تو سال اول بهت میخندن
چند سال بعد ازت میپرسن که
چجوری تونستی از پسش بر بیای.
پس همینجوری ادامه بده!
انگار دو نفر درون من هستند
یکی که میخواهد تمام دنیا را
ببیند و دیگری حتی نمیخواهد
اتاقش را ترک کند
پارادوکس
دهه هشتادیا فقط میدونن چیه🌙
برای اونایی که نمیدونن چیه:
در روز فقط یک ماه و ستاره عادی رو مشاهده میکردیم ولی شبا که همه لامپارو خاموش میکردیم این ماه و ستاره ها نور داشتن و حکم چراغ خوابو داشتن...🥺💡
بدون نیاز به برق و لامپ واقعا جادو بود.
دلم تنگ شد واسه اونروزا :)
محصلای نمونه:
این اخرین شبیه که میتونیم بخوابیم تا ظهر،
بیایید به اینکه میخواهیم شنبه صبح زود بلند شیم بریم مدرسه و هفت و نیم زنگ صبحگاهی تو صف وایستیم فکر نکنیم😢😭😂
شبتون پر از آرامش!