eitaa logo
کانال فرق و ادیان
2.6هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
619 ویدیو
145 فایل
👇جهت عضویت کلیک کنید. لینک مستقیم عضویت در کانال: https://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e - انتشار مطالب، خبر و آثار در کانال - ارتباط با ادمین - تبلیغات 🔰 @Adminkhatam🔰⁦
مشاهده در ایتا
دانلود
برتر از حج خانه خدا قالَ الإمَامُ الصّادِقُ عليه السلام: وَ اللَّهِ لَوْ أَنِّي حَدَّثْتُكُمْ بِفَضْلِ زِيَارَتِهِ وَ بِفَضْلِ قَبْرِهِ لَتَرَكْتُمُ الْحَجَّ رَأْساً وَ مَا حَجَّ مِنْكُمْ أَحَدٌ. امام صادق عليه السلام فرمودند: ...و الله قسم اگر در مورد فضیلت زیارت حسین عليه السلام وفضیلت قبر ایشان با شما سخن بگویم به تحقیق حج را بطور کلی ترک می کنید ودیگر کسی از شما به حج نخواهد رفت... کامل الزیارات، باب: 88، حدیث:1 🔰 @adyanuniv 🔰
چه کرده‌ای که جهانی به تو یقین دارد؟ برای دیدنِ تو، شوقِ این‌چنین دارد تو کیستی که به یادت پس از هزاران سال جهان، قیامتی از جنس دارد...
✅ متن هایی که بود، ولی الان نیست... 🔹 شریعت زرتشتی در قرن نخستین تسلط عرب تا حدی اصلاح شده و تغییر پیدا کرده است و زرتشتیان خود مایل بوده اند که بعضی از افسانه ها و اساطیر عامی و بعضی از اعتقاداتی را که در فصول اوستا ثبت شده بود، حذف کنند. 🔰 @adyanuniv 🔰
🔴شبهات وهابیت🔴 🔻توسل🔻 ▪️قسمت نهم ▪️دلايل سلفيه بر عدم جواز توسل 4 🔻تمسک به آيه «ان تدعوهم لا يسمعوا دعائکم» يکي ديگر از آياتي که سلفيها مانند سيد محمد رشيد رضا به آن تمسک مي‌جويند اين آيه است: «و الذين تدعون من دونه ما يملکون من قطمير ان تدعوهم لا يسمعوا دعاءکم و لو سمعوا ما استجابوا لکم و يوم القيامة يکفرون بشرککم، و لا ينبئک مثل خبير» [38] . «و کساني که به جاي او مي‌خوانيد، مالک پوست هسته‌ي خرمايي هم نيستند اگر بخوانيدشان نداي شما را نمي‌شنوند، و اگر هم مي‌شنيدند، پاسخشان را نمي‌دادند و در روز قيامت، شرک شما را انکار مي‌کنند و هيچ کس چون خداوند ضمير تو را آگاه نمي‌گرداند». ▪️نقد و بررسي اين آيه در مورد مشرکين است که به جاي خدا، بتها را مي‌پرستيدند و حاجات خود را از بتها طلب مي‌کردند، خداوند مي‌فرمايد بتها مالک حتي پوسته‌ي خرمايي نيستند تا بتوانند چيزي به شما عطا کنند، اگر بتها را بخوانيد نمي‌شنوند چون جمادند و بر فرض اگر هم بشنوند به شما پاسخ نمي‌دهند چون زبان ندارند [39] . اين آيه نيز ربطي به توسل به پيامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و اولياء خدا ندارد؛ زيرا: اولا، مقايسه بت پرستان با توسل جويان بسيار نابجاست، چه بت پرستان حاجات خود را از خدا نمي‌خواهند و از بتها مي‌خواهند، اما توسل جويان حاجات خود را از خدا مي‌خواهند و پيامبر اکرم (ص) را براي اين که فرستاده‌ي خداست وسيله‌ي استجابت دعا قرار مي‌دهند. و به تعبير خود سيد رشيد رضا در تفسير المنار توسل جويان مانند ميهماناني هستند که بعضي از نيازهاي خود را از صاحب خانه و گاهي توسط اهل بيت و دوستان صاحب خانه که آنان را براي خدمت به