eitaa logo
صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت...
138 دنبال‌کننده
323 عکس
421 ویدیو
0 فایل
باشد که با یاد و تکرار خاطرات دلاورمردان بی همتا ،ذره ایی پاس بداریم ایثار و گذشت رزمندگان سالهای دفاع مقدس... (شهیدان،ایثارگران،جانبازان و کهنه سربازان وطن) (با لینک زیر به ما بپوندید)
مشاهده در ایتا
دانلود
29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم نیامد این روضه خوانی همشهری عزیزم از آباده را به اشتراک نگذارم ... ارادتمند اعرابی دلم میخواست با امام زمان یک شب جمعه کربلا باشم... به دنبال یوسف نرگس دربدر سوی کوچه ها باشم.... به یاد شهدا... شهدای گمنام... صلوات به یاد پدران و مادران آسمانی... فاتحه شفای عاجل همه بیماران.... دعا🤲 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
42.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴شب قدر بچه های غواص نام عملیات : کربلای چهار تاریخ عملیات : سوم دی ماه هزارو سیصدو شصت و پنج ساعت عملیات : ۴۵ : ۲۲ رمز عملیات : یا محمد(ص) یادشان گرامی بزرگ مردان بی تکرار🌹 ارواح طیبه شهدا صلوات 🔰محسن رضایی در سال ۹۷ پس از گذشت ۳۲ سال از عملیات کربلای چهار در یک توئیت اعلام کرد عملیات کربلای چهار یک عملیات فریب برای دشمن بوده است، که پس از این توئیت با واکنش منفی بسیاری از رزمنده ها و فرمانده هان روبرو شد... 💻 تدوین و راوی : اعرابی 📄صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
21.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کربلای چهار.....شب قدر بچه های غواص 📢کجایین ای بچه بسیحیا ؟؟؟ 📢ای غواصها، که غرق اروند شدین ؟؟؟ مملکت مدیون شماهاست..... 📢 ای اروند...... 📢 ای ساحل.......‌ شهادت بدین که مملکت مدیون شهداست شاید اگر مظلومیت شکل داشت ، شبیه کربلای ۴ بود ..‌.... شبیه گردان یونس....... شبیه غواص خط شکن..... شبیه غواص دست و پا بسته و زنده به گور شده بود...... بی شک مظلومیت بچه های غواص در آن شب سرد، وصف ناپذیر است و این که ما،، از راه و هدف شهدا فرسنگها فاصل گرفته ایم، مظلومیت آنها را چندصد برابر بیشتر میکند... چقدر دلم میگیرد که فقط در موقع احساس خطر چند استخوان دست و پا بنام شهید گمنام می آورند تا شوری در مردم به پا شود.... مظلومیت از این بیشتر هم داریم ؟؟؟؟؟؟ قرنها پیش یزدیان در مواقع احساس خطر قرآنها را برسر نیزها میکردند و حال ما، در مواقع خطر عزیزترین ،عزیزانمان را بر سر نیزه ها میکنیم تا حافظ پست و مقاممان باشند،،، بی آنکه ردی از منش و راه شهیدان در مسئولین دیده باشیم جز دروغ ، ریا و تجملات... اگر بیشتر از این مظلومیتی که در شهدا میبینیم سراغ دارید بگویید....!!! دلم میگیرید از این حد مظلومیتت ای شهید. ارواح طیبه شهدا بخصوص شهدای کربلای ۴ صلوات 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
19.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط دو دقیقه وقت بگذارید و بخوانید امشب شب قدر بچه های غواص است بروید از آنها حلالیت بطلبید، روی سخنم با توی مسئول است. تویی که از اول انقلاب تا زمان مرگت میخواهی پشت میز بنشینی و فقط غارت کنی، بروید به شهدا بگوید ما ۴۵ سال است فقط دروغ گفته ایم، ۴۵سال است خون مردم را توی شیشه کرده ایم، ۴۵ سال است با بچه هایمان در بهترین وضعیت زندگی کرده ایم ولی به مردم میگوییم نخورید. ۴۵سال است امید میدهیم. ۴۵ سال است از مدیریت یک اداره به شورای شهر، مدیر پالایشگاه، نماینده مجلس، وزیر و رئیس جمهوری رسیده ایم و در همه مقامی بوده ایم و جز دروغ و چپاول کاردیگری نکرده ایم و باز هم به مردم به دروغ میگوییم که نمیگذارند کار کنیم. جو بخورید.