🔴چند نکته درباره فرمایشات استاد خسروپناه:
۱. اینکه بصورت مطلق منتقدان لایحه را متهم می کنند که لایحه را ندیده اند و نقد می کنند. نسبت ناروایی است شخصا بدون واسطه عین لایحه را با نامه دولت به مجلس از آقای دکتر بانکی _که هم نماینده مجلس هستند و هم عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی_ دریافت کردم و مطالعه کردم بسیاری از منتقدان هم با دقت خوانده اند
۲_ اینکه ادعا کنیم که اول باید گفتمان سازی کنیم بعد برخورد قضایی کنیم حرف جالبی نیست آن هم از موضع دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی
بعد از ۴۴ سال تازه سخن از گفتمان سازی می زنیم!
۳_ آیا این استدلال آقای خسروپناه فقط شامل موضوع تکشف و برهنگی می شود یا همه جرائم را شامل می شود؟
اگر بگویند فقط شامل تکشف است باید دلیل بیاورند که وجه اختصاص تکشف به تقدم گفتمان سازی بر اقدام قضایی چیست؟
و اگر پاسخ منفی است پس چرا درباره سایر جرایم مانند سرقت و کلاهبرداری و باج گیری و قتل و ... این منطق را مدنظر نمی گیرید؟
در حالی که منطق درست، برعکس است. ماجرای موج روزافزون بی حجابی _که خودشان مدعی هستند ۲ملیون مکشفه داریم!!_ مانند موج اول شیوع کرونا است که کسی نمی توانست از گفتمان سازی حرف بزند بلافاصله دولت بدون توجیه عمومی و گفتمان سازی حرم ها، مساجد ، نمازجمعه ها، مدارس، دانشگاهها، کسب و کارها و حتی سفرها را تعطیل کرد و هیچ خدماتی به افراد فاقد ماسک ندادند... ( فارغ از صحت یا عدم صحت این سیاست و اقدام در خصوص کرونا) آن روز کسی از تقدم گفتمان سازی سخنی نگفت چون مسأله مرگ و زندگی هزاران نفر بود آیا مرگ اخلاقی نوجوانان و جوانان و حرکت پرشتاب جامعه به سمت انقلاب جنسیتی و شیوع سرطان آور آن طبق ادعای خود ایشان ظرف مدت مدت ۴ ماه ابتلائ ۲ملیون نفر و... بی اهمیت تر از شیوع کرونا ست که در بدبینانه ترین برآوردها چند هزار نفر بیشتر تلفات نداشت که آن هم بخش زیادی مربوط به سیاست های غلط وزارت بهداشت و تبعیت کورکورانه از WHO بود.
۴_ این منطق استاد خسروپناه با دو شرط قابل قبول بود
نخست اینکه حجاب و بی حجابی پدیده ای نوین از منظر جرم شناسی بوده باشد؛ نظیر موضوع ماینرهای غیرقانونی و... که نیست
دوم جرم تکشف صرفا جنبه فرهنگی داشت و ابعاد سیاسی و امنیتی نداشت که دارد!
⏪بنابراین با حفظ ارادت و احترام این نوع تحلیل مسأله ای به این مهمی و حساسیت در حد نخبه بزرگ جبهه انقلاب و خصوصا دبیر محترم شورای انقلاب فرهنگی نیست و تا حدودی نگران کننده است.
✍مهدوی ارفع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شاه کلیدی برای برکت و وسعت رزق
🔴 کارت طالبان
طالبان به دلیل ماهیت پارتیزانی، حضور میلیونها افغان در ایران و گروگان داشتن میلیونها شیعه افغانستان، خطرناکترین تهدید خارجی علیه جمهوری اسلامی ایران است؛ یک غزه بزرگ در شرق ایران که در هر زمان امکان شلیک انبوه راکت و کاتیوشا را خواهد داشت.
یگان اصلاحات آماده اعزام و نبرد باشد!
۱۴۰۲/۳/۶
هدایت شده از اخبار سوریه
بله، محمد مهدی احمدی در راه وطن به شهادت میرسد و این راه ادامه خواهد داشت. بچه شهرستانیها، بچه دهاتیها که کسی را ندارند، روستازادهها و پایینشهریها که همیشه بار دفاع از کشور روی دوششان بوده همیشه باید خون بدهند تا خون از دماع تولهها و دامادهای آقایان نیاید. هر کسی هم میخواهد ناراحت شود، به جهنم، به اسفل السافلین... کسانی که فقط شعار میدهند بهتر است دست از شعار دادن بردارند. انقلاب اسلامی با حضور این افراد خیلی وقت است که دیگر حال و روز خوش ندارد.
حالا اگر میخواهید از جملات هم سوءاستفاده کنید، کنید باز هم به جهنم. ببینم مامان جان کدام آقازاده تا الان دست و دلش لرزیده که دردانهاش سر مرز است؟ نه اینکه خیلی زود وارد تجارت میشوند و با باباجان میروند دیدار خارجه؟ یا اینکه باباجان آنها را میبرد و عضو هیات مدیره میکند؟ اینها را هزار بار میگویم تا آنچه را که رهبر انقلاب گفتند جامه عمل بپوشانند. اژدهای هفت سر فساد از همین جا سر از تخم در میآورد و ریشه کشور را میخشکاند.
@syriankhabar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میدونستین روزی بچه با خودش میاد 😍
ان شاءالله نصیب همه بشه ☺️
#خنده
❣#سلام_امام_زمانم ❣
معنـای سحـر سلام بـر تو✋
غـایب ز نظـر سلام بـر تو
غم میرود از سینهی شیعه
با گفتن هر ســــــلام بر تو✋
اللهمعجللولیکالفرج
#امام_زمان(عج)♥️
هدایت شده از 🌷عکسنوشته شهدا 🌷
ختم صلوات امروز به نیت:
#شهید_محبعلی_امیدی
🌺 سهم هر بزرگوار 5صلوات 🌺
🌷 @AXNEVESHTESHOHADA
#اختصاصی_عکسنوشته_شهدا
هدایت شده از 🌷عکسنوشته شهدا 🌷
🍃🌹شهید محب علی امیدی یکم فروردین ماه سال 1342 در روستای حسین آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار به دنیا آمد. پدرش مهرعلی، کشاورز بود. تا سال چهارم ابتدایی درس خواند. سال 1360 ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به عنوان سرباز ژاندارمری در جبهه حضور یافت. هفتم خرداد ماه سال 1363 در زبیدات عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.