eitaa logo
کانال استخدامی
736 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.1هزار ویدیو
171 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🗓| دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ @Farsna
وَمَا تَسْقُطُ مِن وَرَقَةٍ إِلَّا يَعْلَمُهَا...            🧡 سوره مبارکه انعام آیه 59 📖  و هیچ برگی (از گیاهی و درختی) فرو نمی‌افتد مگر این که از آن خبردار است 💛 چگونه امکان دارد خداوندی که حتی از افتادن برگها هم باخبر است از ما غافل باشد؟ به الله متعال اعتماد کنیم:
متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به تصویب هیات وزیران رسید 🔹متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به میزان ۹۰ درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور شاغلان مشابه و همتراز به تصویب هیات وزیران رسید.
متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به تصویب هیئت وزیران رسید ذبیح‌اله سلمانی، سرپرست معاونت سرمایه انسانی امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به نشست‌ها و برگزاری جلسات متعددی که با حضور کارشناسان سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، از تصویب پیشنهاد این سازمان در خصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در تاریخ ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳  توسط هیات وزیران خبر داد. وی درباره اینکه چنانچه حقوق بازنشستگی فردی از ۹۰ درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور شاغل مشابه و همتراز کمتر باشد، گفت: ما به التفاوت حقوق این دسته از بازنشستگان تا میزان ۹۰ درصد حقوق و فوق العاده‌های مشمول کسور شاغل مشابه و همتراز محاسبه خواهد شد و ۴۰ درصد آن در سال جاری به عنوان ما به التفاوت متناسب‌سازی حقوق سال ۱۴۰۳ در حکم حقوقی به‌صورت ردیف جداگانه درج و در سنوات آتی مشمول افزایش سنواتی خواهد شد. سلمانی افزود: چنانچه حقوق بازنشستگی فردی در نتیجه متناسب‌سازی هیچ افزایشی نداشته و یا ۴۰ درصد مبلغ ما به التفاوت محاسبه شده، کمتر از ۱۰ درصد تعیین شده در جزء (۱-۲) بند (الف) تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور باشد؛ یعنی این مبلغ کمتر از یک میلیون تومان باشد، تا رقم مذکور به عنوان مابه‌التفاوت حداقل مبلغ متناسب سازی به‌طور ثابت پرداخت خواهد شد. سرپرست معاونت سرمایه انسانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور خاطرنشان کرد: پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در اجرای جزء «۱» بند «ر» ماده «۲۸» قانون برنامه هفتم پیشرفت و همچنین بند «ر» تبصره «۶» قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور بوده که دولت را مکلف کرده است نسبت به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور شاغلان مشابه و همتراز اقدام کند. وی ادامه‌داد: همچنین بر اساس آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که در یکم مرداد ۱۴۰۳ به تصویب هیات وزیران رسیده است بایستی مبلغ قابل پرداخت به مشمولان بر اساس میانگین حقوق و فوق العاده‌های مشمول کسور شاغلان مشابه و همتراز در پایه، رتبه، طبقه، گروه و یا سایر عناوین مشابه با ملاک ۳۰ سال سابقه بیمه‌پردازی محاسبه و پرداخت شود. لازم به ذکر است که در اجرای ماده ۴ آیین‌نامه اجرایی مذکور، جداول مربوط به نحوه شناسایی و طبقه‌بندی بازنشستگان برای انواع مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری، شامل مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری، معلمان وزارت آموزش و پرورش، قضات و کارکنان قوه قضائیه، اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، سازمان انرژی اتمی، دیوان محاسبات کشور و ...، توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور در این خصوص جداول مربوط به مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری، معلمان وزارت آموزش و پرورش، اعضای غیرهیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مقامات تهیه و ابلاغ شد و سایر جداول براساس اطلاعات واصله از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در حال تهیه است که به زودی ابلاغ خواهند شد.