مرغ و گوشت و برنج نخورید ،ما هم نمیخوریم ولی از آن طرف در سفرهای خارجی با پول بیت المال کل ایل و تبارمان را میبریم بله امشب بروید شهدا اگر رویتان میشود سر خاک غواصی که برای دفاع از این آب و خاک و ناموسش زنده زنده به گور شده بگوید ما هنوزم آدم نشده ایم و باز دروغ میگوییم و چپاول میکنیم و خانواده های شهدا. جانبازان. ،اسرا و محرومین جامعه را با دروغ امید میدهیم امشب شب عزیزیست، شبی که خیلی از رزمنده ها ، مجبور میشدند در کنار همرزمان مجروحشان بمانند و یا شهید شوند یا اسیر شده و زنده به گور بشوند. امشب از درونش مظلومیت فوران میکند. حتما اگر کسی ثانیه ایی شهدا را از یا برده برود حلایت بطلبد از منه اعرابی گنهکار و مانده در گرداب زمین گفتن بود تا دیر نشده بروید از شهدا حلالیت بطلبید و به خودتان بیایید که وقت کم است. 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
26.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕰ساعت ۲۲:۴۵ 📞اعلام رمز عملیات از فرماندهی : 《 یا محمد 》 💥آغاز عملیات کربلای چهار ...... می گویند اروند ...‌ می گویند غواص..... می گویند عملیات کربلای چهار، گردان یونس ...‌ ✍ ما باز هم قصه این جنگ را می شنویم بدون آنکه، آن لحظات را درک کرده باشیم ... قصه این جنگ را می شنویم و هنوزم نمیدانیم که چرا غواصان با شنیدن نام اروند هوایی میشوند..... آنهم هوایی یاران...‌ به یاد یاران🌹 ارواح طیبه شهدا صلوات 💻 تدوین و راوی : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
35.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب جمعه ها و یاد شهدا🌹 🔰این هفته که مصادف شده با عملیات کربلای چهار ، یادی میکنیم از غیورمردان این عملیات. عملیاتی که مظلومیتش بی شباهت به دشت نینوا نبود و با نام عملیات کربلای چهار ناخداگاه اوج مظلومیت در ذهن ما تداعی میشود ... نام و یادشان گرامی دلاورمردان بی تکرار 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ارواح طیبه شهدا بخصوص شهدای عملیات کربلای چهار صلوات 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
44.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب بعد از عملیات کربلای ۴ ، پیکرهای شهدای خط شکن غواص چه شدن؟ لشگر امام حسین (ع) تقریبا با دو هزار نیرو در عملیات شرکت کرده بود که برای حمله به خط دشمن یک گردان خط شکن در قالب دو گروهان غواص وارد ام الرصاص و سه گروهان هم وارد بلجانیه شدند ولی برای رسیدن به این دو هدف باید از بین دشمن تا به دندان مسلح عبور میکردند . دشمن با اطلاع از عملیات در جزیره ماهی و بوارین آماده عبور هر جنبنده ایی از اروند بود، و میخواست از زمین و هوا بچه های غواص را در دل سیاهی به خون بکشد. با رسیدن بچه ها به نیمه های رود، شب را همچون روز روشن کردند و دیگر سیاهی شب مانعی برای دیده شدن بچه ها نبود. چهار لول های دشمن به سمت بچه ها نشان رفته بود و پشت سر هم و بدون توقف شلیک میکردند. بچه هایی که در آن رود خروشان به شهادت رسیدند به هر سویی کشیده میشدند گروهی هم که به جزایر ام الرصاص و بلجانیه رسیده بودند، بخاطر متوقف شدن عملیات و نرسیدن نیرو در محاصره دشمن خونخوار درآمده بودند و در بین نیزارها به شهادت رسیدند و گروهی از غواصان هم به اسارت دشمن درآمدند و با بی رحمی کامل با دست و پای بسته زنده، زخمی و نیمه جان به زیر خاک شدند، پیکرهای شهدا، در آن شب، هر کدام در جایی از آن جزایر و در دل اروند آرام گرفته بود و پیکرهایی هم پس از پیشروی باز گردانده شدند ولی پیکرهایی که زیر خاک شده بودند سالها بعد به دست خانواده هایشان رسیدند. آن شب خونبار اوج مظلومیت بچه های غواص را هر ساله به ما یادآور میشود تا تلنگری باشد بر اعمال ما. ارواح طیبه شهدا صلوات 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مگه میشه سر شهدا بری و بهت نظر نکنن؟؟؟!!! اگه خالص و مخلص بری شک نکن که حضورشونو حس میکنی مثل این دختر کوچولی قشنگمون که از هر گناهی پاکه...