eitaa logo
🇵🇸🇱🇧کنشگری
9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
872 ویدیو
1.4هزار فایل
📲میکرورسانه کنشگری 🧩 نوآوری اجتماعی و فرهنگی 🎯 ارایه الگوهای کنشگری و طرح عملیاتی 👨‍💻 پایگاه حمایت فکری از کنشگران میدانی ✍️راهبرمحتوایی: @admin_activism گروه ایده پردازی فرهنگی👇 https://eitaa.com/joinchat/3205628134Ced1e760985
مشاهده در ایتا
دانلود
Jazb ba Che - Motallebi Pour.mp3
577.4K
💠 جذب با چه ابزاری؟؟ 🧲 | 🆔@activism_ideas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸صحبت‌های مهم شهید منصور خادم صادق که دو روز پیش همسر و دخترش توسط هنجارشکنان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند: 🔸ای امت حزب الله نسبت به جامعه‌تون بی تفاوت نباشد.جذب کنید انسان‌هایی رو که از خدا طرد شدند. اول جذب‌شون کن دوم ارشاد و هدایت... 🧲 | 🆔@activism_ideas
نقطه سر خط-جذب وتثبیت.pdf
295.2K
♨️یکی از مهم‎ترین فعالیت های هر مجموعه فرهنگی توجه به جذب نیروهای نوجوان،و برنامه ریزی برای تواندسازی آن‌ها، با هدف پویایی مجموعه و تولید نیروی انسانی خلاق و اثر گذار است👌 💯...برای رسیدن به این منظور، حتما باید با برنامه ریزی و همفکری در جلسات هیات اندیشه ورز، خط راه، حرکت در این مسیر را، مشخص کرد. 📒جزوه پیش رو👆 با موضوع: شیوه های جذب و تثبیت (فرصت ها وتهدیدها)، به نکاتی در این موضوع پرداخته است. 🧲 | 🆔@activism_ideas
1_4725922016(2).pdf
4.91M
📘کتاب مسجد داری نمونه 🕌ویژگی های مسجد نمونه و امام جماعت نمونه 🔰بهترین شیوه های جذب افراد به مسجد 🧲 | 🆔@activism_ideas
tabligh.pdf
1.44M
🔺روانشناسی و مهارت‌های رفتاری در تبلیغ غیرمستقیم ✍️محمدحسین قدیری 🧲 | 🆔@activism_ideas
🔺️باید باحجاب و بی‌حجاب را با هم جذب کرد. 🧲 | 🆔@activism_ideas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢خانم دولوکس 📌 اگر ما حزب اللهی ها با محبت کسی رو جذب نکنیم پیداست که ما بی عرضه ایم.. 🔹 ماجرای خرید بلیط برای یک روحانی توسط خانم ضعیف الحجاب، از حاج آقا قرائتی 🧲 | 🆔@activism_ideas
بشناس تا بشناسونی.mp3
2.33M
🎙پادکست ⁉️ چگونه قدرت اقناع پیدا کنیم؟ 🔺 تشَر و توشور ماندگار نیست! 🧲 | 🆔@activism_ideas
مدل ویکی پدیا در بسیج!.mp3
2.75M
⁉️ آیا مدل کار ویکی‌پدیایی در بسیج دانشجویی قابل اجراست؟ ✴️ فضای مشارکت جمعی را ایجاد و باز کنید 🔺 بسیج یعنی جمع‌سپاری! 🧲 | 🆔@activism_ideas
علل گرایش نوجوانان به گروه BTS‼️ گروه موسیقی BTS توانسته است از سه عنصرِ، و نوجوانان استفاده کند و با ایجاد یک هویت متناسب این نیازها، باعث جذب نوجوانان زیادی شود و از این طریق سبک زندگی نامناسبی را به آنان القاء نماید. نوجوان امروزی را باید تامین کرد. آسیب‌های امروزی حوزه نوجوانان که قدری در فتنه مهسایی اخیر مشاهد شد، ضرورت ورود تخصصی به حوزه نوجوان و عدم تلفیق آن با حوزه "کودک" و "جوان" را می‌رساند. تولید سبک‌زندگی جذاب و اختصاصی نوجوانانه متناسب با مقتضیات زمان از جدی‌ترین و حیاتی‌ترین فعالیت‌های حوزه نوجوان است. 🧲 | 🆔@activism_ideas
