_فقط یک قدم مونده تا پایان تعطیلات و شهریور و یک قدم مونده به باز شدن مدارس و شروع مهر
اگه بخوام وضعیتمو توصیف کنم
باید بگم دریا طوفانیه،قایق سوراخه،پارو شکسته،
ولی انگیزه زیاده،خیلی زیاد.. :)
من در رقابت با کسی نیستم. من مایل نیستم در بازیِ برتر بودن از کسی شرکت کنم. من فقط در تلاشم از کسی که دیروز بودم بهتر باشم
آیـَـنـدهـه کـِـتـابـی سـت . کـه اِمـروز مـی نـِـویـسـی . پـَـس چـیـزـی بـِنـویـس . کـه فـردا از خـوانـدن آن لـذت بـبـرـی:)️