eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
عراقچی: شهادت سید و سالار شهدای انقلاب اسلامی را نه فراموش می کنیم و نه می‌بخشیم وزیر خارجه در پیامی به مناسب عاشورای حسینی: 🔹 امام حسین علیه‌السلام سیدالشهدا یا سالار شهیدان شیعیان است چرا که او هر آنچه داشت در دشت کربلا قربانی کرد. 🔹 به همین ترتیب، ما هرگز شهادت آیت‌الله‌العظمی سید علی خامنه‌ای را که سید و سالار شهیدان انقلاب اسلامی ایران است، نه فراموش خواهیم کرد و نه آن را خواهیم بخشید.
دروغی که ۱۰۰ بار تکرار شود، حقیقت می‌شود! ذهن خوانی در جنگ شناختی ؛ تا حالا شده یک شایعه یا خبر عجیب را فقط به این دلیل باور کنید که آن را در ده‌ها کانال و پیج مختلف، پشت سر هم دیده‌اید؟ این دقیقاً «اثر حقیقتِ واهی» (Illusory Truth Effect) است؛ یکی از خطرناک‌ترین باگ‌های مغز ما که ماشین‌های شایعه‌سازی و رسانه‌های زرد عاشق آن هستند! ساز و کار تله: مغز انسان به شدت انرژی‌دوست (یا بهتر است بگوییم تنبل) است. وقتی یک ادعا، یک خبر یا حتی یک دروغِ شاخ‌دار بارها و بارها تکرار می‌شود، پردازش آن برای مغز آسان‌تر می‌شود. مغز این «آشنا بودن» را با «درست بودن» اشتباه می‌گیرد! در واقع، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعیِ هدایت‌شده می‌دانند که برای قبولاندن یک دروغ به جامعه، همیشه نیازی به مدرک و سند ندارند؛ فقط کافی است آن را با ربات‌ها و پیج‌های مختلف به اندازه کافی تکرار کنند دکتر محمد سجاد شیرودی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
⁉️ آیا پسر قالیباف مکان و زمان امام شهید را لو داد؟ / این شایعات از کجا شروع شد؟ متنی منتشر شده که ته حرفش این است که فرزند آقای قالیباف اطلاعات زمانی و مکانی امام شهید را لو داده و در تفاهم باید دیپورت می شد ولی نشد. با هم اشکالات متن را مرور کنیم: ❌ ادعای اول: در آخر متن می نویسد که الیاس قالیباف با سفارش پدرش، فرمانده یگان حفاظت رهبر شهید بوده است. ✅ پاسخ: متولی امنیت رهبر انقلاب با سپاه ولی امر هست. مگر الیاس قالیباف پاسدار است؟ این چه الیاسی است که یک زمان برای تخریب پدر، به تاجر بزرگ و تریلیاردر ایران تبدیل می شود و زمانی که نیاز باشد باید بگویند پاسدار است؟ 👌 نکته : پسر قالیباف نه پاسدار است و نه از فرماندهان سپاه ولی امر. متن هدفش زدن فرزند نیست، پدر را نشانه گرفته اند. ❌ ادعای دوم: حرف عجیب و غریب تر این است که حاج آقا محمدی گلپایگانی این ادعا را به خبرنگار شبکه یک گفته است. ✅ پاسخ: گیریم چنین اتفاقی هم افتاده باشد که نیفتاده، آقای محمدی گلپایگانی خبر آن را به خبرنگار شبکه یک می داد؟ اصلا خبرنگار کذایی شبکه یک کیست و چرا این اطلاعات باید به او داده شود؟ 👌 نکته: ما در متن با استراتژی بیگ لای یا دروغ بزرگ مواجهیم. یکی از تاکتیک های تاثیرگذار در عملیات روانی، این است که وارد جزییات دروغی بشویم که مخاطب اصل دروغ را مسلم فرض کند و دنبال اثباتش نباشد. ❌ تهمت به مجلس: البته متن با ادعاهای کوچک دیگری مواجه است که آن قدر چیپ است که نیاز به پاسخ دادن ندارد. مثل اینکه نامه ۲۶۱ نماینده در حمایت از قالیباف بخاطر لو نرفتن جاسوسی فرزندش بوده است. انگار همه نمایندگان مجلس آماده و متحد بوده اند که بر یک خطا سرپوش بگذراند. مجلسی که خودش هفتاد و دو ملت است. ❌ تهمت به ولی فقیه: متن ادعای چیپ تر دیگری دارد که پذیرش آتش بس بخاطر سرپوش گذاشتن بر این موضوع است. متولی پذیرفتن آتش بس در قانون اساسی کیست؟ ولی فقیه. یعنی ولی فقیه و امام جامعه برای سرپوش گذاشتن یک خطا و خیانت ، حاضر شده است یک خیانت دیگر انجام دهد؛ البته العیاذ بالله. 🙏 دو خواهش مهم: 🙏 خواهش اول: سواد رسانه ای به ما می گوید هر متنی را می خوانیم که کمی شک برانگیز است کمی درنگ کنیم و بپرسیم نویسنده متن کیست؟ هدف نویسنده از این متن چیست؟ لطفاً این اصل را همیشه رعایت کنیم. 🙏 خواهش دوم: این پیام در بسیاری از گروه ها و کانال هایی انتشار یافته که مطمئنم قربة الی الله و برای روشنگری!!! ارسال کرده اند. خواهش دوم این است خط و خطوط را بشناسیم ، هر پیامی را فوروارد نکنیم و .... . ✅ و نکته آخر اینکه دشمن هر کس که ذره ای کارآمدی دارد را مورد تخریب و تهمت قرار می دهد. والا با مسئول عافیت نشین یا ناکارآمد چه کار دارد؟ این از ترور مطهری و بهشتی شروع شده و تا همیشه انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت. وظیفه ما نیفتادن در این چاه است.# 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ به توصیه رهبر شهیدمان به قرائت روزانه کلام الله مجید 🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج]، سلامتی رهبر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء ۸ ۱) آیات ۱۱۱ تا ۱۲۴ سوره انعام ۲) آیات ۱۲۵ تا ۱۳۸ سوره انعام ۳) آیات ۱۳۹ تا ۱۵۲ سوره انعام ۴) آیات ۱۵۳ تا ۱۶۵ سوره انعام ۵) آیات ۱ تا ۱۴ سوره اعراف ۶) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره اعراف ۷) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره اعراف ۸) آیات ۴۳ تا ۵۶ سوره اعراف ۹) آیات ۵۷ تا ۷۰ سوره اعراف ۱۰) آیات ۷۱ تا ۸۷ سوره اعراف 💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید @shahid_ahmadali_nayeri
اسلام، دین تن‌پروریِ ذهنی نیست. اسلام نمی‌گوید همین دستور را بردار و بتاز نمی‌گوید فقط همین چند جمله را یاد بگیر تا کارَت «آسان» شود و نمی‌گوید یک تحلیل ساده را بگیر و دربِ تحلیل و پیچیدگی جدیدی را ببند که به اقتضای زمان و مکان پیش می‌آید؛ خیر! اسلام دین پیچیدگی‌هاست و پیچیدگی، نیازمند آن است که تنبلیِ ذهنی را کنار گذاشته و رنج فهم تمامی وجوه دین را به جان بخریم، رنج توجه به تمامی کلمات امام را به جان بخریم نه فقط آن بخشی را که خودمان دوست داریم، و رنجِ «ندانستن و تحقیق‌کردن» را همیشه به همراه خود حفظ کنیم. بله، اسلام دین تن‌پروری ذهنی نیست، بلکه دین رنج‌های مقدس است، مثل پاسبانی از رنج فهمِ پیچیدگی‌ها. به همین شکل نیز، عاشورایی‌جنگیدن، به معنای کَر و کور شدن و عربده‌کشی و تاختنِ همیشگی به سمت دشمن نیست؛ امام‌حسین(ع) اینگونه نجنگیدند، بلکه اصلاً جنگ نکردند و همه‌اش دفاع بود اما قبل از شمشیر، به سمت همان یزید ملعون، پیامی مکاتبه کردند تا فرصت بخرند. بله، امام‌حسین(ع) به دشمن‌شان «پیام» فرستادند، همان پیامی که عده‌ای آن را می‌دانند، و از دشمن‌شان «فرصت» خواستند، همان فرصتی که عده‌ای آن را می‌دانند. امام‌حسین(ع) با حر «صحبت» کردند، با لشکر دشمن «صحبت» کردند، همان صحبتی که امروز می‌گویند حرام است! امام‌ علی(ع) نیز به همین شکل. نفرمودند عاشورایی‌جنگیدن آن است که کر و کور شوم و فقط و فقط بتازم! آیا اینکه ایشان با معاویه‌ی خونخوار، مکاتبه داشتند، نشانه‌ی تسلیم یا ذلت حضرت بود؟ ذلت و علی؟ آیا اصلاً این دو کلمه کنار هم قرار می‌گیرند؟ خیر، پس موضوع چیست؟! موضوع، آن است که باید دست از تحلیل‌های سطحی برداریم و رنج ورود به عمق را به جان بخریم تا موضوع را پیدا کنیم! 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🔴🔴🔴خط رسانه ای موساد در رسانه های خارجی و داخلی بر علیه مسئولان خدوم و ولایتمدار نظام است، هوشیار باشیم.... طبق شواهد در رسانه های سمت براندازان معاند، کلیپ‌هایی ساخته شده و نشر داده می شود که ریاست محترم جمهور کشور و باقی مسئولان محترم را به سخره گرفته و آنها را تحقیر و توهین می کند؛ در رسانه های داخلی هم که متاسفانه وضع غالب بر تخریب در سطوح پایین تا خیانت نمایی مسئولان ارشد دولت و سران قوا و هیأت دیپلماسی، فرماندهان ارشد سپاه و ارتش و هوافضا و سپاهیان ، در حال نشر پیام است، 🔴عزیزان عنایت کنیم خط مشترک این تخریب‌ها ، خیانت نمایی ها، ندیدن خدمات و خلوص نیت سربازان رهبر و ملت، و به جای قدردانی از جان فشانی ها و خدمات این بزرگواران ، و حمایت و تقویت و پشتیبانی از آنان، بی محابا، گلایه کردن و کوبیدن ؛ از اتاق فکر موساد و سیا خارج می شود؛ ضعیف نمایی و تمسخر و توهین همه این سربازان جان برکف در هر سطحی از مسئولیت که هستند ، حاصلی جز انشقاق، از بین رفتن اتحاد و انسجام ملی و اتحاد بین مردم و مسئولان، نخواهد داشت همان عامل مهمی که دشمن ، درصدد است توسعه دهد تا به راحتی از اعتراضات ایجاد شده، و بی اعتمادی مردم به مسئولان امر و حاکمیت استفاده کرده زمینه را برای طرح ریزی نقشه های شوم خود در هر سطحی فراهم کند.... در زمین دشمن ایفای نقش نکنیم ... امام شهیدمان چه نیکو فرمودند: 🔴🔴🔴اتحاد بین و ، بین آحاد مسئولین گوناگون نظام، بین نیروهای مسلح و مردم، بین آحاد مردم، این چیزی است که بایستی حفظ بشود، با همه وجود، این من است. https://eitaa.com/khamenei_ir/39450 🔴امام شهید فرمودند الان فقط جای قدردانی است....فرمودند بگذارید کارشان را انجام دهند.... 🔴توصیه همیشگی که امام شهیدمان پس از جنگ دوازده روزه از ما خواستند و در تکالیف راهبردی کاربران مجازی را برشمردند: https://eitaa.com/khamenei_ir/38865 و از ما کاربران مجازی خواستند در جهت افزایش عزت و آبروی ملت و کشور و انسجام ملی و افزایش سکینه و آرامش در قلوب مردم سخن بگوییم ببینیم این نحو کنشگری های غالب در رسانه ها، حقیقتا در جهت افزایش عزت و آبروی کشور است یا در جهت پایمال کردن انصاف و ندیدن این انسجام و هماهنگی و همدلی و همصدایی سران قوا و بزرگان کشور و جفا کردن در حق کلمه مقدس اتحاد... بیشتر بیندیشیم. 🔴مرتبط: 🔴فریب جنگ روانی رسانه ای دشمن را نخوریم: https://eitaa.com/progress2/35401 🔴 بزرگترین جفا چیست؟ رسانه امام شهید تبیین می کند: مروری بر فرمایشات امام شهید در حمایت و قدردانی از زحمات دولت محترم چهاردهم: https://eitaa.com/progress2/35365 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
