eitaa logo
صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت...
138 دنبال‌کننده
323 عکس
421 ویدیو
0 فایل
باشد که با یاد و تکرار خاطرات دلاورمردان بی همتا ،ذره ایی پاس بداریم ایثار و گذشت رزمندگان سالهای دفاع مقدس... (شهیدان،ایثارگران،جانبازان و کهنه سربازان وطن) (با لینک زیر به ما بپوندید)
مشاهده در ایتا
دانلود
بسیجی و سپاهی عرزشی... ریزشی... داعشی... و.‌..و... یادمه شب میلاد پیامبر (ص) قرار بود سه روز جشن در باغ غدیر برگذار کنیم... شب اول تا مردم فهمیدن برگزار کننده این جشن کانون بسیج هنرمندان هستن، زیاد استقبال نکردن ولی ما طبق برنامه، جشن را برگذار کردیم و وقتی مردم دیدن برنامه های شادی از قبیل موسیقی سنتی ، موسیقی پاپ و اجرای تائتر و طنز برگذار میشه در شب سوم جمعیت بسیار زیادی جمع شدن و حتی در گوشه و کنار باغ غدیر رقص و پایکوبی میکردن، و دیگه اجرای این برنامه ها را از خودشون میدونستن و تا جایی که در شب آخر عده ایی از همون مردم که اسم عرزشی روی ما گذاشته بودند در جمع کردن صندلیها به ما کمک کردند و در حین کمک، یه شوخیهایی هم با ما میکردند و نظرشون هم نسبت به منه بسیجی که عرزشی خطابم میکردن عوض شده بود... میخوام بگم بسیج و سپاه از دل همین مردم به خصوص مردم فقیر و مستضعف پا گرفته و تا همین الانم مردمی باقی مونده و خواهد موند. بعضیها تحت تاثیر شبکه های معاند و افراد جاسوس قرار میگیرند و چنین عناوینی به بسیج و سپاه میدن... عرزشی،،ریزشی،،داعشی... ولی طوری نیست،، چرا که حتی با چنین صفاتی که به ما میدین ولی بازم مدافع شما هستیم.. ما شبها وقتی شماها در خواب راحت هستین بیشتر لذت میبریم که برای دفاع از هموطنانمون بیداری بکشیم... ما اگر گذرمون به جایی بیفته و ببینیم مسئولی یا اداره ایی در مقابل شما کوتاهی میکنه ساکت نمی مونیم و بلافاصله همونجا عکس العمل نشون میدیم ،، ما هم از وضع موجود از گرانیها ، از تبعیضها،بی عدالتیها و چپاولها معترضیم ،،،دقیقا مثل شما... چون ما خودمونو جدا از شما نمیدونیم ولی نگرانیم... به وللله قسم نه نگران خودمون ، نگران سواستفاده دشمن، گروهای دوره دیده و مزدوری که توی این شلوغیها مثل آب خوردن عزیزان مارو هدف قرار میدن تا خشم مردم را بیشتر و بر آشوبها بیفزایند... نگرانیم که توی این شلوغیها نتونیم از شما هموطن عزیزمون محافظت کنیم، گر چه با تمام توان در بین شماهاییم و افراد آشوبگر را که با گرفتن پول در بین مردم سم پاشی میکنن را تشخیص و دستگیر میکنیم ولی بازم نگرانیم که عزیزی به خون کشیده شود... هموطنم ، ما عرزشیها ،ریزشیها و داعشی ها نگران شماها هستیم که ناخواسته و ناآگاهانه در دام این مزدوران بی رحم بیفتید،، آرام باشید و شک نکنید که ما با تکیه بر قدرت رسانه و افراد دلسوز و با نفوذ بر مسئولین بی لیاقت غلبه خواهیم کرد و به زودی اوضاع گرانیها و معیشت شما درست خواهد شد. فقط اگر اعتراض دارید وارد گروهای آشوب گر و ویرانگر نشوید ،،، اعتراض به گرانیها حق شماست که اعتراض ما هم هست، فقط از راه درست وارد شویم تا درگیر نقشهای دشمنان خارجی و داخلی نشویم... بسیج ،سپاه، نیروهای امنیتی و ارتش یعنی مردم... امیدواریم هر چه زودتر آرامش به کشور برگردد و مسئولین هم با تصمیمات درست جوابگوی مردم باشند که نه قصدشان آشوب، بلکه نگران آینده خانواده و فرزندان خود هستند.. لطفا در ارسال مطالبی که در این روزها حداقل یک نفر را آرام کند سهم داشته باشید. نه مطالبی که حق و حقوق هموطنان را نادیده بگیرد، چرا که ما با عقاید مختلف و مشکلات مختلف در زیر سقف یک کشور زندگی میکنیم و خبر از درون یکدیگر نداریم، فقط میتوانیم مرحمی برای همدیگر باشیم پس در این روزها نمک روی زخم نباشیم، التماس دعا ارادتمند اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