ميهمانان گمارده است درخواست مي‌کنند و همه را از الطاف صاحب خانه مي‌دانند [40] . ثانيا، مقايسه کردن پيامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) آيت و فرستاده و حبيب خدا به بتها که در برابر خدا هستند، قياس مع الفارق است، زيرا حتي به عقيده ابن عبدالوهاب پيغمبر اکرم (ص) در قبرش زنده است و زندگاني برزخي او از زندگاني برزخي شهدا عاليتر است و صداي درودگويان را مي‌شنود [41] . ▪️ادامه دارد ... —-------------------------📚منابع : 38- سوره فاطر آیه 13 و 14 39- تفسیر جلالین و انوار التنزیل بیضاوی ج2 ص270 40- تفسیر المنار ج1 ص59 41- رساله کشف الشبهات به نقل از الرسول یدعوکم ص295 🔰 @adyanuniv 🔰
التوسل رکن الایمان والعباده - شیخ محمد سند.pdf
5.23M
📚 ✍🏻 نویسنده: استاد شیخ محمد 👈🏼 به زبان 👈🏼 کتاب التوسل رکن الإیمان و العبادة از محاظرات: آیة الله الشیخ محمد السند و بقلم: الشیخ حسن العالی به رشته تحریر در آمده است که به زبان عربی تدوین گردیده است. و به موضوعات و مسائل مربوط به توسل پرداخته است. در توسل مقصود اصلی و واقعی همان خداوند است و آنچه وسیله قرار میگیرد فقط برای نزدیکی به ذات خداوند است و کسی بر غیر این اعتقاد داشته باشد متروک و است . این کتاب شامل مقدمه و سه فصل می باشد. مولف در ابتدای مقدمه به ضعف و ناتوانی انسان، پستی و بی ارزشی این دنیا وبزرگی پروردگار یکتا پرداخته است. در ادامه فصول زیر بیان می شود. فصل اول به وجوه استدلال بر مسئله توسل می پردازد. فصل دوم تحلیل مفاد و أبعاد الفاظ یا محمد و یا علی بیان می کند. فصل سوم به ملفات توسل اختصاص یافته است. 🔰 @Adyanuniv🔰
✍🏻 نویسنده: استاد شیخ محمد 👈🏼 به زبان 👈🏼 کتاب التوسل رکن الإیمان و العبادة از محاظرات: آیة الله الشیخ محمد السند و بقلم: الشیخ حسن العالی به رشته تحریر در آمده است که به زبان عربی تدوین گردیده است. و به موضوعات و مسائل مربوط به توسل پرداخته است. در توسل مقصود اصلی و واقعی همان خداوند است و آنچه وسیله قرار میگیرد فقط برای نزدیکی به ذات خداوند است و کسی بر غیر این اعتقاد داشته باشد متروک و است . این کتاب شامل مقدمه و سه فصل می باشد. مولف در ابتدای مقدمه به ضعف و ناتوانی انسان، پستی و بی ارزشی این دنیا وبزرگی پروردگار یکتا پرداخته است. در ادامه فصول زیر بیان می شود. فصل اول به وجوه استدلال بر مسئله توسل می پردازد. فصل دوم تحلیل مفاد و أبعاد الفاظ یا محمد و یا علی بیان می کند. فصل سوم به ملفات توسل اختصاص یافته است. 🔰 @Adyanuniv🔰
قال ابومحمد الحسن العسکری(علیه السلام): «عَلاماتُ المُؤْمِنِ خمْس: صَلاهُ الْخَمْسِین، وَ زِیارَهُ الْأرْبِعَینِ وَ التَّخَتُّمُ فِی الْیمِینِ، وَ تَعفیرُ الْجَبِینِ وَ الْجَهْرُ بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم؛                                                                                            امام حسن عسکری(علیه السلام) فرمود: نشانه‌های مؤمن پنج چیز است: پنجاه رکعت نماز (نماز یومیه و نمازهای نافله)، زیارت اربعین، انگشتر به دست راست کردن، جبین را در سجده بر خاک گذاردن، بسم‌الله الرحمن الرحیم را در نماز بلند گفتن» (وسایل الشیعه/ج۱۰/ص۳۷۵) 🔰 @Adyanuniv🔰