صادقه... مهربونه و با دستهای کوچولو و پاکش با عشق گل میزاره سر خاک شهدا...🌹🌹🌹🌹🌹 شهید بهش میگه: دستت درد نکنه🌹 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
27.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند ،،،، اما حقیت این است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند🌹 مطلب زیر را ضمیه این کلیپ نکردم تا نام شهدا با حرف در مورد مسئولین آلوده نشود، لطفا اگر ارادتی به شهدا دارید مطلب زیر را مطالعه بفرمایید و اگر جز مسئولین کشوری هستید تا دیر نشده به خود بیایید... ارواح طیبه شهدا صلوات🌹🌹🌹 💻 تدوین و اجرای آهنگ : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53 لطفا مطلب زیر مطالعه شود و دوستان از تندی مطالبم دلخور نشوند بنده بخاطر فعالیتم در حوزه شهدا و دفاع مقدس، با خانوادهای شهدا، ایثارگران ،جانبازان ، اسرا و برادران رزمنده در ارتباط هستم و اکثرا از وضع موجود شکایت دارند و نظرشان این است که این دولت و مسئولینی که سالهاست فقط به فکر منافع خود بوده اند و برای همه آشکار است چه کسانی هستند میباست از کار برکنار شوند چرا که اگر این اتفاق نیفتد باید منتظر اعتراضات مردمی باشیم و به حق هم است. 👇👇👇👇👇👇👇
31.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به وقت شهادت ۲۰ : ۱ 🕰 شب جمعه ها و یاد شهدا 🌹🌹🌹 در آستانه شهادت سردار دلها ... سردار مهربانیها ... سردار امنیت مرزها و حافظ مردم، (( حاج قاسم سلیمانی هستیم)) دلاورمردی که نامش لرزه به جان دشمنان این سرزمین می انداخت و چه بزدل، و بدبخت بودند دشمنان،، که با نامردی تمام به کاروان این شهید بزرگوار و همراهانشان حمله کردند و ناجوانمردانه ایشان را به شهادت رساندند ، گرچه حاج قاسم بارها و بارها از فراق دوری یاران شهیدش از خدا گله داشت و آرزوی دیرینه، این کهنه سرباز و یادگار سالهای دفاع مقدس چیزی جز شهادت نبود،، ولی با رفتنش داغ سنگینی بر دل رهبر و عاشقانش نهاد... روحشان شاد و یادشان گرامی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ارواح طیبه شهدا به خصوص روح بلند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صلوات 🎹آهنگ پرواز ساخت و اجرا : اعرابی 💻 تدوین : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
💐💐💐 با سلام و دعای خیر میلاد با سعادت مولای متقیان، حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، اسوه‌ی عدالت و مردانگی را خدمت شما برادر بزرگوارم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. این روز که به نام بزرگ «پدر» مزین شده، یادآور جایگاه رفیع مسئولیت، محبت و ایثار است؛ همان ویژگی‌هایی که در وجود پدران فداکار این مرز و بوم جلوه‌گر است. روز پدر و میلاد امام علی علیه‌السلام مبارک باد.💐💐💐 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
18.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕰 ۱:۲۰ 🩸به وقت شهادت بعد از او ما هم در آتش زنده ایم... هم چنان با خاطراتش زنده ایم... کانون بسیج هنرمندان اصفهان ناحیه امام صادق علیه السلام 🌏 هنر نصف جهان https://eitaa.com/nesfjahan6