✅ اعتراض حق شماست ولی....... ❌ اغتشاش محکوم است..... در پی محکوم نمودن جنایات و اغتشاشات اخیر ، تجمع خانوادگی جهت همبستگی و اتحاد مردم ،و ایجاد پلی برای مرتفع کردن مشکلات با مسئولین... بی شک حضور شما شهروندان عزیز (حتی معترضین به وضع موجود) باعث میشود عاملین آشوب و وابسته به عناصر معاند با دیدن، اتحاد مردم و مسئولین ،ناامید و سردرگم شوند، از این رو از شما دعوت به عمل میاد در این حماسه حضور بهم رسانید. زمان : سه شنبه ۱۶ دی ماه ساعت : ۱۵ مکان : اصفهان میدان امام حسین (ع) کانون بسیج هنرمندان اصفهان ناحیه امام صادق علیه السلام 🌍 هنر نصف جهان https://eitaa.com/nesfjahan6
35.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پنج شنبه ها و یاد شهدا🌹 این روزها بسیاری از مسئولین فراموش کرده اند که چگونه و بخاطر چه کسانیست چندین دهه است که در پست و مقام و پشت میزهای خود نشسته اند و بچه هایشان در ناز و نعمت زندگی میکنند و یادشان رفته است همین مردم بوده اند که فرزندان و پدران خود را دادنده اند و چه خون و دلهایی خورده اند تا ایران استوار بماند... ولی با زیاده خواهی و غرق شدن در تجملات دنیوی چشم خود را بر روی واقعیتهای هدف اصلی بستنده اند و غرق در دنیا شده اند... اگر میخواهید دقیقه ایی از این دنیای پر از دروغ و ریا دور، و لحظه ایی آرام و رها باشید با شهدا همراه شویدکه هم نام و هم یادشان زندگیتان را نورانی و عطراگین خواهد کرد. ارواح طیبه شهدا صلوات 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
🇹🇯حماسه اصفهان برای ایران با شکوه 🇹🇯🇹🇯🇹🇯🇹🇯🇹🇯🇹🇯🇹🇯🇹🇯🇹🇯🇹🇯 ۱۴۰۴/۱۰/۲۲ بار دیگر مردم اصفهان نشان دادند، که قدردان نیروهای امنیتی هستند و همچون کوه پشت این عزیزان ایستاده اند... امروز( ۲۲ دی ماه ۱۴۰۴) اصفهان همچون سالهای دفاع مقدس حماسه آفرید... اصفهان با حضور در محکوم کردن عوامل آشوب و اغتشاش و در دفاع از دلاورمردان امنیت، حماسه ایی دیگر در دفتر تاریخ ایران ثبت کرد.. اصفهان برای ایران در برابر دشمنان خود یک ایران است که در فشارها و تهاجمات دشمنان خارجی و داخلی با دفاع از آرمانهای شهدا و ارزشهای ایران همیشه همچون ستونی محکم لرزه به دیوارهای شکننده و ضعیف دشمنان می افکند... حماسه ۱۴۰۴/۱۰/۲۲ در نصف جهان🌍 اصفهان برای ایران 🇹🇯 ایران برای مردم 🇹🇯 📄 صفحه دلاورمردان ایثارو گذشت https://eitaa.com/ARABI53
60.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبعث رسول مهربانیها مبارک. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ✍شعر از : شیدا اعرابی 🎼اجرای موزیک و 🎤 دکلمه و 💻 تدوین : رامین اعرابی کانون بسیج هنرمندان اصفهان ناحیه امام صادق علیه السلام 🌏 هنر نصف جهان https://eitaa.com/nesfjahan6
60.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبعث رسول مهربانیها مبارک. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ✍شعر از : شیدا اعرابی 🎼اجرای موزیک و 🎤 دکلمه و 💻 تدوین : رامین اعرابی کانون بسیج هنرمندان اصفهان ناحیه امام صادق علیه السلام 🌏 هنر نصف جهان https://eitaa.com/nesfjahan6