قدامة بن مالک از امام صادق(ع) نقل می کند که حضرت فرمود: « مَنْ زَارَ الْحُسَینَ مُحْتَسِباً لَا أَشِراً وَ لَا بَطِراً وَ لَا سُمْعَةً مُحِّصَتْ عَنْهُ ذُنُوبُهُ کمَا یمَضَّضُ الثَّوْبُ فِی الْمَاءِ فَلَا یبْقَی عَلَیهِ دَنَسٌ وَ یکتَبُ لَهُ بِکلِّ خُطْوَةٍ حَجَّةٌ وَ کلَّمَا رَفَعَ قَدَماً عُمْرَةٌ»(۱) کسی که حسین(ع) را برای رضای خدا زیارت کند، نه برای خوش گذرانی و تفریح و نه به جهت کسب شهرت (و فخر فروشی)، گناهانش فرو می ریزد، همان طور که لباس در آب شسته شده (و پاک می شود) و در نتیجه، هیچ آلودگی بر او باقی نمی ماند و با هر گامی که بر زمین می گذارد، حجّی برایش نوشته می شود و با هر قدمی که برمی دارد، عمره ای برایش ثبت می گردد بحارالانوار، ج98، ص19 🔰 @Adyanuniv🔰
دفاع مقدس ۸ ساله ایران و و و نمی‌شناخت. پیر، جوان، زن و مرد به میدان آمدند تا صدام و یاران غربی وی نتوانند یک هفته‌ای به تهران برسند و این یک هفته ۸ سال طول کشید و سرانجام نیز شکستی مفتضحانه را قبول کرد. ایرانی بار‌ها نشان داده که بیعتش ایمانی است و تا پای جان پای قول و قرار خود می‌ایستد. ✝️با نگاهی به تعالیم «حضرت (ع)» در می‌یابیم که در این دین نیز همچون سایر الهی مقام والایی برای کسانی که در راه دفاع از آرمان‌های الهی جان خود را فدا می‌کنند ذکر شده. و به در راه دین و ایمان بسیار تاکید شده است؛ ماریتر (ماتیروس) یاناهاتاک را می‌توان معادل واژه شهادت در زبان دانست که به معنای سرباز خط مقدم، قهرمان، دلیر و بی باک است. ↙️بی شک در کنار غیرت ایرانی برای دفاع از خاکشان، این تعالیم نیز در حضور فعال آنان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اثر بسزایی داشته است، تا جایی که پس از فراخوان شورای خلیفه گری ایران در مراکزی، چون و و خیل عظیمی از جوانان و اقشار مختلف مسیحی برای این وظیفه ملی اعلام آمادگی کردند. 🔰 @adyanuniv 🔰
📝 اینبار قلم نویسنده کتاب سقف سفید برای رزمندگان اقلیت‌های مذهبی و بخصوص مسیحی که در هشت سال دفاع مقدس در کنار دیگر هموطنان ایرانی حضور داشتند، به رشته تحریر در می‌آید و رشادت‌های شهدای مسیحی را به تصویر می‌کشد. بی شک حضور این کتاب در بین رمان فارسی و در بین کتاب‌های شهدای ، یک اثر منحصر به فرد می‌باشد. 📔کتاب در قطع رقعی در ۹۶ صفحه به قلم و به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. ✅علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات (nashreshahidkazemi.ir) و یا از نمایشگاه مجازی دفاع مقدس روشنای خاطره‌ها (https://sooremehr.ir/tour/shelf/۴۲) با ۲۰ درصد تخفیف کتاب را تهیه نمایند. 🔰 @adyanuniv 🔰
