با آدمایی دوست بشین که
خستگیشون با چایی در میره،
اینا هم کم توقعن،
هم زود حالشون خوب میشه،
هم بعد چایی شما رو بیشتر دوست دارن
فی الحال..
تو سال اول بهت میخندن
چند سال بعد ازت میپرسن که
چجوری تونستی از پسش بر بیای.
پس همینجوری ادامه بده!