51.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پنج شنبه ها و یاد شهدا🌹 🔰ماه بهمن و ایثارگریهای دلاورمردان بی تکرار در دهه شصت و در ماههای بهمن، بزرگترین عملیاتهای رزمندگان بر علیه مواضع عراق و حامیانشان شکل میگرفت و با وجود پیروزیهایی که دل مردم را شاد میکرد ولی عزیزانی را هم از دست میدادیم که تا ابد یادشان برایمان زنده خواهد ماند🌹 یادشان گرامی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ارواح طیبه شهدا صلوات فرا رسیدن ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار بر غیور مردان سبز و مردان امنیت مبارک🌹🌹🌹 راوی : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹فرخنده میلاد با سعادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار مبارک باد 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین 💻تدوین: اعرابی کانون بسیج هنرمندان اصفهان ناحیه امام صادق علیه السلام 🌏 هنر نصف جهان https://eitaa.com/nesfjahan6
27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولادت حضرت ابوالفصل العباس و روز جانباز مبارک🌹🌹🌹 من از آن روزهای عاشقی از غیرت جانباز می گویم... من از آن نخلهای بی سرو، بارانی از آتش..... من از آن سینه های سوخته..... از دلتنگی جانباز میگویم. روز جانباز بر همه جانبازان گرامی ، ایثارگران بزرگوار و خانواده های محترم این عزیزان مبارک باد🌹 💻 تدوین : اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از عرش برین روح الامین می آید با خیل ملک سوی زمین می آید گفتم صلوات میفرستند چرا؟؟؟ گفتند که زین العابدین می آید تولد امام سجاد علیه السلام مبارک باد🌹🌹🌹 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام و عرض ادب ، یکی از دوستان این کلیپ را برایم ارسال کرد، دیدم دقیقا حرفهای مانده در دل بنده و خلیهاست، گفتم به اشتراک بگذارم. گذشته از این گرانیها و بازار افسارگسیخته این روزها که نفس همه را بریده، که مصوب همه این مشکلات است و انگار ایران زیرو رو هم بشود این مسئولین هیچ حرکتی در بهتر شدن اوضاع انجام نمیدهند و تازه بر طبل گرانیها هم هر ثانیه میکوبند و از آن طرف هم توقع دارند همه خفه بشوند ، این هم از طرز فرستادن نیروهای امنیتی بدون هیچ دفاعی برای مقابله با آشوبگران و اغتشاشگران مسلح، که این را دیگر کجای دلمان بگذاریم؟ انگار دهه شصت تکرار شده که یک فرمانده هزاران نیروی بی دفاع را در دل کوهی از آتش بعثیها میفرستاد و نیمی از آنها تکه تکه میشدند، و این هم حال و روز نیروهایی که بدون تجهیزات کافی برای مقابله با آشوبگران مسلح به میدان میفرستند، نیروی ضد آشوب و ضد ترویست میبایست تجهیز به لباس کامل دفاع، بخصوص جلیقه ضد گلوله باشد که در غیر این صورت جوان ما به دست نامردان روزگار قطعه،قطعه میشوند که خیلی از این جوانان شدند و، وای بحال آن فرماندهان و مسئولینی که جوان ما را بدون دفاع فرستادن بین خونشام صهیونیسم و گروهکهای دوره دیده ی تا به دندان مسلح.. با این وضع میخواهیم با امریکا و اسراییل بجنگیم؟ دفاع از ارزشها، وطن، ناموس و.و.. لازمه آن اول از همه زنده ماندن است تا مفت کشته شدن به دست یک عده ارازل موادی و نشئه، آن هم در کوچه پس کوچه های محله خودمان. تجهیز کنید جوانان را بعد بفرستید برای دفاع از مردم و اموال مردم... ارادتمند اعرابی ارواح طیبه شهدا صلوات 📄صفحه دلاورمردان ایثارو گذشت
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 فرخنده میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی صاحب الزمان عج الله تعالی ظهوره بر شما مبارک. ✍شعر : شیدا اعرابی 🎤اجرا : رامین اعرابی 📄 صفحه دلاورمردان ایثار و گذشت https://eitaa.com/ARABI53