⬅️ برخی از دلایل شهرت گروه BTS🔻 ۱. حمایت گسترده رسانه ای در جهان ۲. قالب شکنی و ارائه خلاقانه ۳. بهره گیری از تبلیغات پنهان و غیر مستقیم ۴. تیم حرفه ای طراحی چهره، لباس و اندام ۵. اجراء در لوکیشن های نوجوان پسند ۶. مخاطب شناسی فعال، پویا و دائمی ۷. بهره گیری از تیم روانشناس و مردم شناس ۸. ذائقه سازی، ذائقه سنجی و ذائقه پروری ۹. بهره گیری از قابلیت های علوم شناختی ۱۰. تسلط به قواعد افزایش نفوذ در فضای مجازی و رسانه های نوین ۱۱. آمیختگی پنهان با قدرت های خرد و کلان سیاسی و امنیتی ۱۲. هدف گیری ضمیر ناخودآگاه مخاطب ۱۳. جذب مخاطب نوجوان ۱۴. افراط در استفاده از انگاره های ذهنی مبتنی بر آزادی، رهایی، بی قید و بندی و ... ۱۵. حرکات تیمی موزون و هماهنگ، با قدرت تکرارشوندگی ۱۶. مرجعیت موسیقایی ... ۱۷. تحریک و تهیج احساسات ۱۸. هویت جنسی پنهان (جنسیت مذکر و آرایش مونث) ۱۹. توسعه زیرساخت های فناورانه ۲۰. دسترس پذیری آثار تولیدی و ... ✍️ محمد قنبری 🧲 | 🆔@activism_ideas
🔸میدونستید روزنامه جام جم بیش از 6500 نشریه برای نسل نوجوان منتشر کرده است! 🔸میدونستید فراخوان ذائقه شناسی نسل زد بیش از صد اثر را منتشر کرده! ♻️اگر میخواهید به این آثار دسترسی داشته باشید به ادرس زیر مراجعه کنید👇 🌐https://www.jamejamdaily.ir/Newspaper/Archivepage?Type=2 🌐https://eitaa.com/Cultural_governance/2069 🧲 | | 🆔@activism_ideas
⏱ سیاست‌ها و ایده‌های رسانه‌ای مرتبط با *ناکامی جریان معاند برای بهره‌برداری از سالگرد اغتشاشات* 🪦 علیرغم آن که معاندین با تمام توان و با استفاده از حربه‌هایی چون دروغ‌پراکنی، قهرمان‌سازی، واهمه‌افکنی و سیاه‌نمایی، *سعی داشتند در سالگرد اغتشاشات اقدام به تحریک مردم و ایجاد آشوب در کشور نمایند اما این ایام بیش از هر چیز مبدل به سالمرگ اغتشاشات شد* و لذا شایسته است به منظور بهره‌برداری مثبت از اتفاقات رخ‌داده در این روزها، سیاست‌ها و ایده‌های رسانه‌ای زیر پیگیری شود: 🔹 مسیح علینژاد اخیراً اعتراف کرده که آمریکا از او خواسته است تا به خاطر هزینه‌های زیاد تأمین امنیتش، هویت خود را تغییر داده و در جایی پنهان شود که این موضوع می‌تواند دستاویزی برای *تمسخر ساده‌لوحی، خیانت و حماقت اپوزیسیون در پشت کردن به وطن* و دوستی با دشمنان پلید جمهوری اسلامی باشد و همچنین بهانه‌ای برای *هراس‌افکنی میان آنان* و نیز *بازتأکید بر غیرقابل‌اتکا بودن غرب* در حیطه روابط خارجی باشد که پیشنهاد می‌شود در قالب کاریکاتور و توئیت به آن پرداخته شود. 🔸 صوت اعتراف طنزآمیز مسعود بهنود به ساده‌لوح بودن رضا پهلوی با استفاده از عبارت «اندازه گاو نمیفهمه!» انتشار نسبتاً گسترده‌ای درفضای مجازی داشت که می‌تواند باب *برجسته‌سازی اشتباهات فاحش و خنده‌آور رضا پهلوی* در زندگی شخصی و سیاسی‌اش با محوریت و در قالب کاریکاتور، ویدئوکلیپ، عکس‌نوشت و توئیت باشد. 🔹 شعار «ما ملت کبیریم، ایرانو پس میگیریم» که توسط رضا پهلوی مطرح شد، بیش از هر شعار دیگری در فضای مجازی استفاده شد که خوب است موجی مردمی در توئیتر برای *بازنمایی از دست دادن مناطقی همچون آرارات، جزیره بحرین، دشت ناامید، جنوب اترک و غیره توسط پدرانش* و کنایه‌زنی به او برای پس گرفتن این مناطق از بیگانه پیشنهاد می‌شود. 🔸 برخی منابع امنیتی خبر داده‌اند که طرح *ترور پدر مهسا امینی که توسط یکی از گروهک‌های تروریستی کُرد در مسیر آرامستان سقز طراحی ‌شده بود، قبل از انجام، توسط نیروهای امنیتی خنثی شد؛* همزمان با این اتفاقات، پدر مهسا امینی توسط نیروهای امنیتی تا زمان برگشتن شرایط به حالت عادی تحت مراقبت قرار گرفته است اما معاندین شایعه دستگیر و زندانی شدن وی را مطرح کرده‌اند که پیشنهاد می‌شود ضمن برجسته‌سازی خبر نقشه ترور و تلاش نظام برای حفظ جان وی، بر این نکته تأکید شود که علیرغم همه انتقاداتی که در این یکسال وی به حاکمیت ابراز داشته، نه تنها هیچ‌گاه دستگیر نشده، بلکه حفظ جان وی در اولویت نظام است. 🔹 *تقدیر از تلاش‌های بی‌نظیر نیروهای امنیتی و انتظامی* با اشاره به خنثی‌سازی برخی از خطرناک‌ترین عملیات‌های تروریستی و خرابکاری خنثی‌شده در روزهای اخیر ذیل هشتگ . 🔸 تهیه اینفوگرافی و ویدئوکامنت برای بازنمایی *آمار شهدا و جانبازان حوادث اخیر، تعداد تروریست‌های دستگیر و کشته شده، اسامی گروهک‌های تروریستی فعال، تعداد حوادث امنیتی و غیره* تا پایان روز ۲۵ شهریور. 🔹 تهیه ویدئوکلیپ‌هایی مروری و سریع از *زندگی عادی و روزمره مردم در نقاط مختلف کشور* و نیز عزاداری‌های آنان در خیابان به مناسبت شهادت امام رضا (ع) و تأکید بر این موضوع که مردم اعتنایی به فرخوان دشمنان وقیح ایران نکرده‌اند. 💡 خوب است محتوای فوق ذیل منتشر گردد. 🆔@activism_ideas
🔸🔹در کلیساهای خانگی چه می‌گذرد؟ 🔸مبشران مسیحی از دیرباز در قالب‌های متنوعی اقدام به تبلیغ می‌کردند. یکی از فعالیت‌های تبلیغی حضوری مسیحیت تبلیغی محافل محرمانه‌ای است چه از آن به عنوان کلیساهای خانگی یاد می‌شود. 👈 در واقع کلیساهای خانگی، منازلی هستند که مبلغان مسیحی و یا افراد تازه جذب شده، مالکیت و یا اجاره‌ی آن‌ها را در اختیار دارند و به صورت مخفیانه و زیرزمینی، مشغول تبلیغ مسیحیت صهیونیستی و گمراه کردن جوانان کم‌اطلاع ولی جویای جذابیت معنوی هستند. 🔸این محافل عمدتاً شاهد مراجعه‌ی جوانان تازه جذب شده هستند که موقعیت بسیار خوبی را برای میسیونرها یا همان مبلغان حرفه‌ای پدید می‌آورد که از این جوان یک مهره‌ی سرسپرده بسازند. 