زیارت سید الشهداء علیه السلام ●قالَ الإمَامُ الصّادِقُ عليه السلام: مَنْ زَارَهُ کَانَ اللهُ لَهُ مِنْ وَرَاءِ حَوَائِجِهِ وَ کَفَاهُ مَا أَهَمَّهُ مِنْ أَمْرِ دُنْیَاهُ وَ إِنَّهُ یَجْلِبُ الرِّزْقَ عَلَی العَبدِ، وَ یُخلِفُ عَلَیهِ مَا یُنفِقُ. ●امام صادق عليه السلام فرمودند: هر کس او را زیارت کند، خداوند در پی بر آوردن حوائجش خواهد بود و امور مهم او را کفایت می‌کند و قطعا زیارت آن حضرت باعث جلب رزق به مومن می‌شود و پولی که در این راه خرج کرده، به او بر می‌گردد. 📜تهذیب الأحکام/ج۶/ص۴۵. 🔰 @adyanuniv 🔰
کلیسای صهیونیستی جماعت ربانی سوگوار یکی از کشیشان برجسته خود (آرمان رشدی) شد. او سالهای زیادی را صرف ترویج مسیحیت تبشیری و مقابله با اسلام در میان فارسی زبانان ایران کرد حجم تألیفات فراوان او در این زمینه شاهدی بر این مدعا است. 📌آرمان رشدی از زبان خودش: بنده در سال ۱۳۳۲ چشم به جهان گشودم. از ۸ سالگی در اثر دیدن فیلم و نیز تحت تأثیر گفته‌های پدرم، به مسیح علاقمند شدم. در ۱۲ سالگی شروع به خواندن انجیل‌ها و بخشهایی از تورات موسی کردم. در ۱۵ سالگی شروع به شرکت در جلسات کلیسای جماعت ربانی کردم و یک سال بعد تعمید گرفتم. از ۱۹ سالگی مشغول به خدمت در کانون شادی شدم و به‌تدریج علاقه وافری به این خدمت یافتم، طوری که تا ۳۸ سالگی مشغول به خدمت در این جا بودم. در عین حال، در کلیسا به موعظه و مدیریت آموزشگاه کتاب‌مقدس پرداختم. در سال ۱۳۷۲ (۱۹۹۴) برای تدریس در آموزشگاه کتاب‌مقدس ایلام به انگلستان دعوت شدم و با خانواده به این کشور مهاجرت کردم. پس از پنج سال خدمت در مؤسسه ایلام، تصمیم گرفتم به‌طور تمام وقت به ترجمه کتاب‌های مسیحی بپردازم. ✅ نظر یکی از دوستانِ کارشناس 👇 ✅ (( معتقد بودم که بسیاری از انتقاد هایی که ما به مسیحیت داشتیم، از قبیل خشونت در کتاب مقدس، نسب نامه ناپاک عیسی مسیح، فحشا در زندگی انبیاء، محبت نبودن خداوند در کتاب مقدس، تقیه در کتاب مقدس و ... را به زبانی خاص به مسیحیان می گفت. و به آنها می فهماند که این شبهه ها و اشکالات شما به اسلام، در دین مسیحیت هم هست. به خودمسیحیت وارد است. و جوابی برای آن نداریم. 🔰 @adyanuniv 🔰
✅ بخشش رضا شاه 🔹 رضا خان آنچنان ارزشی برای ‎تاریخ ایران قائل بود که نصف تخت جمشید را به آمریکایی ها داد. 🔰 @adyanuniv 🔰
قول دادم به خودم وقت رسیدن به حرم درد و دل ها بکنم، عقده دل وا بکنم قول دادم به همه یاد کنم آنها را حاجت ملتمسین از تو تمنا بکنم… 🔰 @adyanuniv 🔰
از حریم کعبه جدش به اشکی شست چشم سر نهاد٬ اما صفادارد حسین میبرد در و دو ذبح عظیم بیش از اینها حرمت کوی منا دارد حسین....! 🔰 @adyanuniv 🔰
💠تفاوت عرفان شیعه با اعمال صوفیان 🔸عرفان و تصوف با وجود شباهت های ظاهری در برخی از آداب، اساساً متمایز با یكدیگر و مجزای از هم هستند؛ 🔹چراکه عرفان شیعه ریشه در آموزه های ثقلین دارد؛ یعنی منشأ آن قرآن و سنت (قولی، فعلی و تقریری) چهارده معصوم (ع) است، اما تصوف ریشه ای التقاطی داشته كه هم از آموزه های نو افلاطونیان و هم نحله های معنوی مسیحی و حتی شبه عرفان های هندی و شرقی وام گرفته است. 🔻 در زمان پیامبر اكرم (ص ) اصلا نامی از تصوف نبوده و پیروان آن حضرت را مسلم و مؤمن می‌نامیدند و آنان‌كه محضر پیامبر را درك كرده بودند، صحابه نامیده می شدند. 🔻اما تصوف و صوفی در حدود اوائل قرن دوم هجری، شنیده شد كه خود را سالكان طریق حق و عارفان الهی می دانستند؛ اما عرفان آنها با مبانی طریقه ائمه هدی سازگاری و مطابقت نداشت. 🔻اولین چهره معروف متصوفه، ابوهاشم صوفی كوفی بود كه، مرام و عقیده‌اش مورد نكوهش شدید امام صادق(ع) قرار گرفت؛ به‌گونه‌ای که وقتی از حضرت پرسیدند ابو هاشم كوفی چگونه آدمی است؟ فرمود: [انّه فاسد العقیده جدّاً] واقعاً او شخص فاسدالعقیده ای است و در ادامه فرمود: و او همان كسی است كه مذهبی را بدعت گذارد كه آن را تصوف می‌نامند و وی این مذهب را پناهگاهی برای عقیده زشت و ناپسند خود قرار داد. 📚سفینه البحار، ج 2، ص 57. 🔰 @adyanuniv 🔰
📝 | لابی و مافیای عظیم صهیونیستی در آمریکا ✍  هر سال حدود سه میلیارد دلار کمک خارجی مستقیم دریافت می‌کند که تقریبا یک‌پنجم بودجه کمک‌های خارجی آمریکا است. ✍️ امکان دسترسی اسرائیل را به جنگ‌افزارهای بسیار پیشرفته آمریکایی مثل هلی‌کوپترهای «بلک هاک»و جت‌های «اف ۱۶» فراهم کرده است. در نهایت، ایالات‌متحده را در دسترس اسرائیل قرار می‌دهد که در عمل از متحدین خود در ناتو دریغ می‌کند. ✍️ بیش‌تر مسئولین حکومتی ایالات‌متحده، اعم از دموکرات و جمهوری‌خواه، در موضوع حمایت این کشور از اسرائیل اتفاق‌نظر دارند. دلیل اصلی این نفوذ عمیق در لایه‌های مختلف حکومتی آمریکاست. 📌ادامه در لینک زیر:👇 🌐 khbn.ir/KeCCI 🔰 @adyanuniv 🔰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ دکتر سیدهادی سیدافقهی: 🔹مناظره سقوط ارزش‌های لیبرال دموکراسی را به نمایش گذاشت! 🔸 مردم آمریکا به خاطر حفظ آبرو، خواستار متوقف شدن ادامه هستند! 🔰 @adyanuniv 🔰
📚 | ✍️ امور به فلسطین، بسیج حمایت‌های مالی، سیاسی، خارجی و داخلی را نیز آژانس یهود به عهده داشته است. ✍️ به دنبال برپایی رژیم صهیونیستی، ادارات متعلق به آژانس یهود در به وزارتخانه‌های رژیم اسرائیل تبدیل شدند، اما فعالیت آژانس یهود و سازمان جهانی صهیونیسم همچنان در خارج از سرزمین فلسطین ادامه داشت. ✍️ زمینه‌ دوم فعالیت آژانس یهود را در عرب‌ها به مالکیت یهودی‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد. ✍️ زمینه سوم شامل بررسی تلاش‌های آژانس یهود در مورد یهودی در فلسطین است. 📌معرفی بیشتر این در لینک زیر:👇 🌐 khbn.ir/viE2 🔰 @adyanuniv 🔰
🔴شبهات وهابیت🔴 🔻توسل🔻 ▪️قسمت دهم ▪️دلايل سلفيه بر عدم جواز توسل 5 🔻تمسک به آيه ان الذين تدعون... پنجمين دليل سلفيها چون ابن‌تيميه، ابن عبدالوهاب و سيد محمد رشيد رضا بر عدم جواز توسل به پيامبر بعد از مرگ، آيه 194 سوره اعراف است: «و ان الذين تدعون من دون الله عباد امثالکم» «و کساني را که به جاي خدا به دعا مي‌خوانيد بندگاني مانند شما هستند.» ▪️نقد و بررسي همه مفسران اين آيه را درباره‌ي مشرکان و بت پرستاني مي‌دانند که بتها را در خلق و اداره‌ي امور جهان شريک خداوند مي‌پنداشتند و آنها را مورد پرستش قرار مي‌دادند. و اين عمل مربوط به کساني است که پيامبران را هرگز شريک خدا در خلق و اداره‌ي جهان ندانسته و آنان را نمي‌پرستند، بلکه روزي چند نوبت شهادت مي‌دهند که پيامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بنده و فرستاده‌ي اوست: «اشهد ان محمدا عبده و رسوله»، و چون پيامبر رحمت (ص) مستجاب الدعوة است، از او مي‌خواهيم که براي ما دعا و شفاعت کند. ▪️ادامه دارد ... 🔰 @adyanuniv 🔰
