eitaa logo
کانال استخدامی
736 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.1هزار ویدیو
171 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه درخصوص مدل افزایش حقوق کارمندان در سال 1404 👤رئیس سازمان برنامه و بودجه: 🔸ما در پیشنهاد خود در لایحه بودجه سال 1404 از مدل افزایش ضریب و مالیات بر طبقه بالای حقوقی استفاده کرده‌ایم که در راستای تحقق عدالت نسبت به طبقه پایین اندکی بیشتر خواهد بود. 🔸معافیت مالیاتی طبقات پایین که کمترین حقوق را دریافت می‌کنند به میزان 100 درصد افزایش خواهد یافت؛ یعنی تا الان 12 میلیون تومان حقوق معافیت مالیاتی داشت ولی لایحه بودجه می‌شود 24 میلیون تومان. 🔸به عبارت دیگر، در راستای رعایت عدالت و حمایت از قشر پایین، افرادی که بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند ضریب مالیاتی بیشتری نسبت به طبقات بالا دارند. 🔸اگرچه ما 20 درصد حقوق را اضافه می‌کنیم اما با هدف اجرای قانون جوانی و جمعیت حدود 8 درصد میزان پرداختی ما علاوه بر آن 20 درصد، بیشتر خواهد شد؛ به عبارتی در کل، هزینه‌های دولت در مورد حقوق 28 درصد افزایش پیدا می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار فدوی: اراده کنیم می‌توانیم کل اسرائیل را نابود کنیم @news_akharin | آخرین خبر فوری •
ثبت‌نام بیش از ۵۰ هزار نفر برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ 🔸علیرضا کریمیان، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از ۲۲ مهرماه آغاز و تا ۲۸ مهرماه ادامه دارد.
🔹 فَالَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ 🔸 پس برای مؤمنانی که کارهای شایسته انجام داده‌اند آمرزش و رزق نیکویی است‌ 🔸 As for those who have faith and do righteous deeds for them is forgiveness and a noble provision 📗 سوره حج ، آیه 50
📌یارانه ماه مهر واریز شد 🔹یارانه مرحله 164 ( مهر ماه ) به حساب سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم واریز شد.‎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پرداخت فوق‌العادۀ رتبه‌بندی معلمان 🔹سخنگوی آموزش‌وپرورش: ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العادۀ رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته اختصاص یافت. 🔹احکام رتبه‌بندی این فرهنگیان اصلاح شده و مابه‌التفاوت رتبه‌بندی با حقوق مهرماه پرداخت می‌شود.
🔸 ثبت‌نام وام بازنشستگان تا ۳ آبان ادامه دارد 🔹ثبت‌نام برای وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در مرحله سوم از ۲۲ مهر آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه، ۳ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
چه کسانی می‌توانند برای وام ۳۰ میلیونی تامین اجتماعی ثبت‌نام کنند؟ 🔹مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌ اجتماعی: 🔹ثبت سومین مرحله وام ۳۰ میلیون تومانی که از ۲۲ مهر از طریق کانون‌های بازنشستگی آغاز شده، تا روز پنج‌شنبه (۳ آبان‌) ادامه دارد. 🔹آن دسته از بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توانند برای ثبت‌نام جهت دریافت این وام اقدام کنند که طی دو سال اخیر این وام را دریافت نکرده باشند.
قابل توجه ورودی های ۱۳۹۷ اخذ طبقه شغلی و رتبه اداری یک (مقدماتی) 🔹پرسنلی که تا تاریخ 1403/07/01 دارای دو سال سابقه تجربی تمام وقت هستند شامل: ▫️پرسنلی که در تاریخ 1401/07/01 از طریق آزمون استخدامی جذب شده اند و دانشجویان ورودی 97 که در تاریخ 1401/07/01 به استخدام قطعی در آمده اند، در مهرماه سال جاری مشمول دریافت رتبه شغلی یک (مقدماتی) می‌گردند.+کسانی که تو حکمشون کمتر توسعه دارن یک طبقه میگیرن ▫️این افزایش با بند شما فرسایش پیدا می کند و افزایشی در دریافتی نخواهید داشت
💢 ۱۲ نفر از رتبه‌های تک رقمی کنکور امسال سمپادی بودند 👤رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان: ▫️اگر به نتایج رتبه‌های تک رقمی کنکور نگاه کنید از ۳۰ نفر، ۱۵ نفر مربوط به مناطق دو و سه آموزشی یعنی مناطق کمتر برخوردار هستند ▫️ از این ۱۵ نفر، ۱۲ نفر دانش آموز سمپاد هستند و این کمک می‌کند دانش آموز مناطق محروم مانند اسفراین، فردوس، رشت و بندرعباس که در حالت عادی توانایی رقابت با مدارس غیرانتفاعی پولدار تهران را ندارند، فضایی برای رشد داشته باشند تا به وضعیت مطلوب تحصیلی برسند.
تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب عمومی ‌تصدی منصب قضاء سال 1403 ✅ بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، بنابر اعلام مدیرکل جذب و گزینش قوه قضاییه، به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهيلات بيشتر برای داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون جذب عمومی ‌تصدی منصب قضاء سال 1403، مقرر گردید فرصتی ایجاد شود تا بتوانند به مدت 10روز از مهلت مقرر از تاریخ 1403/07/27 لغایت 1403/08/06 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. 📖بخشی از شرایط ⬅️ استان: ⬅️ مقطع تحصیلی: ، ، ، سطح دو حوزوی یا بالاتر ⬅️ رشته تحصیلی: حقوق یا فقه و حقوق، الهیات با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم قضایی، معارف اسلامی ⬅️ سن: حداقل 22 و حداکثر 36 سال 📅 تقویم آزمون ⬅️مهلت ثبت نام: تا 6/آبان/1403 ⬅️ زمان برگزاری آزمون: آبان ماه ۱۴۰۳
استخدام بانک رفاه کارگران در سال 1403 ♨️ بانک رفاه کارگران با استعانت از خداوند متعال به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود در واحدهای بانک، از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند. ✅بخشی از شرایط 🛑استان: 🛑مقطع تحصیلی: ، 🛑رشته تحصیلی: در متن آگهی ذکر شده است. 🛑جنسیت: خانم/آقا
💢اعتراضات آزمون کیفیت بخشی بررسی می شود 👤وزیر آموزش و پرورش: ▫️نتایج آزمون کیفیت بخشی اعلام شده است و به اعتراضات رسیدگی می‌شود، افرادی که مشکل گزینشی داشتند نیز دوباره بررسی می‌شوند تا اطمینان حاصل کنیم حق کسی ضایع نمی‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی دولت: سقف معافیت مالیاتی در بودجه امسال از ۱۲ میلیون تومان به ۲۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است
حکم اعمال رتبه بازنشستگان ،در سایت صبا قابل رویت است مشکل اعمال رتبه بازنشستگانی که قبل از بازنشستگی ارتقاء رتبه داشتند ، برطرف شد این حکم فقط در سامانه صبا قابل رویت است ،نه سایت صندوق بازنشستگی..
🏆 ثبت‌نام در بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت آغاز شد 💯 ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی 🏮در سه بخش "معارفی"، "آوایی" و "هنری، پژوهشی و فناوری" 💥 ✨ برای اولین‌بار👇 🔘 هر داوطلب مجاز است در هر سه بخش ثبت‌نام کند. 🔘 همچنین هر داوطلب مجاز است در همه محورها و رشته‌های بخش "هنری، پژوهشی و فناوری" بدون محدودیت ثبت‌نام کند. 🔘 داوطلبانِ رشته «تواشیح و همخوانی قرآن کریم» می‌توانند همزمان در یکی دیگر از رشته‌های بخش آوایی ثبت‌نام کنند. ⏳ آخرین مهلت ثبت‌نام: ▪️آوایی👈🏾 ۱۴۰۳/۰۸/۱۵ ▪️معارفی👈🏾 ۱۴۰۳/۰۹/۲۰ ▪️هنری، پژوهشی وفناوری👈🏾 ۱۴۰۳/۱۱/۱۵ 🔗لینک ثبت‌نام👇 🔺 https://nahad.iau.ir 🚨جهت مشاهده یا ویرایشِ ثبت‌نام، به قسمت "مسابقات من" مراجعه نمایید. ☎️ پشتیبانی: ۰۲۱۴۷۳۵۲۱۱۲ و ۰۲۱۴۷۳۵۲۱۰۶ 🔺عضویت در کانال اطلاع‌رسانی👇 🌐 http://eitaa.com/joinchat/2000027835Ce5ccd89770
درخشش دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی-دانشجویی کشوری سال ۱۴۰۳ براساس نتایج نهایی اعلام شده، دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان موفق به کسب 2 مقام اول(مدال طلا)، یک مقام دوم (مدال نقره) و 2 مقام سوم (مدال برنز) و نیز کسب 10 رتبه یکم تا پانزدهم در بیست و نهمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور  سال 1403 شدند.
