eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
شهید محمدعلی رجایی دومین رییس جمهور ایران: من این جمله تاریخی امام، در برابر محاصره اقتصادی آمریکا را به شما یادآوری میکنم، و بعد به جمله‌ای که لازم است در این زمان به آن بپردازیم. وقتی آمریکا اعلام قطع رابطه و محاصره اقتصادی کرد، به علت اینکه ما در رژیم منفور و معدوم عادت کرده بودیم به داشتن ماشین لوکس و داشتن زندگی شاهانه، منتظر بود که فلج بشویم. امام، جالب‌ترین و عمیق‌ترین جمله را در رابطه با برخورد ما با این مسئله بیان کردند که آمریکا با شنیدن این جمله کمرش شکست. زیرا که امام نگفت ما هرجور باشد ماشین آخرین سیستم به دست می‌آوریم. آن جمله این بود که امام گفت: «ما روزه می‌گیریم». این جمله بود که کمر آمریکا و همفکرانش را در صحنه‌ی مبارزه حق و باطل لرزاند و شکست. امروز این جمله‌ها و این حرکت‌ها انحرافی است که گفته شود ما از آمریکا اسلحه می‌گیریم تا با آمریکا بجنگیم. یعنی چه؟ ما به خودمان متکی خواهیم شد و از خودمان مایه خواهیم گذاشت. ما با داشتن امامی چون حسین(ع) که وقتی دید برای پیروزی حق باید از خون و همسر و فرزند و شیرخوار و خانواده بگذرد، از آنها گذشت، در صورتی که اگر گوشه چشمی به یزید نشان می داد از تمام این ها برخوردار بود. پس با داشتن چنین امامی، و با تبعیت از چنین مکتبی که زندگی را داشتن عقیده و پیکار در راه آن معرفی کرده، راه ما در آینده اتکای به خود است، ولو در جنگ. اگر آمریکا و همفکرانش به ما بگویند، سازش کنید تا گندم به شما بدهیم، ما یک نان را ۳۶ میلیون نفری خواهیم خورد ولی زیر بار این ذلت نخواهیم رفت. 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
جریان و نخبگانِ تخدیری دست به کار شدند... تعجب نکنید! وقتی ولی فقیه رو هزینه می‌کنند دیگه که فدایی ولایت فقیه بود که به طریق اولی هزینه خواهند کرد... خوش‌انصاف‌ها شما که وقتی زنده بودند هر جوری بود آزارشون دادید و لجن‌پراکنی کردید و حتی تشنه به خونِ شهید رییسی هم بودید و بعد شهادت هم بهشون رحم نکردید و در پخش زنده با دروغ‌های فضایی، دورانِ لجن و خسارتِ محضِ خودتون رو به کارنامه درخشانِ ایشون نسبت دادید و رأی جمع کردید! دیگه این سطح از وقاحت باورنکردنی بود! تولید و انتشارِ مطالبی برای هزینه کردنشون در مسیرِ خلافِ نظرِ رهبر! از آزارِ روحِ دست بردارید! کاش همون‌طور که برای توجیهِ مسیرِ خلافِ نظرِ ولی خدا از ایشون مایه می‌گذارید، هزینه می‌کنید و تولید محتوا می‌کنید! همون محتوایی که از کارنامه پربار ایشون تولید شده هم بدون حتی یک ریال هزینه فقط منتشر می‌کردید و با کارنامه فاجعه‌بار خودتون مقایسه می‌کردید و در بقیه موارد استناد می‌دادید! کی فکرش رو می‌کرد چنین چیزهایی بر قلم‌ها و زبان‌ها جاری بشه بعد از این سخنان رهبر شهید: «این برجستگی‌ها را می‌دیدند اما کتمان می‌کردند، بلکه عکس آن را می‌گفتند ... بعد از فقدان رئیس جمهور عزیز همه جریان‌ها از خدمات او حرف میزنند؛ دلم برای رئیسی سوخت، در زمان حیات او یک کلمه حاضر نبودند از این حرفها بزنند» [بیانات رهبر شهید در ۳۵امین سالگرد ارتحال امام خمینی - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴] پ.