📝 | زیر پرچم امام زمان(عج) در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستاده‌ایم... 🗒 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب: خطاب به سرورمان عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف عرضه میدارم که ما با ایمان به خدای متعال و توسل به ائمه معصومین صلوات‌‌الله و سلامه علیهم و با تأسّی به رهبر شهید خود در زیر پرچم جنابتان و در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستاده‌ایم و در این مسیر شهدای گرانقدری از طبقات مختلف تقدیم راه و کشور و اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی کرده‌ایم و خساراتی دیگر هم دیده‌ایم.اینک با تمام وجود به دعای خاص حضرتتان برای غلبه قاطع بر دشمن چه در صحنه مذاکرات و چه در میدان نبرد دل بسته‌ایم. 🗓 ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ ✍🏼 مجموعه متنی مسطور به بازخوانی پیام‌ها و متون حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
📝 | زیر پرچم امام زمان(عج) در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستاده‌ایم... 🗒 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب: خطاب به سرورمان عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف عرضه میدارم که ما با ایمان به خدای متعال و توسل به ائمه معصومین صلوات‌‌الله و سلامه علیهم و با تأسّی به رهبر شهید خود در زیر پرچم جنابتان و در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستاده‌ایم و در این مسیر شهدای گرانقدری از طبقات مختلف تقدیم راه و کشور و اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی کرده‌ایم و خساراتی دیگر هم دیده‌ایم.اینک با تمام وجود به دعای خاص حضرتتان برای غلبه قاطع بر دشمن چه در صحنه مذاکرات و چه در میدان نبرد دل بسته‌ایم. 🗓 ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ ✍🏼 مجموعه متنی مسطور به بازخوانی پیام‌ها و متون حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
📝 #مسطور | زیر پرچم امام زمان(عج) در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستاده‌ایم... 🗒 گزیده‌ای از پیام ح
کانال رهبری معظم این پیام بازنشر کردن... برای مذاکره دعا فرمودن اونایی که دنبال حرف رهبری هستند و میگن حکم فقط حکم سیدمجتبی بسم الله
عجب توییت حساب‌شده و قشنگی زده آقای ولایتی.👌👌 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
زمان: حجم: 2.4M
⁉️چرا حضرت آقا حفظه الله، در پیام مربوط به مذاکرات، مجمل (کلی و چندوجهی) حرف زدند ⁉️ 🎤 احسان عبادی 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
این پیام امام سید مجتبی خامنه ای حفظه الله رو امروز جمعه پنجم تیر ماه مجدد رسانه رسمی حضرت شون بازنشر کرد... برای آنان که می‌اندیشند... ما علی الاصول باید تمام پیام های رهبرمون رو ببینیم و خوب بفهمیم و میدان رو نگاه کنیم و دقت داشته باشیم... نه اینکه از چندین پیامی که آقا از روز ولایت شون دادن عبور کنیم و فقط یک کلمه «علی الاصول» رو سر دست بگیریم و با همون یک کلمه همه چی رو زیر پا بذاریم... مومن و ولایتمدار حقیقی تمام پیام های امامش رو کامل و دقیق گوش میده و بهشون عمل میکنه.... 🇮🇷✌️ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI