آره من بیجنبهم!
خیلیم زیاد بیجنبهم!
پس دیگه لطفاً سعی نکن سر تا پامو با آب یکی کنی!
سعی نکن منو بترسونی!
سعی نکن به شوخی بزنی تو ذوقم!
سعی نکن...
آره! هزاران شوخی بیمزه و مسخرهای که اصلا دوستانهش هم زشته!.
هدایت شده از همرت
هیچی نیست بابا. ما فقط میخواسیم متن توافقنامه زودتر امضا شه، بهجای کارای وقتگیر ترجیح دادیم نامه رو بزنیم سر موشک. تهران تلآویو میره زیر چهارصد. اینارم من باید بهتون بگم؟