راه‌های درمان افسردگی در پاییز
با حکم رئیس دانشگاه فرهنگیان: علی محمدی به سمت سرپرستی دانشگاه فرهنگیان تهران منصوب شد. رجبعلی برزوئی رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده اسماعیل اولی در مدت تصدی سرپرستی مدیریت امور پردیس های استان تهران؛ طی حکمی علی محمدی را به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان تهران منصوب کرد.
🔻مراحل ثبت‌ نام و پذیرش دانشجویان ورودی جدید مهرماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد 🔹متقاضیان علاقمند به ثبت‌نام و تحصیل در دانشگاه آزاد می‌بایست مراحل زیر را طی نمایند: 1⃣ انتخاب رشته : ▫️برای ثبت‌نام و پذیرش در دانشگاه آزاد،  ابتدا متقاضیان می‌بایست در زمان‌بندی اعلام شده با مراجعه به سایت سنجش دانشگاه آزاد، ابتدا دفترچه انتخاب رشته را مطالعه کنند و درصورت تمایل و دارا بودن شرایط با خرید کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. 2⃣ اعلام نتایج انتخاب رشته : ▫️بعد از اعلام نتایج، داوطلبان با ورود به سایت سنجش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می‌توانند از نتایج انتخاب رشته خود مطلع شوند و با توجه به آن نسبت به ثبت‌نام خود در دانشگاه محل قبولی اقدام کنند. 3⃣ ثبت‌نام غیرحضوری : ▫️در مرحله بعد، پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد می‌بایست ، با مراجعه به سامانه پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی http://Paziresh.azmoon.iau.ir  نسبت به ثبت‌نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند. 4⃣ ثبت‌نام حضوری : ▫️دانشجویان ورودی جدید می‌بایست ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری بعد از انجام فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری، به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و با تحویل مدارک و تکمیل فرم‌های مربوطه، اقدام به تشکیل پرونده و نهایی سازی فرآیند ثبت‌نام خود کنند. 5⃣ انجام انتخاب واحد و شروع کلاس‌ها : ▫️در نهایت، دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد، می‌بایست با مراجعه به سامانه آموزشیار، ابتدا نسبت به ثبت مجوز انتخاب واحد اقدام کنند و شهریه را پرداخت نمایند‌. ▫️پس از پرداخت شهریه توسط دانشجو، فرآیند انتخاب واحد توسط مسئول آموزش دانشکده حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری صورت گرفته و کلاس‌های درسی این دسته از دانشجویان آغاز می‌شود.
📌عدم توجه به نابینایان ۱۵۰ هزار تومان جریمه دارد معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران: 🔺اگر راننده‌ای  به علامت عصای سفید فرد توجه نکند؛ پلیس می تواند راننده متخلف را ۱۵۰ هزار تومان جریمه کند. 🔺بالا نگه داشتن عصای سفید توسط نابینایان به این معناست که این فرد می خواهد از خیابان عبور کند. 🔺بنابراین رانندگان باید حق تقدم عبور این فرد را در نظر گرفته و توقف کنند
🔺شهریه اضافه در مدارس را به خانواده‌ها باز می‌گردانیم وزیر آموزش و پرورش: ▪️اگر اولیا تخلفی در مدارس مشاهده می‌کنند آن را گزارش دهند تا شهریه اضافه را برگردانیم و با مدیر متخلف برخورد کنیم.
e-estekhdam.com(2).pdf
1.2M
♨️ دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون كارشناسان رسمی دادگستری سال 1403
🔸۲۹ مهر؛ آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۴ 🔹ثبت‌نام در آزمون ورودی دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۴ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه(۲۹ مهر) آغاز می‌شود و تا پنجم آبان ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی آموزش‌وپرورش: احکام رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته صادر شده و امیدواریم در حقوق مهرماه اعمال شود