دانش‌آموزان مدال‌آور در المپیک بحرین معاف می‌شوند 🔹رئیس فدراسیون دانش‌آموزی: دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال که بتوانند در المپیک دانش‌آموزی بحرین ۲۰۲۴ روی سکو قرار بگیرند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند. 🔹دانش‌آموزان مدال‌آور همچنین می‌توانند در رشتۀ تربیت بدنی در دانشگاه فرهنگیان بدون کنکور وارد شوند. @Farsna
دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری مشکل داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری 🔹سخنگوی دولت در صفحهٔ شخصی‌اش نوشت: در مورد مشکل به‌وجودآمده برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری، رئیس‌جمهور دستور پیگیری داده‌اند. 🔸پیش‌تر به‌یک‌باره اعلام شد کسانی که در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳ در دوره‌های آموزش رایگان پذیرفته شده‌اند، حتی اگر در دانشگاه ثبت‌نام نکرده باشند هم از آزمون سال بعد محرومند. @Farsna
💢۳۰ مهرماه، پایان ثبت سفارش کتاب های درسی ▫️امروز ۳۰ مهرماه، آخرین روز  ثبت سفارش کتاب های درسی است. ▫️ در حال حاضر از ۱۵۲۰۶۶۷ نفر دانش آموز خراسان رضوی، ۱۴۹۴۰۳۰ نفر ثبت سفارش کتاب درسی داده اند که ۹۸.۸۲ درصد کتاب ها،  تحویل دانش آموزان گردیده است. ▫️ضمنا درصورت نیاز به کتاب درسی، معلمین دارای ابلاغ و دانش آموزان میتوانند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه “فروش و توزیع مواد آموزشی” irtextbook.ir جهت سفارش کتاب تک جلدی، اقدام نمایند.
✅ درخشش دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی-دانشجویی کشوری سال ۱۴۰۳ براساس نتایج نهایی اعلام شده، دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان موفق به کسب 2 مقام اول(مدال طلا)، یک مقام دوم (مدال نقره) و 2 مقام سوم (مدال برنز) و نیز کسب 10 رتبه یکم تا پانزدهم در بیست و نهمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور سال1403 شدند.                              ادامه مطلب🔻            https://cfu.ac.ir/ci/fa/272215
📌محرومیت پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری و ارشد ۱۴۰۳ در آزمون سال آینده تصمیمی غیرکارشناسی است عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به تصمیمات نادرست شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی در چند سال گذشته، گفت: 🔹محرومیت پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری برای آزمون سال آینده در مقطع کارشناسی به‌قدری تصمیمی سطحی و دور از مباحث کارشناسی بود که توسط خود شورا لغو شد. 🔹متأسفانه شاهد هستیم چنین تصمیمی در مورد مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکترا اتخاذ و اجرایی شده است؛ شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی بدون اطلاع‌رسانی به یکباره موضوع محرومیت این گروه از داوطلبان را در کنکور سراسری سال آینده مطرح می‌کند.
آغاز پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری 🔹از ساعتی پیش پرداخت حقوق مهر ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری بدون متناسب‌سازی با ارسال پیامک از سوی بانک صادرات درتهران و برخی از  استانهای کشوری آغاز شد و این روند تا پایان امشب ادامه دارد. 🔹بیش از یک میلیون و ۷۳۰هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.
😂😜 جـوکــر بـه ایتا اومـد 😎😂 🔥 تیکه های جذّاب و خنده دار جوکر داخل این کانال گذاشته میشه😉👇 https://eitaa.com/joinchat/1295516016Cad60cfce0d مراقب باش روده بُر نشی🤣☝️
هدایت شده از 
. 🎥 برای مشاهده سکانس های خنده دار جوکر کلیک کن😂👇👇 🔥جــــــــــــــــــــــــــــــوکــــــــــــــــــــــــــــــر🔥 از بس خندیدم دل درد گرفتم😆☝️ .
تاثیر گذراندن دوره پیش‌دبستانی بر سواد پایه 👤 معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش: ▫️ آزمون‌های تیمز و پرلز نشان می‌دهند افرادی که دوره پیش‌دبستانی را گذرانده‌اند در پایه‌های چهارم و هشتم و همچنین در ۱۵ سالگی در سواد پایه بسیار موفق‌تر از دیگران هستند.
😂😜 جـوکــر بـه ایتا اومـد 😎😂 🔥 تیکه های جذّاب و خنده دار جوکر داخل این کانال گذاشته میشه😉👇 https://eitaa.com/joinchat/1295516016Cad60cfce0d مراقب باش روده بُر نشی🤣☝️
هدایت شده از 
. 🎥 برای مشاهده سکانس های خنده دار جوکر کلیک کن😂👇👇 🔥جــــــــــــــــــــــــــــــوکــــــــــــــــــــــــــــــر🔥 از بس خندیدم دل درد گرفتم😆☝️ .