احکام المدینة المنورة - علی کورانی العاملی.pdf
3.61M
📚 رد علي الخطبة الجمعة للشيخ صلاح البدير في المسجد النبوي الشريف ✍🏻 نویسنده: استاد علی عاملی 👈🏼 به زبان 👈🏼یکی از مستحباتی که شرع مقدس بر آن تأکید فراوانی کرده، زیارت قبر می باشد. اما فرقه ضاله با عقائد منحرف خود زیارت قبور را و حرام دانسته و زائران را می داند. یکی از ائمه جمعه منوره به نام شیخ در خطبه نماز جمعه در مسجد نبوی شریف مطالبی در غیر مستحب بودن زیارت قبر و نیز پاره ای اعمال حرام در ارتباط با زیارت قبور مطرح نمود که نگارنده در پاسخ به آن و رد نظریات او کتاب حاضر را با استناد به روایات فراهم آورده است. این کتاب شامل دوازده فصل می باشد: شیخ البدیر خطبه اش را بدون بسمله شروع کرد، شیخ البدیر در خطبه اش صلوات ناقص بدون ذکر آل محمد (ص) فرستاد، خطای شیخ البدیر در معنای احداث در مدینه منوره، گمان شیخ البدیر به این که زیارت قبر پیامبر (ص) مستحب نیست، پیاده رفتن برای زیارت قبر پیامبر (ص) حتی اگر یک قدم باشد حرام است، توسل به پیامبر (ص) از برای خدا شرک محسوب می شود، احترام گذاشتن به قبر پیامبر (ص) بدعت می باشد، اتباع ابن تیمیه بر واجب دانستن انهدام و از بین بردن گنبد پیامبر (ص) و وجوب خارج کردن قبر پیامبر (ص) از مسجد، رد مؤلف بر سخنان شیخ البدیری از نهی زیارت زیارتگاههای مدینه. 🔰 @Adyanuniv🔰
رد علي الخطبة الجمعة للشيخ صلاح البدير في المسجد النبوي الشريف ✍🏻 نویسنده: استاد علی عاملی 👈🏼 به زبان 👈🏼یکی از مستحباتی که شرع مقدس بر آن تأکید فراوانی کرده، زیارت قبر می باشد. اما فرقه ضاله با عقائد منحرف خود زیارت قبور را و حرام دانسته و زائران را می داند. یکی از ائمه جمعه منوره به نام شیخ در خطبه نماز جمعه در مسجد نبوی شریف مطالبی در غیر مستحب بودن زیارت قبر و نیز پاره ای اعمال حرام در ارتباط با زیارت قبور مطرح نمود که نگارنده در پاسخ به آن و رد نظریات او کتاب حاضر را با استناد به روایات فراهم آورده است. این کتاب شامل دوازده فصل می باشد: شیخ البدیر خطبه اش را بدون بسمله شروع کرد، شیخ البدیر در خطبه اش صلوات ناقص بدون ذکر آل محمد (ص) فرستاد، خطای شیخ البدیر در معنای احداث در مدینه منوره، گمان شیخ البدیر به این که زیارت قبر پیامبر (ص) مستحب نیست، پیاده رفتن برای زیارت قبر پیامبر (ص) حتی اگر یک قدم باشد حرام است، توسل به پیامبر (ص) از برای خدا شرک محسوب می شود، احترام گذاشتن به قبر پیامبر (ص) بدعت می باشد، اتباع ابن تیمیه بر واجب دانستن انهدام و از بین بردن گنبد پیامبر (ص) و وجوب خارج کردن قبر پیامبر (ص) از مسجد، رد مؤلف بر سخنان شیخ البدیری از نهی زیارت زیارتگاههای مدینه. 🔰 @Adyanuniv🔰