انگار دو نفر درون من هستند
یکی که میخواهد تمام دنیا را
ببیند و دیگری حتی نمیخواهد
اتاقش را ترک کند
پارادوکس
دهه هشتادیا فقط میدونن چیه🌙
برای اونایی که نمیدونن چیه:
در روز فقط یک ماه و ستاره عادی رو مشاهده میکردیم ولی شبا که همه لامپارو خاموش میکردیم این ماه و ستاره ها نور داشتن و حکم چراغ خوابو داشتن...🥺💡
بدون نیاز به برق و لامپ واقعا جادو بود.
دلم تنگ شد واسه اونروزا :)
محصلای نمونه:
این اخرین شبیه که میتونیم بخوابیم تا ظهر،
بیایید به اینکه میخواهیم شنبه صبح زود بلند شیم بریم مدرسه و هفت و نیم زنگ صبحگاهی تو صف وایستیم فکر نکنیم😢😭😂
شبتون پر از آرامش!
_فقط یک قدم مونده تا پایان تعطیلات و شهریور و یک قدم مونده به باز شدن مدارس و شروع مهر