🔸بررسی‌ها نشان می‌دهد این مجامع زیرزمینی نسبت به کلیساهای ساختمانی، مزیت‌هایی دارند که برخی از آن‌ها را می‌توان این‌گونه شمرد : 🔸 جذابیت‌های کاذب کلیسای خانگی 🔸 شکل خصوصی و محرمانه‌ی جلسات 🔸 کم‌هزینه بودن کلیسای خانگی 🔸 حمایت‌های مالی بیشتر 🔸 عدم نیاز به مکان مشخص در کشور ما نیز، این پدیده در حال رشد است و به گفته‌ی منابع آگاه، بیشترین آمار در خصوص کلیساهای خانگی مربوط به شهرهای تهران، کرج و رشت است و طبق گزارش‌های مردمی در شهرهای مذهبی مثل قم و مشهد هم تعدادی کلیسای_خانگی دیده شده است. با توجه به این موضوع که در ایران اسلامی، مسیحیان دارای کلیسا هستند این سوال مطرح می‌شود که چرا این کلیساهای خانگی به صورت مخفیانه و زیرزمینی فعالیت می‌کنند. در واقع امروزه ترویج فساد و بی‌بند و باری و هوس رانی مبلغان تبشیری در کلیساهای خانگی و استفاده ی ابزاری از شراب ، موسیقی و فحشا در جهت جذب افراد ، به جایی رسیده است که کلیساهای رسمی ، آنان را تکفیر کرده‌اند . اعترافات برخی فعالان کلیساهای خانگی تبشیری هم مؤید این ادعاست که این اماکن که نام کلیسا را بر خود نهاده‌اند ، نه تنها مکانی برای عبادت نیستند ، بلکه به مکانی برای ترویج موضوعات غیراخلاقی و اعمال خلاف عرف و مذهب و مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده‌اند و برخلاف کلیساهای رسمی که خود را در مسائل سیاسی دخیل نمی‌کنند ، کلیساهای خانگی شدیداً سیاسی شده و به سوی خشونت‌گرایی حرکت می‌کنند . به اذعان پژوهشگران این حوزه ، شاخصه‌های مشترک کلیساهای خانگی در ایران را می‌توان در چند مورد بیان کرد : ۱.تشکیل محافل مخفیانه ۲.ارتباط با کشورهای بیگانه ۳.خشونت‌گرایی و ترور درون‌ گروهی ۴.گرفتن تعهد سرسپردگی از افرادی که جذب مسیحیت تبشیری می‌شوند ۵.استفاده از روش‌های کنترل ذهن برای جذب افراد. 🧲 | 🆔@activism_ideas
🔶اثر مجموعه 🔷 اثر پژوهشی با محوریت کنشگری اجتماعی_سیاسی زنان در تاریخ اسلام ✔️توصیه میکنم به همه فعالان فرهنگی و اجتماعی این کتاب رو بخوانند. 📚سفارش کتاب از طریق آیدی روابط عمومی مجموعه شناخت رهبری در ایتا ↙️ 👉 @Mosafer1424 🆔@activism_ideas
🌟 یک تنه ✌️ وقتی که خدا به حرکت امام خمینی(ره) برکت ویژه‌ای داد 💚 دل‌ها جذب امام شد 💛 🧲 🆔@activism_ideas
👩‍🎓 سه الگو در مواجهه با کشف حجاب دانشجویی 1⃣ الگوی دکتر زاکانی: برجک زنی! • در این الگو دختر دانشجو بخاطر کشف حجاب از حرف زدن منع نمیشود و تریبون می گیرد اما جایش در مضمون حرف، گیر می افتد. در پاسخ با تیکه و طعنه جبران می شود که: ولش کنید شاید بخواهد نماینده داعش باشد! فقط بدانند اگر گیر داعش می افتادند چه بلایی سرشان می آمد! • این الگو را: - حزب اللهی های سیاسی تر بیشتر پذیرفتند. با بی حجابی او کنار آمده بودند اما تعرضش به رهبر انقلاب را هو کردند! - مذهبی ترها تریبون دهی به بی حجاب را رسمیت شماری و مشروعیت بخشی به کشف حجاب خواندند! - برخی هم بخاطر شرایط شریف ترجیح اش دادند! • این الگو، تهاجمی و بیش از حفاظت از ارزشهای خود به فکر زدن ارزشهای طرف است؛ نتیجه اش روکم کنی است نه اقناع یا جذب و...! لذا در شرایطی که دوماه گذشته در شریف شکل گرفته بود، این الگو نزد برخی یک پاسخ تلقی شد. 2⃣ الگوی برادر خضریان: منع گفتگو! • در این الگو با ادب و متانت شرط گفتگو را احترام به قانون و اسلام می خواند و از اول پرسش دانشجو بی حجاب را منوط به حجاب سر کردن می کند! • این الگو را: - مذهبی ترها ترجیح دادند چون کشف حجاب را به رسمیت نشناخت؛ حتی اگر این دانشجو و مثل او سالن را ترک می کردند و دیگر هم در چنین جلساتی شرکت نکنند! • این الگو بر حفاظت از ارزشهای خود بیش از درگیری مستقیم با طرف مصرّ است‌. می خواهد سر خطوط قرمز بایستد؛ مهر تایید بر کشف حجاب نخورد و کوتاه آمدن از حجاب برداشت نشود. اگر بتواند در گام بعد بی حجاب را به سالن هم راه نمی دهد. • نتیجه اش جدا کردن صف از بی حجابها با فشار غیر مستقیم برآنهاست. البته بسته به تعداد طرفدار، یا به غلبه ظاهری می رسد و یا بخاطر رعایت نشدن ارزش حجاب توسط اکثر حضار، دیگر خود در آن محیط ها حاضر نمی شود؛ مثل حاضر نشدن در جشنواره های رسمی هنری یا برخی مراکز خرید و... • شرایط افول اغتشاشات خیابانی به همراه باقی ماندن کشف حجاب ها و عادی شدنش، این الگو را نزد برخی موجّه می کند. 3⃣ الگوی سوم: گفتگوی مشروط! (نمونه ندارم!) • در این الگو مقام مسئول پاسخ خود را مشروط می کند به اینکه: من پاسخ سؤال شما را می دهم یا اگر اشکالتان وارد بود می پذیرم به شرطی که شما هم سؤال و اشکال بنده را جواب دهید! اگر دانشجو حاضر نشد و رفت ؛ چیزی از جنس الگوی۲ قابل صورت بندی است. اگر پذیرفت، پس از پاسخ به سؤالش یا قبول اشکالش، از کشف حجاب او سؤال و به آن اشکال می شود! • الگوی۳ گرچه ژست الگوی۲ را ندارد لکن کشف حجاب را جای ندید گرفتن، پاسخگو می کند. به نوعی بین رسمیت نشمردن کشف حجاب و پاسخگو کردنش جمع می کند. - بعضی همین قدر را عقب نشینی از قانون و انفعال می دانند و الگوی۲ را ترجیح می دهند. - پاسخ طرفداران این الگو یک کلام است: در همه جاهایی که امر به معروف واجب است، قانونی (آن هم قانون خدا) نقض شده است! در همه باید راه اثر بخشی را باز کرد. • مغزای اصلی این الگو بر ولایت طرفینی همه افراد جامعه و بالتبع امر و نهی های متقابل(۷۱/توبه) است؛ وقتی او حق دارد به مسئول اشکال کند، مسئول هم حق دارد به کشف حجاب او اشکال کند. منطقاً "به تو چه؟" از دو طرف رخت بر می بندد و عادتاً راه برای تاثیر و تأثر باز می شود. • هسته سخت کشف حجاب در ماه های اخیر، آنرا یک سلیقه و سبک زندگی شخصیِ غیر قابل گفتگو گرفت و دست به کشف حجاب زد. امیدش این بوده بتواند زنان زیادی را با خود همراه کند تا برخورد را پرهزینه و سخت کند. الگوی ۱و۲ بیشتر روی فاصله ها می ایستد. تحقیر او یا رعایت ویترین رسمی (ولو به یک شال عقب افتاده) برایش مهمتر از تاثیر و تأثر طرفینی است. *⃣ هریک از سه الگو به "لحاظ ذاتی" و به "لحاظ موقعیت و شرایط" قابل ارزش گذاری است. هریک مبتنی بر درکی از ارزشها و روش تحقق آن و هم مبتنی بر محاسبه ای از وضعیت حجاب و کشف حجاب در جامعه است. با همین دو می توان سه الگو را ارزش گذاری یا در موقعیت های متفاوت تجویز یا منع اش کرد. 📝 محسن قنبریان ۱۴۰۱/۹/۲۲ 🧲 | 🆔@activism_ideas
