eitaa logo
عکس‌نوشتہ‌سیاسے(کپی ازاد)
5.8هزار دنبال‌کننده
40.3هزار عکس
10.9هزار ویدیو
322 فایل
شهدا @AXNEVESHTESHOHADA حجاب @AXNEVESHTEHEJAB استیکر @AXNEVESHTESTICKER
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️‌ اولین شهدای مدافع حرم ایرانی که در مقابله با متجاوزان آمریکایی به شهادت رسیدند و در قبرستان وادی السلام مدفون هستند.
خضریان: استیضاح وزیر آموزش و پرورش را پیگیری می کنم 🔹علی خضریان، نماینده تهران در مجلس اعلام کرد استیضاح وزیر آموزش پرورش را پیگیری می‌کند. 🔹او ضمن اعلام این تصمیم از بی‌باوری وزیر آموزش و پرورش به عدالت آموزشی و باور وی به طبقاتی شدن آموزش انتقاد کرد. رضامراد صحرایی، پیشتر در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفته بود: 🔹«برای ماشین مدل بالا هم باید پول بیشتری بدهید، شاید خانواده دنبال چیز دیگری است و می‌خواهد بچه‌اش را کارگردان هم بکند، آن دیگر هزینه‌اش با ما نیست.»
42.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه اهلِ‌ دلی‌ می‌گفت: بچه‌ هیئتی‌ها زودتر پیر می‌شن. پرسیدن‌ چرا؟ گفت‌ : اونایی‌ که‌ دغدغه‌ هیئتُ‌ ندارن، شاید سالی‌ یه‌ بار گذرشون‌ بیوفته‌ ارباب‌ دعوت‌شون‌ کنه؛ اما بچه‌ هیئتی‌ها ... بچه‌ هیئتی‌ها تو مجالس‌ روضه‌هاشون، هر دفعه‌ سرِ‌ روضه‌ قتلگاه‌ پیر و پیرتر می‌شن. 😭💔 🖤 سی و هفتمین روز چله زیارت عاشورا به نیابت از سربازان گمنام امام زمان(عج)
🛑 روسیه: ایالات متحده هواپیماهای بدون سرنشین حاوی هزاران پشه آلوده به بسیاری از بیماری های عفونی را آماده کرده است.
هکرهایی که تپسی را هک کردند مدعی هستند بیش از ۱۱۵ میلیون رکورد اطلاعات مردم را در اختیار دارند! 🔹گروهی که ساعاتی پیش مدعی هک یک شرکت تاکسی اینترنتی شده بود، ظاهرا اطلاعات ۱۸ شرکت بیمه‎ای ایرانی هم در اختیار دارد و آماده فروش آنهاست. این شرکت ها شامل: بیمه البرز ،بیمه دانا ، بیمه معلم، بیمه سامان، بیمه سرمد، بیمه میهن، بیمه ما، بیمه آرمان، بیمه تعاون، بیمه کارآفرین و ... است. 🔹۱۱۵ میلیون رکورد اطلاعاتی مردم شامل: نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر، شماره تلفن/موبایل، شماره شناسنامه، کد ملی، کد ملی شرکت و ... در اختیار این گروه هکری است. تنها اطلاعات و دیتای لو رفته از دو شرکت ابتدایی این لیست روی هم ۳۵ میلیون رکورد است. 🔹لازم به ذکر است که هیچ کدام از این شرکت‌ها در خصوص این اطلاعات لو رفته نه اظهار نظری داشته‌اند، نه مسئولیتی به عهده گرفته‌اند و نه حتی عذر خواهی کرده‌اند.
📷تصویری بدون حجاب از رویا نونهالی در حال سخنرانی در مراسم "شب ایران درودی" در خانه هنرمندان 🔹رویا نونهالی بازیگر سینما، همچنین از داوران مسابقه پرخرج استعدادیابی عصر جدید بود که از شبکه ۳ پخش می‌شد. 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اَلسَّــــلامُ عَلَــى الْحُسَیْـــنِ وَ عَلى عَلِـىِّ بْنِ الْحُسَیْـــنِ وَ عَلـــــى اَوْلادِ الْحُسَیْـــنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْـــنِ
امیرالمومنین علیه‌السلام چه بسیارند عبرت‌ها و چه کم‌اند عبرت گیرنده‌ها. این موش کور هم به زودی حالیش میشه که خدایی هست یا نه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حال و هوای اربعین از نگاه دوربین بلاگرهای اروپایی و آمریکایی؛ این مقدار از سخاوت باورنکردنی است! موکب‌ها تعریف انسانیت، سخاوت و محبت است، آرمان‌هایی که حسین(علیه‌السلام) با آن شناخته می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥رهبری گفتن داریم به قله ها میرسیم و بعضی ها مسخره کردن. 💥این فیلم رو نشون عقده ای های خود تحقیر بدین.
‌‌‌‌‌‌‌ 📌 در مهد دموکراسی و مثلا آزادی ، برای ممنوعیت می‌گذارند ، بعد انتظار دارند در ایران برای بی‌حجابی ممنوعیتی وجود نداشته باشد !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عصبانیت شبکه‌های فارسی زبان از شرکت پر شور مردم در پیاده‌روی اربعین؛ این بار شبکه ضد ایرانی اینترنشنال: پیاده‌روی اربعین هیچ ارتباطی به ایرانی‌ها ندارد؛ این جمعیتی که در پیاده‌روی اربعین می‌بینید ایرانی‌ها نیستند، حکومت از کشورهای دیگر آدم می‌آورد
1_6288594037.mp3
1.92M
▪️بنازم آنکه دایم گفتگوی کربلا دارد ▪️دلی چون جابر اندر جستجوی کربلا دارد ▪️به یاد کاروان اربعینی با گریه می گوید ▪️همی بوسم خاکی را که بوی کربلا دارد 🔳فرا رسیدن اربعین حسینی تسلیت باد 🌱 آخرین روز چله زیارت عاشورا به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) 😔
1_6544997470.mp3
7.3M
من جابمونم، مردن که بهتره .. ای حبیبم هرجا غیر‌ از کربلا باشم غریبم💔 🌱 قرائت در 🌿 در صورت سهیم شدن اطلاع دهید @shahid_ahmadali_nayeri 😭😭😭
📣 مراسم عزاداری دانشجویان سراسر کشور فردا همزمان با اربعین حسینی در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 یکی از بزرگ‌ترین کاروان های زائران پیاده اربعین ، پس از رسیدن به بین الحرمین، در حرکتی نمادین، حمایت قاطعانه ی مسلمانان از قرآن را، به نمایش کشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مگه میشه این جمعیت رو دید و لذت نبرد؟! هم‌اکنون اربعین حسینی عمود ۱۳۱۳ الحمدلله به زائران حسین علیه السلام الحمدلله به عاشقان حسین علیه السلام
1_1183992423.mp3
3.85M
🌿 قرار عاشقی 🌾 زیارت اربعین 🌱 قرائت زیارت اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) 🎤با نوای حاج 😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏چه کربلا نرفته ها که کربلایی شدند..! مسافران کربلا ، یاد شهدایی که در حسرت زیارت دنیایی موندن (ولی به وصال حقیقی رسیدند) باشید.
از خدمات دادن به بی‌حجابها رسیدند به خدمات دادن به سگ های سگبازِ بی حجاب..! ❌️ ارائه خدمات به میکروبی که با سگ به بانک صادرات شعبه 447 ونک آمد!