا را یاد کنید آنها شما را نزد اباعبدالله علیه السلام یاد میکنند... نثار ارواح طیبه شهدا صلوات 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀 📄 صفحه دلاورمردان ایثارو گذشت https://eitaa.com/ARABI53
29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم نیامد این روضه خوانی همشهری عزیزم از آباده را به اشتراک نگذارم ... ارادتمند اعرابی دلم میخواست با امام زمان یک شب جمعه کربلا باشم... به دنبال یوسف نرگس دربدر سوی کوچه ها باشم.... به یاد شهدا... شهدای گمنام... صلوات به یاد پدران و مادران آسمانی... فاتحه شفای عاجل همه بیماران.... دعا🤲 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
42.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴شب قدر بچه های غواص نام عملیات : کربلای چهار تاریخ عملیات : سوم دی ماه هزارو سیصدو شصت و پنج ساعت عملیات : ۴۵ : ۲۲ رمز عملیات : یا محمد(ص) یادشان گرامی بزرگ مردان بی تکرار🌹 ارواح طیبه شهدا صلوات 🔰محسن رضایی در سال ۹۷ پس از گذشت ۳۲ سال از عملیات کربلای چهار در یک توئیت اعلام کرد عملیات کربلای چهار یک عملیات فریب برای دشمن بوده است، که پس از این توئیت با واکنش منفی بسیاری از رزمنده ها و فرمانده هان روبرو شد... 💻 تدوین و راوی : اعرابی 📄صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
21.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کربلای چهار.....شب قدر بچه های غواص 📢کجایین ای بچه بسیحیا ؟؟؟ 📢ای غواصها، که غرق اروند شدین ؟؟؟ مملکت مدیون شماهاست..... 📢 ای اروند...... 📢 ای ساحل.......‌ شهادت بدین که مملکت مدیون شهداست شاید اگر مظلومیت شکل داشت ، شبیه کربلای ۴ بود ..‌.... شبیه گردان یونس....... شبیه غواص خط شکن..... شبیه غواص دست و پا بسته و زنده به گور شده بود...... بی شک مظلومیت بچه های غواص در آن شب سرد، وصف ناپذیر است و این که ما،، از راه و هدف شهدا فرسنگها فاصل گرفته ایم، مظلومیت آنها را چندصد برابر بیشتر میکند... چقدر دلم میگیرد که فقط در موقع احساس خطر چند استخوان دست و پا بنام شهید گمنام می آورند تا شوری در مردم به پا شود.... مظلومیت از این بیشتر هم داریم ؟؟؟؟؟؟ قرنها پیش یزدیان در مواقع احساس خطر قرآنها را برسر نیزها میکردند و حال ما، در مواقع خطر عزیزترین ،عزیزانمان را بر سر نیزه ها میکنیم تا حافظ پست و مقاممان باشند،،، بی آنکه ردی از منش و راه شهیدان در مسئولین دیده باشیم جز دروغ ، ریا و تجملات... اگر بیشتر از این مظلومیتی که در شهدا میبینیم سراغ دارید بگویید....!!! دلم میگیرید از این حد مظلومیتت ای شهید. ارواح طیبه شهدا بخصوص شهدای کربلای ۴ صلوات 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
19.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط دو دقیقه وقت بگذارید و بخوانید امشب شب قدر بچه های غواص است بروید از آنها حلالیت بطلبید، روی سخنم با توی مسئول است. تویی که از اول انقلاب تا زمان مرگت میخواهی پشت میز بنشینی و فقط غارت کنی، بروید به شهدا بگوید ما ۴۵ سال است فقط دروغ گفته ایم، ۴۵سال است خون مردم را توی شیشه کرده ایم، ۴۵ سال است با بچه هایمان در بهترین وضعیت زندگی کرده ایم ولی به مردم میگوییم نخورید. ۴۵سال است امید میدهیم. ۴۵ سال است از مدیریت یک اداره به شورای شهر، مدیر پالایشگاه، نماینده مجلس، وزیر و رئیس جمهوری رسیده ایم و در همه مقامی بوده ایم و جز دروغ و چپاول کاردیگری نکرده ایم و باز هم به مردم به دروغ میگوییم که نمیگذارند کار کنیم. جو بخورید.مرغ و گوشت و برنج نخورید ،ما هم نمیخوریم ولی از آن طرف در سفرهای خارجی با پول بیت المال کل ایل و تبارمان را میبریم بله امشب بروید شهدا اگر رویتان میشود سر خاک غواصی که برای دفاع از این آب و خاک و ناموسش زنده زنده به گور شده بگوید ما هنوزم آدم نشده ایم و باز دروغ میگوییم و چپاول میکنیم و خانواده های شهدا. جانبازان. ،اسرا و محرومین جامعه را با دروغ امید میدهیم امشب شب عزیزیست، شبی که خیلی از رزمنده ها ، مجبور میشدند در کنار همرزمان مجروحشان بمانند و یا شهید شوند یا اسیر شده و زنده به گور بشوند. امشب از درونش مظلومیت فوران میکند. حتما اگر کسی ثانیه ایی شهدا را از یا برده برود حلایت بطلبد از منه اعرابی گنهکار و مانده در گرداب زمین گفتن بود تا دیر نشده بروید از شهدا حلالیت بطلبید و به خودتان بیایید که وقت کم است. 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53