📗 کتاب روش تبلیغ چهره به چهره به شما کمک میکند تا در مواجهه با عموم مردم و اقشار مختلف خوش بدرخشید. ✳️ در این کتاب از نظریات اندیشمندان غربی استفاده نشده و کاربردی ترین و عالی ترین آموزه ها از سیره رسول اکرم صلی الله علیه و آله اهل بیت عصمت و طهارت ، علما و شهدا استفاده شده است. 1️⃣ درس اول : اصول تبلیغ چهره به چهره. 2️⃣ درس دوم : جذب 3️⃣ درس سوم : ارتباط گیری 4️⃣ درس چهارم : هدایتگری 🧲 | 🆔@activism_ideas
📌 جذب جوانان به قیمتی نباشد 🔻رهبرمعظم‌انقلاب: ▪️مواظب باشید جوانها به هر قیمتی نباشد؛ این جور نباشد که برای اینکه این جوان خوشش بیاید، ما فلان آهنگ نامناسب را مثلاً فرض کنید در شعر مدح یا شعر مصیبت به کار ببریم. ▪️ جذب لازم است، واجب است، مفید است، امّا با حفظ ساختار صحیح. ▪️مراقب باشید که به مناسبت اینکه انسان میخواهد جوانها را جذب کند، ترکیب و آن حقیقت و هویّت مدّاحی از بین نرود. 🧲 | 🆔@activism_ideas
✒️ پرورش مهم‌تر از آموزش 💌 لوح سفید و آماده دانش‌آموزان نیاز به ساختن دارد... 🌱«باید کار پرورشی جذّاب باشد، بچّه‌ها را فراری نباید بدهد؛ باید جوری باشد که بچّه‌ها به طرف آن جذب بشوند. تقویت هویّت ملّی، تقویت عشق به میهن، تقویت پرچم ملّی، تعلیم سبک زندگی اسلامی و ایرانی، در شمار اصلی‌ترین کارهایی است که بایستی انجام بگیرد.» ۱۴۰۲/۲/۱۲ 🧲 | 🆔@activism_ideas
▫️جذب حداکثری و دفع حداقلی ▪️گفتاری از حجت‌الاسلام سیدهاشم الحیدری 🔻حجت‌الاسلام سیدهاشم الحیدری، از علما و رهبران جبهه مقاومت در عراق در «اولین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین» که در آبان ماه سال ۱۳۹۴ برگزار شد، به بیان نکات و تذکرات مهمی پیرامون کیفیت حضور هیأت‌های ایرانی در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی پرداخت. 👇🏻دریافت فایل رایگان منشور از پایگاه جامع محتوایی هیأت: ▫️heyat.co/p/2037 🧲 | 🆔@activism_ideas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | آیت الله خوشوقت(ره) ✅راه جذب نوجوان و جوان به مسجد چیست؟ جواب کلیدی را از آیت الله خوشوقت بشونید. 🧲 | 🆔@activism_ideas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️آموزش یک دوره اصول جذب با امام خامنه‌ای در ۴۰ ثانیه 🧲 | 🆔@activism_ideas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد میثم مطیعی به برخی نوآوری‌‌ها در هیأت‌های عزاداری به بهانه جذب مخاطب 🔰 حاج میثم مطیعی در برنامه حسینیه معلی: 🔺 جذب به چه قیمتی؟ با چه عمق و ماندگاری؟ 🔺 خلاقیت و نوآوری خیلی خوب است اما باید تا جایی باشد که ماهیت هیات تغییر نکند و هیأت، هیأت بماند. 🔺 ما به عنوان مداح غیر از خواندن، باید در پیشگاه سیدالشهداء(ع) باید پاسخگو باشیم که آیا پاسدار مرزهای ستایشگری بودیم یا نه؟! 🧲 | 🆔@activism_ideas