ن: پاسخ درخوری خواهم نوشت! منتظر باشید... 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 لحظه ورود رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی(ره) در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلم لحظه‌ای که رهبر انقلاب به حاج محمود کریمی گفتند: 📢 بخوان... 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢 رهبر انقلاب، امشب: آقای کریمی! «ای ایران» بخوان... 📝 رهبر انقلاب امشب، خطاب به آقای محمود کریمی فرمودند: اگر خسته نمی‌شوی «ای ایران» بخوان! 👈 لحظاتی از نوای «ای ایران خدایی» حاج محمود کریمی در مراسم عزادارای شب عاشورا با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) 💻 Farsi.Khamenei.ir
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
فکر نمی‌کنم کسی بیشتر از ایشون ایران رو دوست داشته باشه... و از اون طرف ایرانی‌ها کسی رو بیشتر از ای
شبِ عاشورای سالِ پیش گفتم: «فکر نمی‌کنم کسی بیشتر از ایشون ایران رو دوست داشته باشه... و از اون طرف ایرانی‌ها کسی رو بیشتر از ایشون دوست داشته باشند...» امروز همه جهان فکر که هیچی! با دیده‌یِ یقین دیدند! اگر قبول نمی‌کنید کافیه مطالب کانال بدرقه‌یِ آقایِ شهیدِ ایران رو بخونید: @Badraghe_agha @Badraghe_agha @Badraghe_agha
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
وقت دیدم بچه‌انقلابی‌ها این رو منتشر کردند، به قدری اعصابم خورد شد که اصلاً به عدد دقت نکردم! حتی اگر عدد درست هم باشه، شهید رییسی در طول تمام ریاست جمهوری یعنی ۳ سال، فقط ۱۸ میلیون دلار واردات در حوزه مواد غذایی داشتند! الان حداقل حرف از ۶ میلیارد دلار هست! یعنی ۳۳۰ برابر! پس این لجن رو حتی با مزخرفی که منتشر کردید هم نمی‌تونید توجیه کنید! پ.ن: الان محتوا داره واردات مواد غذایی رو توجیه می‌کنه ولی حتی اگر بهانه آوردید که گستره واردات وسیع‌تر هست اگر باز مطالب‌تون رو چشم‌بسته بپذیریم و صحت‌سنجی نکنیم و با بالاترین تقریب و حجم کل واردات دولت شهید رییسی حساب کنیم میشه ۳۰۰ میلیون دلار اونم در طول ۳ سال! و باز کاری که می‌کنید ۲۰ برابرِ کل ریاست جمهوری شهید رییسی هست! خودتون عدد رو مقایسه کنید و ببینید که به درصد هم نمی‌رسه در کل واردات ما:
هدایت شده از پایگاه خبری بردار
📌تجارت خارجی ایران از ۱۳۰ میلیارد دلار گذشت رئیس گمرک: ▫️ارزش تجارت خارجی غیرنفتی ایران در سال ۱۴۰۳ با رشد ۱۱.۳۹ درصدی به ۱۳۰ میلیارد و ۲۱۹ میلیون دلار رسید. ▪️صادرات غیرنفتی با رشد ۱۵.۶۲٪ درصدی ۵۷.۸ میلیارد دلار شد و میزان واردات با رشد ۸.۲۲٪ به ۷۲.۳ میلیارد دلار رسید. ▫️مقاصد اصلی صادرات کشورهای چین، عراق، امارات، ترکیه، پاکستان، افغانستان و هند بودند. ▪️کالاهای عمدۀ وارداتی، طلا (۸.۰۵ میلیارد دلار)، ذرت دامی، گوشی همراه، کنجاله و دانه سویا، برنج و قطعات خودرو بودند. ▫️مهم‌ترین شرکای وارداتی نیز کشورهای امارات، چین، ترکیه، آلمان، هند، هنگ‌کنگ، روسیه بودند. 🔖پایگاه خبری بُردار | @Bordarna |